Чи Варто працювати із ПУМБ! Не приємні факти!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Ця людина розраховувалась зі мною за надані послуги.
Ігор надав мені квитанці. — № ї від (вкажи з квитанції), кошти він сам перерахував, послугу отримав
Через деякий час мій додаток ПУМБ був заблокований, тому що на мене подали якусь скаргу.
Коли я поїхав до ПУМБ банку, то мене не стали слухати, сміялись з того, що мене розвели і що ПУМБ банк ніяк не зможе допомогти і що єдиний варіант вирішення і розблокування банку — це повернення коштів Бортняку Ігору.
При чому банк не пояснив за що саме в на мене подана скарга, чому вони безпідставно утримують кошти більше 30 днів, хоча це порушує закон. Також був здивований відношенням працівників Відділення ПУМБ по вул. Велика Перспективна, 12 в місті Кропивницький. З мене просто сміялись і казали, що ніяк не можна вирішити це питання без повернення коштів Ігору Бортняку. Це максимально не клієнтоорієнтовні люди
тепер виходить, що будь яка людина може перевести мені гроші на карту, подати через гарячу лінію ПУМБ банку усну скаргу і цього достатньо, щоб такий банк (який я звичайно нікому нізащо тепер НЕ РЕКОМЕНДУЮ) як ПУМБ просто назавджи заблокував кошти і користувався ними в своїх цілях.
ніякі пояснення вони не хочуть приймати, консультанти некомпетентні і перелякані, ніяк не зацікавленні в вирішенні питань.
Хоча мені людина оплатила кошти, надала самостійно квитанцію і отримала послугу. Навіщо ій на мене скаржиться?
І чому якась скарга через гарачу лінію пумб може назавжди заблокувати мені мій додаток і кошти? чому банку достатньо дзвінка якоїсь людини, щоб утримувати безпідставно і не згідно закону мої кошти більше 30 днів?
Я буду подавати ще скаргу до НБУ, щоб вони перевірили законність дій банку і НІКОМУ НІКОЛИ НЕ РАДЖУ ЗВЯЗУВАТИСЬ З ЦИМИ ШАХРАЯМИ, у вас украдуть кошти і будуть ще з цього сміятись, бо можливо всі вони в долі.
Ми бажаємо більш детально розібратись в ситуації яку Ви описали в відгуку, саме тому, ми написали Вам в особисті повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.