Некомпетентний менеджмент
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Дивуюся відвовіді тут від служби скарг Пумб, тому що не відповіли по суті нічого і знову захист некомпетентного менеджменту і кривла у розслідування фактажу — Ви його мабуть і не робили, чи робили якщо так написали, тому шо:
1) По першому питанню з кредитами на физичну особу — мені менеджерка банку НЕ радила телефонувати як раз на гарячу лінію — я Вам це написала, вона НЕ дослуха.чись ДВІЧІ з чим я дло неї звернулася — стверджувала НЕкомпетентно що це неможливе.
Тут або це неуважність або не зрозуміло чи думає менеджер коли каже і що каже.
2) По другому питанню залякування і булінгу при тому , шо законодавство каже, що НЕ нараховується пеня та відсотки — але Ваша зав віділенням давала іншку інформацію і давила на мене і оговорила і банк свій. Ну якщо так нормально для менелжменту банку, для експерності у Пубм — то дивно.
3) Ви теж неуважно прочитали мого листа і не відповіли НІЧОГО по суті…
Дивна НЕпрофесійна робота менеджменту Банку Пумб с Клієнтами, не поважно, нажаль, не відповіли нічого.
Хай ця фнформація буде кроисною для інших Клієнтів ше Банку Пумб.
Доречі, тут замислишься чи треба ше платити за такий супровід або треба просто заркиваті рахунки у такому банку чи міняти такий менеджмент чи вчити менеджмент…
1) По першому питанню з кредитами на физичну особу — мені менеджерка банку НЕ радила телефонувати як раз на гарячу лінію — я Вам це написала, вона НЕ дослуха.чись ДВІЧІ з чим я дло неї звернулася — стверджувала НЕкомпетентно що це неможливе.
Тут або це неуважність або не зрозуміло чи думає менеджер коли каже і що каже.
2) По другому питанню залякування і булінгу при тому , шо законодавство каже, що НЕ нараховується пеня та відсотки — але Ваша зав віділенням давала іншку інформацію і давила на мене і оговорила і банк свій. Ну якщо так нормально для менелжменту банку, для експерності у Пубм — то дивно.
3) Ви теж неуважно прочитали мого листа і не відповіли НІЧОГО по суті…
Дивна НЕпрофесійна робота менеджменту Банку Пумб с Клієнтами, не поважно, нажаль, не відповіли нічого.
Хай ця фнформація буде кроисною для інших Клієнтів ше Банку Пумб.
Доречі, тут замислишься чи треба ше платити за такий супровід або треба просто заркиваті рахунки у такому банку чи міняти такий менеджмент чи вчити менеджмент…
Вітаємо! Маємо зауважити, що на період дії воєнного стану у разі прострочення споживачем виконання зобов’язань за договором штрафні санкції не застосовуються. Проте, законодавством не передбачене призупинення нарахування банком відсотків за користування кредитними коштами згідно умов договору.
Тоді я чекаю відповіді по суті моєї скарги про некомпетентний менеджмент, як Ви зауважили, що відсотки не нарахову.ться — АЛЕ Ваша завідуюча відділенням номер три у Харкові мене коли буліла 26 листопада та ще й казала про свій банк, що Гаряча Лінія мені спеціально правду не каже про відсотки, — то шо, Ваша мпенежерка не знала цього закону?
Тому ж в мене і виникло питання недовіри і некомпетентності Вашого менеджемента по відношенню і до свого банку і до Клієнту.
То дуже чекаю відповідь Вашого банку і вже відділу по роботі зі скрагами — що Ви мені як клієнту банку скажете про свій некомпетентний менеджмент і які діі у Вас будуть прийняти по фактам мого звернення.
Чи неякі, чи Ви написали що вони уважні та праві?
Дуже чекаю по фактажу звернення, поки шо Ваш клієнт, тому шо гаряча лінія та кредитний відділ профі, а ось відповіді не по суті не дуже, та й такий захист некомпетеного менеджмента, неуважного який не чує два ращи що питають — я поки на ці питання по зверненню не отримала, це дуже дивує та засмучує
Тому ж в мене і виникло питання недовіри і некомпетентності Вашого менеджемента по відношенню і до свого банку і до Клієнту.
То дуже чекаю відповідь Вашого банку і вже відділу по роботі зі скрагами — що Ви мені як клієнту банку скажете про свій некомпетентний менеджмент і які діі у Вас будуть прийняти по фактам мого звернення.
Чи неякі, чи Ви написали що вони уважні та праві?
Дуже чекаю по фактажу звернення, поки шо Ваш клієнт, тому шо гаряча лінія та кредитний відділ профі, а ось відповіді не по суті не дуже, та й такий захист некомпетеного менеджмента, неуважного який не чує два ращи що питають — я поки на ці питання по зверненню не отримала, це дуже дивує та засмучує
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
На моє враження у цьому відділенні том менелжери — це дуже некомпетентні менеджерки, які точно не слухають Клієнта та не намагаються запропонувати рішення по питанням Клієнта, а навпаки — ставлять Клієнта у безвихідне становище та ще дають некомпетентну інформацію, спілкуються з неувагою у розмові — несерйозні.
Та також служба персоналу та скарг банку — те ж — не врахувала мої побажання на покращення та відповіла не повно та не по суті захищаючи не клієнта, а некомпетентних менеджерів — після такого замислишся чи треба платити за обслуговування таким менеджерам банку… (звернення без уваги залишала на сайті номер #981257
Для корисного досвіду Клієнтів у цьому відділенні 3 Харків — розказую по ситуації з обслуговуванням прийміть до уваги у цьому відділенні мою істрорію Клієнта.
Сталося восені 2024 два моменти які мене як клієнта дуже засмуитили:
1) Перший випадок стався у жовтні 2024: я зателефонувала з питанням надання кредитних канікул по карті фізичної особи до менеджерки Олени (яка мій менеджер банку Пумб), я так розумію, у відділенні три міста Харків вона в одному кабінеті с завідуючею, вона зам. Мені Олена відповіла з неохотою, а головне — вона дала мені інформацію що це неможливо… Я телефонувала на її особистий номер два рази з цим питанням по фізичній особі, але все ж таки вирішила зателефонувати на горячу лінію і там вже мені відразу по суті відповіли, що це МОЖЛИВО і як це зробити у додатку, що я і зробила за 5 хвилин і дякую Банку можливості, надалі зобов’язусю платити. Але менеджерка відділення три Олена мені два рази по телефону сказала що це не можливо ПО ФІЗИЧНІЙ ООСОБІ, тому я почала сумніватися у її компетенціях та неуважному розумінні того за чим Клієнт я звернулася до неї…
2) Другий випадок стався вже 26 листопада 2024 року, тоді мені особисто зателефонувала сама завідуюча відділенням номер три у Харкові Яна, вона мені по телефону розповіла, що кредитні канікули по ФОП неможливі (я написала до того листа у жовтні с запитом) і вона мене залякала, що будуть нараховуватися не кредит громадні відсотки, а те що мені до того 25.11.24 на гарячій лінії Пумб відповіли почекати відповідь добу від кредитного відділу, то завідуюча сказала то «вони у нашому банку спеціально так кажуть, бо відсотки та штрафи будуть великі». Я їй сказала, що я написала звернення і що я телефонувала сама на гарячу лінію банку, що я буду слпачувати але частинами, у зв’язку з посиленням мобілізації чоловіків у жовтні у місті Харків, я переформую бізнес ФОП і набираю інших робітників, тому так потрібен був час. Я наголошую, що платити зобов’язувалась. Але завідуюча продровжила на мене тиснути і лякати відсотками та штрафами, на мої питання по зверненню мені відповіла БЕЗ ВАРІАНТІВ РІШЕНЬ, що їй ніколи розмовляти і хоч вона мені сама зателефонувала, але я займаю її час бо вона поспішає кудись на зустріч. Я перелякалася дуже, психологічний булінг у чистому вигляді, при тому що я працюю в прифронтовому місті Харкові, де кожного дня прилітають ракети і поруч з містом точяться бої, але я намагаюся працювати і заробляти гроші і робити виплати по кредитному договору. АЛЕ ввечері того ж дня мені зателефонуав кредитний відділ Пумб, як і обіцяли через добу відповісти мені, назвався Дмитро, дуже компетентно ми уточнили ситуацію і мені сказали що штрафи та відсотки зараз під час військового стану НЕ нараховуються, він показав де у додатку Пумб Діджитал буде реструктурізація і потім 29 листопада мені те ж зателефонував автоматично банк Пумб і розповів про відсутність штрафів та таке інше. Я зобов’язуюсь сплачувати, бо це повага Клієнта до Вашого банку та можливостей, просто роблю це частинами, в виду того, що динаміка надходжень трішки змінилася, але надалі все налагодиться по розкладу, просто потрібен час для перегрупування бізнесу (що заздалегідь описала у зверненні у жовнті). Тепер в мене те ж залишилося питання по компетенції з телефонного дзвінка мені завідуючей відділення три в Харкові Яни, яка дала мені зовсім іншу інформацію …це мене і лякає і дивує як так можна…
3) Залишила скаргу на сайті на некомпетентність менеджерів и ось отримала таку відповідь НЕповну без фіз особи та ще виявилось що ці мендждерки для банку Пумб хороші, іх захищають, а Клієнта — НІ.
І знову у листі про наразхування відсотків — інформація протирічь з кредитним відділом.
Здивував ДУЖЕ захист НЕкометентності і ТЕ що менедлжери банку НЕ думають зовсім про клієнтів та не чують їх і думати зовсім не бажають!
Цитата листа банку зі скарги #981257, коли вже відомо про рішення по кредитам та спілкування з спец відділом, про те шо відсотки не треба вже чіпати і треба писаті ЯКІ відсотки — конкретно і компетентнео — знову інформація без конкретних слів що плодить купу протирічь і зневага просто до Клієнта при таких відповідях про таке обслуговування у банку і теперь вже при роботі зі скаргами для покращень нашої праці Клієнта та Банку, цитата:
«Як показала перевірка, стосовно надання кредитних канікул та реструктуризації, то менеджер та керуюча відділення надали відповідь, яку дають при таких зверненнях, а саме: «Станом на сьогодні банк не пропонує реструктуризації для кредитів на бізнес-цілі. Умови кредитування залишаються максимально лояльними для наших клієнтів, зокрема, ми пропонуємо швидкі рішення щодо фінансування бізнесу та відсутність додаткових вимог у вигляді застави чи поруки. Звертаємо також увагу, що банк не нараховує штрафів та пені за прострочену заборгованість. Водночас просимо Вас своєчасно виконувати зобов’язання відповідно до умов кредитного договору, щоб підтримувати позитивну кредитну історію та зберегти можливість отримувати фінансування в майбутньому.»
Погашення та виконання умов прописано в кредитному договорі.
Стосовно нарахування відсотків і їх збільшення — то припинення нарахування відсотків на період дії договору не скасовується, навіть при простроченій заборгованості.
Реструктуризацію зроблено в індивідуальному порядку.
Дякуємо за звернення! Завжди раді допомогти!"
Кінець цитати…
В чому така допомога служби персоналу Банку Пумб для Клієнта та для самого Банку?
Я дуже вдячна банку Пумб за можливості, я знаю як важливо працювати з людьми і як важливі люди які працюють в компанії та їх компетенції, тому пишу Вам щоб допомогти Вам ставати краще, з великою вдячністю за надані Вами мені можливості, дякую!
Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо зазначити, що Ваш персональний менеджер обслуговує лише юридичних осіб. Інформацією щодо продуктів для фізичних осіб, персональний менеджер не володіє. Саме тому, менеджер порадила Вам звернутись на гарячу лінію чи до менеджера роздрібного бізнесу для уточнення необхідної Вам інформації.
Вдячні за розуміння!