Обновления приложения
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Снимал разок деньги в банкомате (с комиссией).
Це точно про ПУМБ? Бо у нього зняття в банкоматах без комісії.
И так постоянно, хоть иногда бывает по другому?
Буває, мені відповіли «Вітаємо 👋 Чат ПУМБ до ваших послуг. Пишіть, ми невдовзі відповімо».
Це точно про ПУМБ? Бо у нього зняття в банкоматах без комісії.
И так постоянно, хоть иногда бывает по другому?
Буває, мені відповіли «Вітаємо 👋 Чат ПУМБ до ваших послуг. Пишіть, ми невдовзі відповімо».
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 15 грудня 2024, 10:24
- #
За снятие кредитных 2,99%, а с января вроде 4
Тоді тим більше не зрозуміло ниття автора. Чого саме він чекав?
- +
- +30
- Недорого Отзывы
- 15 грудня 2024, 13:24
- #
Ты не понял сути. по числам не скажу, но было так 1 числа снял деньги в банкомате и сразу списало сумму комиссий, 2 числа комиссия вернулась на счёт, а 3 числа опять списало. То есть если бы эту сумму потратил 2 числа, то улетел бы в овердрафт. Для тех кто не каждый день заходит в приложение — был бы сюрприз когда на карте минус или проценты за выход из льготного периода из-за того, что по факту баланс был не верный
Вітаємо! Дякуємо за очікування!
Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо зазначити, що в грудні Банк має надмірне навантаження на чат-підтримки, саме тому, клієнтам надсилається повідомлення щодо можливого збільшення часу на підключення фахівця до чату.
Щодо списання коштів, ми дякуємо Вам, що звернули на це увагу, інформація вже була доведена до профільного підрозділу та буде дообрацьовано механізм списання коштів за рахунками клієнтів.
Вдячні за розуміння!
Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо зазначити, що в грудні Банк має надмірне навантаження на чат-підтримки, саме тому, клієнтам надсилається повідомлення щодо можливого збільшення часу на підключення фахівця до чату.
Щодо списання коштів, ми дякуємо Вам, що звернули на це увагу, інформація вже була доведена до профільного підрозділу та буде дообрацьовано механізм списання коштів за рахунками клієнтів.
Вдячні за розуміння!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.5 |
PLN | 9.9 | 10.4 |
USD | 42 | 42.7 |
Всі курси банку |
Снимал разок деньги в банкомате (с комиссией). На следующий день замечаю что денег на счету больше чем должно быть. Обращаюсь в поддержку, а в ответ получил:«Було здійснене повернення комісії за переказ 15 000,00 грн (комісія 448,5 грн), після опрацювання платежу, комісія буде списана." То есть сначала списали комиссию, потом передумали и вернули. А потом стало их жалко и решили опять забрать. Ещё хочется выделить поддержку в тг «Вітаємо 👋 Чат ПУМБ до ваших послуг! Наразі у нас багато звернень. Тож можемо трохи затриматися з відповіддю. Перепрошуємо та сподіваємося, що не створимо зайвих незручностей». И так постоянно, хоть иногда бывает по другому?
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження. Ми бажаємо зафіксувати Вашу пропозицію щодо застосунку ПУМБ та перевірити ситуацію з комісією, тому написали у приватні повідомлення для уточнення даних. Будемо вдячні за відповідь.
Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо зазначити, що в грудні Банк має надмірне навантаження на чат-підтримки, саме тому, клієнтам надсилається повідомлення щодо можливого збільшення часу на підключення фахівця до чату.
Щодо списання коштів, ми дякуємо Вам, що звернули на це увагу, інформація вже була доведена до профільного підрозділу та буде дообрацьовано механізм списання коштів за рахунками клієнтів.
Вдячні за розуміння!