Некомпетентні та грубі оператори
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Під час звернення до відділення я зіткнувся з грубою та непрофесійною поведінкою працівників банку. Оператор банку відмовилася надати пояснення причин блокування. На мої неодноразові запитання я отримав зневажливу відповідь: «Це що вам, дитячий садок?». Згодом на мене почали підвищувати голос, через що я змушений був залишити відділення. З чого можу зробити висновок, що оператори банку або некомпетентні, або зацікавлені в утриманні коштів клієнтів.
Усі кошти, які знаходяться на моєму рахунку, є моїми особистими заощадженнями, що я накопичив із заробітної плати. Я пропонував надати докази походження коштів, але мені відмовили без жодних пояснень. Через це я опинився у вкрай складній фінансовій ситуації та змушений просити допомоги у близьких, аби забезпечити базові потреби.
Прошу негайно розблокувати мій рахунок, повернути доступ до особистих коштів і вжити заходів щодо неприпустимої поведінки працівників відділення. Вважаю, що така грубість і зневага до клієнтів є неприйнятними для банківської установи.
Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Дякуємо, що залишили відгук про обслуговування нашими фахівцями, а саме щодо консультації менеджера відділення за адресою м. Миколаїв, проспект Центральний, 122.
Ми провели перевірку описаної Вами ситуації та не виявили порушень з боку співробітника, шкода, що у Вас склалося таке негативне враження, але надана інформація у відгуку не відповідає дійсності. Консультація була надана коректно та відповідно до стандартів обслуговування. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження.