Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Банк вважає клієнта автоматично винним і блокує картку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
stash 29 листопада 2024, 14:32
26.11 мені прийшов лист від ПУМБ що мені потрібно надати документи до 28.11. Я надав документи вчасно. Але ваш банк усе одно заблокував мою картку. І підтримка каже, що блокування проісходить автоматично і мені треба тепер чекати 10 робочих днів розгляду моїх документів.

Що це за бізнес-процеси? Що це за відношення для клієнта? Я ВЧАСНО подав усі документи. Якщо у вас є якись сумніви щодо походження коштів, то перевійте, але чому ви Автоматично вважаєте мене винним у чомусь і блокуєте карту на період перевірки?

І що це за строки розгляненя — Два повних робочих тижня? Що можна робити два тижня? Вам треба порівняти два числа — суму моїх доходів з налогової декларації та суму коштів, що пройшла через ваш банк.

Якщо ваш відділ фінмоніторінгу такі то**за і їм дійсно потрібно 10 робочих днів на розгляд документів то може ви і документи будете просити хоч за 10−20 днів до дати автоматичного блокування? Невже це так складно?

Я думав, що Райфазен — тормоза з їх 5 робочими днями на розгляд. Але вони і попередили про необхідність надати документи за 20 днів до блокування. У порівнянні з вами вони просто метеори і взагалі тепер непогано виглядають. На фоні і***** це не важко.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 29 листопада 2024, 15:08
Вітаємо!

Прикро, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 3 грудня 2024, 16:08

Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Коментарі - 4

+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
1 грудня 2024, 9:06
#
Если банк присылает письмо без док-в того по какой причине он заблокировал счёт (причина закон легализации и отмывании не причина должны быть док-ва нарушения этого закона)

Вы не обязаны ничего ему присылать, а советую сразу составлять иск в суд где банк 100% проиграет и заплатит и судебный издержки и вам моральну та материальну шкоду за незаконное удержание средств.

Как составить иск на банк через эл суд расписал у себя в блоге.
+
0
vilkhovy
vilkhovy
1 грудня 2024, 12:45
#
Ага. Ще вони будуть давати розпливчасті відмовки рівно раз на 15 днів. Ключі якісь і таке інше. Аферисти. Дуже шкодую за те, що довірив шарлатанам тяжко зароблені гроші
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
3 грудня 2024, 16:08
#
Корисний коментар

Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
+
0
stash
stash
11 грудня 2024, 14:11
#
Update: Вже пішов 11 робочий день з тих пір як я надіслав перший лист з документами банку. З тих пір я додатково надіслав ще 3 листи з додатковими документами у відповідь на додаткові листи з банку. І нічого. Остання комунікація була 5 робочих днів тому.
Цікаво, що останній лист від банку був відправлений о 8 вечора. Виходячи з цього в мене склалось враження, що людей в відділі фінмоніторінгу не вистачає і вони працюють по 12 годин на день. Звідси питання до ПУМБу — нащо ви автоматично блокуєте рахунки, якщо у вас немає ресурсу їх перевірити? Хто в вас такі геніальні бізнес-процеси придумав?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.5
PLN 11.45 11.75
USD 41.9 42.5
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.5
PLN 11.45 11.75
USD 41.9 42.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / Банк вважає клієнта автоматично винним і блокує картку