Хамське поводження операторів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Вітаємо!
Дякуємо, що знайшли час і повідомили про ситуацію, що склалася, а саме щодо консультації менеджера відділення.
Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації, зі сторони співробітника порушень не виявлено. Консультація була коректною, та згідно стандартів обслуговування. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження.
Дякуємо, що знайшли час і повідомили про ситуацію, що склалася, а саме щодо консультації менеджера відділення.
Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації, зі сторони співробітника порушень не виявлено. Консультація була коректною, та згідно стандартів обслуговування. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.9 | 44.5 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41.5 | 41.99 |
Всі курси банку |
П’ять місяців тому я інвестував кошти у віртуальні активи на криптовалютній біржі. 19.11.2024 року я вирішив вивести прибуток на свою банківську картку ПУМБ. Майже одразу після здійснення транзакції мій рахунок було заблоковано. У відділенні банку, під час спілкування з операторами, після того як я згадав слово «криптовалюта», співробітники почали на мене кричати, демонструючи неприпустимо грубу поведінку. Згодом мене буквально вивели з відділення без жодного пояснення.
Я наполегливо вимагаю, щоб керівництво банку невідкладно звернуло увагу на роботу цього відділення. Таке хамське та принизливе ставлення до клієнтів є абсолютно неприйнятним. Наразі на моєму рахунку заблоковано 18 600 грн — це єдині кошти, якими я користувався для проживання. Майже всі мої заощадження знаходилися на цій картці. Через блокування рахунку я опинився у вкрай скрутній ситуації та змушений позичати гроші у знайомих.
Закликаю всіх бути обачними у виборі банку, адже у подібних ситуаціях ви можете залишитися не лише без доступу до своїх коштів, а й без жодної підтримки з боку банку.
Шкодуємо, що у Вас склалася негативна думка про нас. Ми перевіримо інформацію, після чого надамо вичерпну відповідь з приводу ситуації, що у Вас склалася.
Дякуємо, що знайшли час і повідомили про ситуацію, що склалася, а саме щодо консультації менеджера відділення.
Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації, зі сторони співробітника порушень не виявлено. Консультація була коректною, та згідно стандартів обслуговування. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження.