Мінфін - Курси валют України

Встановити

Кредитний ліміт і його зміна (підвищення). Відмова у обслуговуванні.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
MAY80 17 листопада 2024, 23:16
Вітаю.
Клієнтом ПУМБ я став не так давно.
Мета відкриття картки — отримання послуги «Оплата частинами», якою я нещодавно і скористався. Претензій щодо обслуговування у мене не було, проте:
сьогодні у мене виникла необхідність і бажання придбати товар, на який мені не вистачало близько 4 тис.грн. і я звернувся у чат підтримки ПУМБ щодо отримання консультації.

На моє запитання чи є можливість збільшити кредитний ліміт (далі — КЛ) я отримав наступні відповіді:
Б: подати заявку на збільшення загального ліміту можна лише через застосунок Дія. Оскільки спершу необхідно здійснити актуалізацію персональних даних за допомогою надання документів через Дію.
Я: чз Дію не зможу подати, у мене паспорт у вигляді книжечки.
Б: на жаль, якщо у вас відсутні біометричні документи (закордонний або паспорт-ID) в застосунку Дія, збільшити Єдиний кредитний ліміт неможливо.
Я: а через відеоверифікацію?
Б: На жаль, ні. Лише через Дію.
Я: хотів уточнити, а чому Ви надаєте перевагу саме документам у Дії? Хіба є у законодавстві, і в чинних НПА НБУ вимоги щодо пріоритетності даних документів?
Б: оновлення даних необхідно задля того, щоб банк міг підібрати для вас актуальну суму ліміту відповідно до типу працевлаштування та інших факторів. Тому підтвердження актуальних документів та інформації відбувається через Дію. Такі вимоги Банку.
Я: я розумію ваші вимоги, але не розумію, де це закріплено у НПА НБУ, тому у мене таке запитання. Ваші внутрішні ВНД не можуть йти у розріз з НПА регулятора. Якщо Ви говорите про оновлення даних, ну то я можу надати Вам опитувальник та копії відповідних документів.
Б: на жаль, якщо у вас відсутні біометричні документи в застосунку Дія, збільшити Єдиний кредитний ліміт неможливо.

У мене запитання до представників ПУМБ.
У зв’язку з чим або на підставі яких НПА НБУ мені було відмовлено у обслуговуванні в частині можливості надання заявки на підвищення кредитного ліміту?
Чому Банк ігнорує прохання клієнта, який може надати виключно чинні документи без використання порталу Дія? У яких нормативних документах зазначено про пріоритетність саме цих документів?
Дякую за надану відповідь.
ПУМБ
Відповідь банку
18 листопада 2024, 11:29
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 19 листопада 2024, 15:17
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

На сьогодні, система банку налаштована таким чином, що подати заяву на збільшення єдиного кредитного ліміту (ЄКЛ) можливо лише за умови надання документів через застосунок «Дія». Функціонал по збільшенню ЄКЛ новий та перебуває в стадії тестування, доповнення та покращення. В майбутньому планується додавання альтернативних способів ідентифікації для підвищення ліміту ЄКЛ за ініціативою клієнтів.

Вдячні за розуміння!

Коментарі - 11

+
0
natashaGra
natashaGra
18 листопада 2024, 8:34
#
И в тоже время применение дії в этом банке не очень распространенное. Очень немного операций , где банк ею пользуется. Как пишут все в стадии разработки- но почему тогда так долго и нудно разрабатывается??? Смена телефона в отделении не через приложение
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
18 листопада 2024, 8:52
#
Есть универсальный метод. Недостаток вноситься магазину налом в качастве первого платежа
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
19 листопада 2024, 15:17
#
Корисний коментар
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

На сьогодні, система банку налаштована таким чином, що подати заяву на збільшення єдиного кредитного ліміту (ЄКЛ) можливо лише за умови надання документів через застосунок «Дія». Функціонал по збільшенню ЄКЛ новий та перебуває в стадії тестування, доповнення та покращення. В майбутньому планується додавання альтернативних способів ідентифікації для підвищення ліміту ЄКЛ за ініціативою клієнтів.

Вдячні за розуміння!
+
0
MAY80
MAY80
19 листопада 2024, 16:11
#
Вітаю. Тобто станом на сьогодні Банк порушує вимоги НБУ та чинне законодавство та безпідставно відмовляє клієнту у обслуговуванні, посилаючись на те, що у нього недосконале ПЗ. Тоді Ви не повинні взагалі надавати дані послуги. А як щодо ліцензії від НБУ про проведення даних операцій? Ви вважаєте, що ви надали відповідь на моє запитання?
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
22 листопада 2024, 10:36
#
Вітаємо!

Ми не відмовляємо Вам в обслуговуванні, а лише пояснюємо, як працює процес збільшення Єдиного кредитного ліміту на цей момент. Зараз подати заявку можливо лише за допомогою застосунку «Дія» (оскільки процес ще перебуває на доопрацюванні і впроваджений не так давно).

Якщо документи у застосунку «Дія» відсутні, то в такому випадку, рекомендуємо Вам очікувати на перегляд кредитного ліміту банком, що відбувається щомісяця.
+
0
MAY80
MAY80
23 листопада 2024, 5:24
#
Ви ж розумієте, що мені не так принципово отримати ліміт саме у ПУМБ, у мене він є і в інших банках, це не є проблема. Але Ваше відношення і дискримінація громадян лише тому, що у нього відсутні документи в Дії є неприпустимим. І коли Банк у спілкуванні у чаті підтримки дозволяє собі таку аргументацію, якою вона була та + на порталі Мінфін надає такого роду пояснення (недосконале, недоопрацьоване ПЗ), то такі дії повинні бути зупинені.
Я зареєстрував скаргу (поки що у Банку) і чекаю на її розгляд та офіційне надання інформації. В залежності від того, яку позицію займе Банк, яку йому згенерує юрдеп, ми і будемо діяти далі.
Заявка активна, чекаємо.
Дякую.
+
0
MAY80
MAY80
22 листопада 2024, 7:31
#
Шановний ПУМБ, як щодо додаткових коментарів? Чи звертатися до регулятора в особі Андрія Пишного і Катерини Рожкової (НБУ)?
+
+4
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
22 листопада 2024, 10:08
#
Обращайся, только учти. Ты в договоре подписался о том, что банк может сам изменять лимит на своё усмотрение. Там тебе не помогут вообще. И да, в пумбе можно оформить оплату частями и без лимита
+
0
MAY80
MAY80
9 грудня 2024, 5:55
#
Чекаю від Банку офіційної відповіді. Наразі ше немає. Цікаво, що напишуть?
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
9 грудня 2024, 17:31
#
Вітаємо! Відповідь на Ваше питання вже було надано вище.
+
0
MAY80
MAY80
9 грудня 2024, 23:55
#
Ні, офіційної відповіді на скаргу, яка зареєстрована гарячою лінією. Чи необхідно номер зазначити?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / Кредитний ліміт і його зміна (підвищення). Відмова у обслуговуванні.