Банк утримує кошти клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
https://ibb.co/KGmHqyM
Банк заблокував мої особисті кошти, пояснивши це тим, що відправник подав скаргу на платіж і вимагає повернення коштів. Проте, після особистого спілкування з відправником, з’ясувалося, що з його боку жодних скарг не надходило, в чому я переконаний на 100%.
Погодившись повернути суму в розмірі 30,000 грн, я сподівався, що банк одразу ж розблокує рахунок і поверне залишок коштів, як це було обіцяно. Однак цього не відбулося. Крім того, жоден із документів не був завірений підписом чи печаткою банку, а відповідальність за блокування коштів банк брати на себе відмовився.
При цьому дуже важливий момент: банк відмовив у знятті заблокованих коштів на рахунку для повернення відправнику, змусивши мене повернути ці кошти з власної кишені, тоді як кошти для повернення мали б зніматися з заблокованого рахунку.
Прикріплюю документи, на яких видно, що банк зобов’язується розблокувати рахунок після повернення коштів, але одразу після цього почав вимагати підтвердження походження операції, хоча кошти вже повернено.
Складається враження, що банк самостійно ініціює подібні скарги для власної вигоди. Рекомендую звернути увагу на цей факт і бути обережними при виборі цієї фінансової установи.
Шкода, що у Вас виникло негативне враження про нашу роботу. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Дякуємо за очікування! Ми провели детальну перевірку та хочемо повідомити, що обмеження з Ваших рахунків були успішно зняті. Також зазначимо, що додатково надіслали Вам листа з відповіддю на електронну пошту.