Оплата частинами: як робити не треба
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
https://minfin.com.ua/ua/company/pumb/review/315927/
Цього вересня вирішив повторити спробу і спочатку все було файно: оформлення просте і зрозуміле, майже так само легко як в Моно та А-банку але ще й розбити можно на більше частин.
Суто для експерименту оформив в рострочку купівлю в Розетці на невеличку суму. Для контексту: в мене відкрита лише карта всеможу. Півтора роки тому були і всекарта, і всеможу, але потім я їх всіх закрив *** , а от недавно відкрив одну єдину всеможу. Як написав вище все пройшо легко і я став чекати списання першого платежу. Але платіж не відбувся бо платити можна лише з дебітної карти (наприклад всекарти), а як я вже написав в мене відрита лише кредитна всеможу. І більш того платіж треба робити вручну, автоматичного списання як в вищезгаданих банках, немає. Ось коментар служби підтримки про це: «Дійсно автоматичне списання коштів на погашення не передбачено. Проте ви можете у застосунку внести оплату в будь-який час. Перейдіть у розділ Кредити, оберіть діючий продукт і натисніть Внести платіж.»
Відразу визнаю що глибоко в документи я не занурювався і десь там може і справді написано про те що платити треба саме з дебетною. Проблема не стільки в тому що мені про це ніде явно не нагадали. Є дві інші проблеми і ось вони:
* якщо платити треба лише з дебітної карти чому при оформленні оплати частинами (яка можлива лише коли є кредитна карта) мені не запропонували відкрити дебітну карту?
* в чому взагалі полягає сенс заборони внесення платежу з кредитної карти особливо у випадку коли на рахунку є власні гроші достатні для цього платежу? ладно б неможна було заплатити кредитними грошима, я це розумію хоча в Моно це можливо, а в А-банк за це просто беруть комісію
Саме смішне і тупе тут те що я все одно виконав платіж кредитною картою, АЛЕ ВИКОНАВ ЙОГО ЗА ДОПОМОГОЮ ApplePay — в застосунку передбачено крім оплати з дебетної карти ще оплата з карти іншого банку яку треба внести вручну (номер, дата, код) та оплата через ApplePay. Це просто якийсь маразм.
До слова не дивлячись на те що платіж був проведений успішно — інформація про прострочений платіж буде оновлена лише завтра, сьогодні я буду весь десь споглядати на те що я не зміг внести якихось довбані 400₴. Хоча я б то їх міг внести якби відразу зрозумів всі підступні моменти ПУМБівської рострочки.
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що банком передбачено значну кількість способів погашення заборгованості по кредитам, але автоматичне списання коштів на погашення не передбачене. Автоматично кошти можуть списатися лише у випадку наявності їх на дебетовому рахунку клієнта та за умови відсутності внесеного платежу.
При оформленні оплати частинами Вам не запропоновано відкрити дебетову картку, бо це не обов’язкова умова для отримання даної послуги. Клієнт може ознайомитися зі всіма можливими каналами погашення заборгованості у вкладці Кредити-Сплачуйте частинами-Питання-відповіді. Серед варіантів погашення способи: як погасити готівкою та як погасити безготівково. Також в даному блоці наявна інформація про те, що платежі автоматично не списуються за рахунок кредитних коштів.
На разі заборонено здійснювати оплату з кредитної картки для уникнення випадків, що клієнт здійснить погашення заборгованості кредитними коштами і цим самим вийде на відсотки за користування.
Нам прикро, що у Вас залишився негативний досвід у зв’язку з перенесенням досвіду від інших банків та їх механікою погашення. Нашим банком передбачено нагадування за 5 днів до планової дати платежу і як показала перевірка, Вам надходив пуш з попередженням 12.10.24. В нагадуванні наявна інформація про те, що «ми не списуємо платежі з кредитки».
Будемо вдячні за розуміння!