Банк не дає можливість погасити кредитну картку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
- +
- 0
- Олег Григорович
- 11 жовтня 2024, 9:20
- #
Дикую за реєстрацію даного відгуку .
Додатково передано звернення в Банк з цього приводу від 10.10.2024
На даний момент питання не вирішено .
Сплачуйте не за номером картки , а по IBAN
- +
- 0
- Олег Григорович
- 12 жовтня 2024, 20:48
- #
Дякую за рекомендацію .
Я проводив часткове погашенння за номером карти ,воно пройшло успішно ,прийшло відповідно Push повідомлення в додатку PUMB ,доступ до якого заблокований ,також наявні всі квитанції про зарахування ,банк отримав дані суми .
Але я не можу дізнатись остаточну суму до погашення,щоб здійснити його повністю і отримати довідку про відстутнвть заборгованості,так як банк не надає такої можливості через одностороннє блокування рахунків .
Я розцінюю це як грубе порушення і обмеження права клієнта на обслуговування і погашення кредитного боргу безпосередньо в день звернення довіреної особи .
Співробітник банку вказала на те ,щоб банк розглянув можливість погашення кредитної карти,потрібно вказати на всі зарахування з березня місяця і вказують на підозру шахрайства ,щось в даному роді,хоча я не присвоював ніяких коштів банку чи щось в даному роді,
Власне ,в ному суть моєї претензії- банк безпідставно обмежує можливість обслуговувати і закрити кредитний борг по карті .
Питання залишається не вирішеним .
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
- +
- 0
- Олег Григорович
- 21 жовтня 2024, 12:42
- #
21.10.2024
Отримана відповідь банку .
На електронну пошту інформація не надходила.
Отримані відповіді в особисті повідомлення на порталі «Мінфін»
На електрогну пошту жодної інформації не надходило
Наразі мені відомо :
Прийнято рішення банком про розірвання ділових стосунків .
Дозволено здійснити погашення кредитної карти (в чому була власне суть мого звернення від початку -обмеження права на обслуговування і погашення кредитної картки в день звернення.)
Заплановано візит в банк з цього приводу на 25.10.2024
- +
- 0
- Олег Григорович
- 21 жовтня 2024, 13:05
- #
Отримано детальні роз’яснення в приватні повідомлення на форумі.
Заплановано візит в банк .
- +
- 0
- Олег Григорович
- 25 жовтня 2024, 16:02
- #
25.10.2024
Питання вирішене успішно .
Працівники відділення м.Івано-Франківськ у підсумку проявили уважність ,ввічливо допомогли з закриттям рахунків і отриманням всієї інформації по кредитному рахунку ,його погашення і закриттям,в чому власне булла і суть звернення .Домовдено про отримання довідки про відсутність заборгованості .
Працівники банку були на зв’язку і відповідали на всі запитання в процесі розгляду відгуку.
Дякую за оперативність і скоординовану роботу .
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.8 | 42.2 |
Всі курси банку |
Чому банк порушує законне право клієнта на погашення кредитної заборгованості в день звернення для уникнення сплати відсотків штраф і інших платежів, як це мало б би бути згідно закону?
Натомість банк вимагає пояснень всіх надходжень на рахунки з березня місяця, хоча зараз на поточних рахунках немає залишку і не зрозуміло чому банк обмежує право на погашення кредитного боргу таким чином.
Будь ласка, прошу розібратися і надати можливість реалізувати право клієнта на погашення кредитної заборгованості у відділення за довіреністю з закриттям відповідного рахунку.
Питання залишаються невирішеним до сих пір.
Нам прикро, що у Вас склалась негативна думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.