Мінфін - Курси валют України

Встановити

Негативний досвід з блокуванням рахунку та відсутність підтримки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Владислав Гладкий 10 жовтня 2024, 12:28
Відкрив рахунок у цьому банку в 2022 році, але не користувався ним до цього місяця через нові ліміти на перекази з картки на картку. Вирішив почати використовувати рахунок для виведення грошей за кордоном через криптовалюту. Зробив три перекази з власних рахунків інших банків на загальну суму 150 тисяч гривень і один вихідний на 8 тисяч. При спробі здійснити другий платіж на 12 тисяч переказ було заблоковано, і я отримав повідомлення, що банк зв’яжеться зі мною протягом 5 хвилин. На жаль, через відсутність коштів на рахунку для роумінгу я не зміг прийняти дзвінок.

Після кількох спроб зв’язатися з підтримкою через Telegram і дзвінок через сайт, вдалося зв’язатися з відділом безпеки. Мене запитували стандартні питання, і зрештою сказали спробувати переказ через 10 хвилин. Я був упевнений, що все в порядку. Але при наступному вході в додаток мене викинуло з системи і попросило змінити код-пароль, для чого потрібні дані картки. Оскільки картка віртуальна, ці дані я не зміг надати.

Додаткові спроби зв’язатися з банком не увінчалися успіхом. У Telegram радили відкрити нову сесію, а дзвінок через сайт повідомляв, що питання можна вирішити лише з фінансового номера. Я поповнив рахунок для дзвінків у роумінгу і звернувся в банк, щоб відновити код-пароль, але мені сказали, що рахунок заблоковано. Підтримка, яка обіцяла розблокувати переказ, насправді заблокувала рахунок. Після чергового дзвінка отримав електронний лист зі стандартною відповіддю: рахунок не буде розблоковано, і я маю особисто з’явитися у відділення банку.

На даний момент банк утримує 140 тисяч гривень і не планує їх повертати. Дуже розчарований сервісом і ставленням до клієнтів.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 10 жовтня 2024, 14:21
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 14 жовтня 2024, 11:21
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію та маємо вказати, що розблокування/зняття обмежень по рахунку можливе лише за особистим зверненням до відділення банку.

Будемо вдячні за розуміння!

Коментарі - 2

+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
14 жовтня 2024, 11:21
#
Корисний коментар
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію та маємо вказати, що розблокування/зняття обмежень по рахунку можливе лише за особистим зверненням до відділення банку.

Будемо вдячні за розуміння!
+
0
Владислав Гладкий
Владислав Гладкий
14 жовтня 2024, 11:35
#
Немає жодного розуміння ситуації. Ви єдиний банк, з яким виникли проблеми, і який вимагає звернутися до відділення для закриття рахунку або вирішення проблеми. Я так розумію, це ваша політика проти тих, хто перебуває за кордоном, щоб утримувати їхні кошти.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 44.6
PLN 9.8 10.3
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 44.6
PLN 9.8 10.3
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / Негативний досвід з блокуванням рахунку та відсутність підтримки