Негативний досвід з блокуванням рахунку та відсутність підтримки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Вітаємо! Дякуємо за очікування!
Ми перевірили інформацію та маємо вказати, що розблокування/зняття обмежень по рахунку можливе лише за особистим зверненням до відділення банку.
Будемо вдячні за розуміння!
Ми перевірили інформацію та маємо вказати, що розблокування/зняття обмежень по рахунку можливе лише за особистим зверненням до відділення банку.
Будемо вдячні за розуміння!
- +
- 0
- Владислав Гладкий
- 14 жовтня 2024, 11:35
- #
Немає жодного розуміння ситуації. Ви єдиний банк, з яким виникли проблеми, і який вимагає звернутися до відділення для закриття рахунку або вирішення проблеми. Я так розумію, це ваша політика проти тих, хто перебуває за кордоном, щоб утримувати їхні кошти.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Після кількох спроб зв’язатися з підтримкою через Telegram і дзвінок через сайт, вдалося зв’язатися з відділом безпеки. Мене запитували стандартні питання, і зрештою сказали спробувати переказ через 10 хвилин. Я був упевнений, що все в порядку. Але при наступному вході в додаток мене викинуло з системи і попросило змінити код-пароль, для чого потрібні дані картки. Оскільки картка віртуальна, ці дані я не зміг надати.
Додаткові спроби зв’язатися з банком не увінчалися успіхом. У Telegram радили відкрити нову сесію, а дзвінок через сайт повідомляв, що питання можна вирішити лише з фінансового номера. Я поповнив рахунок для дзвінків у роумінгу і звернувся в банк, щоб відновити код-пароль, але мені сказали, що рахунок заблоковано. Підтримка, яка обіцяла розблокувати переказ, насправді заблокувала рахунок. Після чергового дзвінка отримав електронний лист зі стандартною відповіддю: рахунок не буде розблоковано, і я маю особисто з’явитися у відділення банку.
На даний момент банк утримує 140 тисяч гривень і не планує їх повертати. Дуже розчарований сервісом і ставленням до клієнтів.
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Ми перевірили інформацію та маємо вказати, що розблокування/зняття обмежень по рахунку можливе лише за особистим зверненням до відділення банку.
Будемо вдячні за розуміння!