Як ПУМБ блокує рахунки без пояснень: реальна історія!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Перевів зі свого підприємницького рахунку на картку ПУМБ гроші, оплачував покупки в магазинах, онлайн та закордонних. І все йшло добре до моменту, поки раптово через місяць мій рахунок не заблокували без жодних попереджень! Написали, що розірвали договір без жодного пояснення!
На мій запит відповіли, що нібито відсутні підтвердження походження коштів. У мене все є! Жодних запитів, ніяких повідомлень, нічого! Просто взяли і заблокували. Я не проводив жодних підозрілих транзакцій, не було переказів від інших осіб — тільки мої власні гроші з підприємницького рахунку. Сума транзакцій — до 100 тис. грн, при офіційно задекларованому доході набагато більшому. Але ні, просто блокування і тиша.
Це жахливе порушення прав клієнта! Я хочу зрозуміти, як таке можливо у сучасній банківській системі? Де моя можливість надати документи, пояснити транзакції? Чому без попередження? ПУМБ, це не просто формальність — це реальні люди, їхні зароблені кошти і життя, які ви раптово вирішили заблокувати без пояснень і можливості зкомунікувати.
Хочу, щоб інші знали про цей досвід і задумалися перед тим, як довірити вам свої гроші. Це просто абсурд і беззаконня!
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.