Спам від колекторських агенств
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Якась людина залишила мій номер телефона у якості контактного, співробітник занес номер телефону у базу, прийнявши це за істину, та забила на кредит. Тепер, мені цілодобово дзвонить колекторська компанія, яка працює по агенському договору з ПУМБом, та просить погасити заборгованість, оскільки невідома мені людина залишила мій номер телефона у якості свого. Розмовляти там немає з ким, починаються сто вопросів по кругу, ким Вам приходиться, скільки років Вам належить номер, як Вас зовут, де знаходитесь, та ін. що немає ніякого відношення до предмету діалогу.
Після дзвінка на горячу лінію ПУМБу, а саме Департаменту простроченої заборгованості, почали задавати ти самі питання, та рекомендували підійти на відділення для деактивації номера!
Тобто, якась особа залишила мій номер телефона у якості контактного, співробітник банку не перевірив його, внес до бази, тепер мені дзвонять постійно зі спамом та погрозами, і я ще повинен витрачати свій час та йти до відділення, доказувати, що я не ця особа.
ПУМБ, Ви там як, все в Вас з бізнес-процесами нормально?
Шкода, що у Вас виникло негативне враження. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після отримання результатів перевірки, ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Перепрошуємо за надані незручності. Ситуацію виправили. Більше Вас не будуть турбувати дзвінками. Будемо вдячні за розуміння!