Мінфін - Курси валют України

Встановити

Деньги пропали

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
driveltat 26 вересня 2024, 18:24
Оплатил покупку картой ПУМБ, но она не была оформлена. Продавец утверждает, что деньги не получил. При обращении в банк сначала обещали, что деньги вернутся автоматически, потом предложили оформить заявку. Через несколько дней деньги вернулись, но тут же снова были сняты. Предложили оформить заявку повторно, что я и сделал. Теперь притворяются идиотами, и на вопросы отвечают: Повідомляємо, що Ви мали надати нову заяву на оскарження операції з вказанням в заяві інформації про те, що Ви ознайомлені з документами; висловлено Ваше бажання продовжити оспорення; прокоментована інформація, зазначена в документах на предмет її правоти.
Інформацію необхідно було надати до 05.09.2024.
Продовження оскарження не є можливим.
Никакого интереса к решению вопроса нет.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 26 вересня 2024, 19:33
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Написали в приватні повідомлення для уточнення даних. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 27 вересня 2024, 14:26

Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Коментарі - 4

+
0
natashaGra
natashaGra
26 вересня 2024, 19:59
#
Поверьте здесь почти всегда клиент вообще не прав. Та и отписка стандартная. Почти под каждым отзывом одна и та же формулировка
+
0
ygi9y
ygi9y
27 вересня 2024, 11:09
#
Вам бы свой банк уже открывать, а то у вас на каждый негативный отзыв
+
0
ygi9y
ygi9y
27 вересня 2024, 11:12
#
«Прокредит Банк
абанк
пумб
Таскомбанк
Глобус
Укрсиббанк
Кредобанк
Райффайзен Банк
monobank
Ощадбанк
Идея Банк
ПриватБанк
Сенс Банк" —
все негативные, так не пользуйтесь банками, в чем проблема, раз вам никто угодить не может, явно проблема не в банках…))
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
27 вересня 2024, 14:26
#
Корисний коментар

Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 43.9
PLN 9.6 10.1
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 43.9
PLN 9.6 10.1
USD 41.2 41.7
Всі курси банку