Заблокувало картку, не можу повернути свої 37 тис грн
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.6 |
| PLN | 11.47 | 11.77 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
Я зверталася до чату, там мене завжди перенаправляли до info.findoc@gmail.com. Якщо стисло викласти результати спілкування із цим відділом по пошті, то склалося враження, що їх головне завдання — як змога швидше позбавлятися від клієнтів.
Замість того, щоб спробувати мені допомогти знайти хоч якусь можливість підтвердити кошти, мені по більшій частині просто цитували перелік із 18 пунктів, де нема жодного варіанту для простих людей, які опинилися закордоном.
Це само по собі дуже дивно, адже я та мої знайомі, які знаходяться закордоном, користуються послугами інших банків, які дуже лояльно відносяться до співвідчизників, які знаходяться закордоном. Але, я усвідомлюю, що Банк є приватною організацією та може на свій розсуд відмовляти клієнтам в обслуговуванні.
Однак, коли я запитала, як мені вивести на інший рахунок свої заблоковані кошти, близько 37 тисяч гривень, які на той момент були на банківській картці, співробітники поштової підтримки ПУМБ відповіли, що таких можливостей не передбачено, та отримати кошти я можу тільки особисто у відділенні чи через довіреність. Я знову пояснила, що знаходжуся закордоном, та не можу приїхати у відділення. Тоді єдине, що мені відповіли, що я можу у посольстві зробити довіреність.
Я навела довідки та дізналася, що є нормальною практикою серед банків у випадку блокування рахунку фізичної особи виводити за заявою цієї особи гроші на інший рахунок, у деяких випадках із комісією.
Однак співробітники ПУМБу із поштової підтримки не даючи жодних законодавчих підстав мені відмовляють.
Цілком зрозуміло, що зробити довіреність за кордоном це не теж саме, що зробити її в Україні, де на кожному кроці можна знайти нотаріуса. Для цього необхідно мати кошти та вільний від роботи час на те, щоб поїхати до столиці та записатися на відвідування посольства (якщо воно взагалі є, я поки що знайти не змогла), що по витратам буде більше тієї суми, що Банк заблокував на моєму рахунку і тому це не має жодного сенсу.
Таке відношення до постраждалих від війни співвідчизників, які були змушені покинути свої домівки та переїхати за кордон не тільки псує життя кожному українцю окремо, але й ганьбує міжнародний імідж України, як серед іноземців, так і серед української діаспори, яка закордоном зараз набула дуже велику вагу.
Хотілося б звичайно зберегти рахунок, адже до цього моменту ніякого негативу від ПУМБу я не бачила, але якщо зберегти рахунок неможливо, то хоча б прошу компетентних співробітників Банку ПУМБ знайти можливість повернути мені мої кошти на рахунок у іншому банку.
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.