Мінфін - Курси валют України

Встановити

Заблокувало картку, не можу повернути свої 37 тис грн

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Вікторія Голубєва 14 вересня 2024, 12:28
Перебуваю за кордоном, працюю не офіційно, тому не можу попасти у відділення чи підтвердити надходження коштів, через що моя картка була заблокована та ПУМБ поступово відмовив в обслуговуванні.

Я зверталася до чату, там мене завжди перенаправляли до info.findoc@gmail.com. Якщо стисло викласти результати спілкування із цим відділом по пошті, то склалося враження, що їх головне завдання — як змога швидше позбавлятися від клієнтів.

Замість того, щоб спробувати мені допомогти знайти хоч якусь можливість підтвердити кошти, мені по більшій частині просто цитували перелік із 18 пунктів, де нема жодного варіанту для простих людей, які опинилися закордоном.

Це само по собі дуже дивно, адже я та мої знайомі, які знаходяться закордоном, користуються послугами інших банків, які дуже лояльно відносяться до співвідчизників, які знаходяться закордоном. Але, я усвідомлюю, що Банк є приватною організацією та може на свій розсуд відмовляти клієнтам в обслуговуванні.

Однак, коли я запитала, як мені вивести на інший рахунок свої заблоковані кошти, близько 37 тисяч гривень, які на той момент були на банківській картці, співробітники поштової підтримки ПУМБ відповіли, що таких можливостей не передбачено, та отримати кошти я можу тільки особисто у відділенні чи через довіреність. Я знову пояснила, що знаходжуся закордоном, та не можу приїхати у відділення. Тоді єдине, що мені відповіли, що я можу у посольстві зробити довіреність.

Я навела довідки та дізналася, що є нормальною практикою серед банків у випадку блокування рахунку фізичної особи виводити за заявою цієї особи гроші на інший рахунок, у деяких випадках із комісією.

Однак співробітники ПУМБу із поштової підтримки не даючи жодних законодавчих підстав мені відмовляють.

Цілком зрозуміло, що зробити довіреність за кордоном це не теж саме, що зробити її в Україні, де на кожному кроці можна знайти нотаріуса. Для цього необхідно мати кошти та вільний від роботи час на те, щоб поїхати до столиці та записатися на відвідування посольства (якщо воно взагалі є, я поки що знайти не змогла), що по витратам буде більше тієї суми, що Банк заблокував на моєму рахунку і тому це не має жодного сенсу.

Таке відношення до постраждалих від війни співвідчизників, які були змушені покинути свої домівки та переїхати за кордон не тільки псує життя кожному українцю окремо, але й ганьбує міжнародний імідж України, як серед іноземців, так і серед української діаспори, яка закордоном зараз набула дуже велику вагу.

Хотілося б звичайно зберегти рахунок, адже до цього моменту ніякого негативу від ПУМБу я не бачила, але якщо зберегти рахунок неможливо, то хоча б прошу компетентних співробітників Банку ПУМБ знайти можливість повернути мені мої кошти на рахунок у іншому банку.
ПУМБ
Відповідь банку
14 вересня 2024, 13:59
Вітаємо!

Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 23 вересня 2024, 11:48
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Коментарі - 6

+
+1
Валерка Котовский
Валерка Котовский
14 вересня 2024, 17:33
#
Расписал у себя в блоге как составить иск на банк через электронный суд, в суде не нужно будет ваше присутствие в условиях войны все заседания проходят по видеоконференции без присутствия сторон. Банк не имеет право требовать разорвать договор сгидно ст 1075 цку без нарушения закона которое нужно доказать, а так же не имеет право требовать вам явится в отделение банка чтобы забрать деньги сгидно умов договору в котором чётко прописано или наличкой в кассе или на др банк счет по указанию клиента.

1.1.18. Банк закриває Картковий рахунок за відсутності заборгованості перед Банком, а також через настання обставин, визначених п.п.4.1.5., 4.2.7., 4.2.16. Розділу І цього Договору. Банк видає Клієнту готівкою через касу Банку або перераховує на визначений Клієнтом у платіжній інструкції (або іншому документі) рахунок всю суму залишку коштів
на Картковому рахунку (в т.ч. суму Незнижуваного залишку)
. У разі настання обставин, визначених п. 4.2.7., 4.2.16 Розділу І цього Договору, Клієнт надає згоду, а Банк має право, при закритті Карткового рахунку Клієнта здійснити Договірне списання грошових коштів з Карткового рахунку та перерахувати залишок грошових коштів з Карткового
рахунку Клієнта на внутрішньобанківський рахунок Банку та зберігати грошові кошти на такому рахунку до їх повернення Клієнту, якщо інший порядок повернення коштів не передбачений законодавством
+
0
Вікторія Голубєва
Вікторія Голубєва
16 вересня 2024, 2:50
#
На жаль, зворотнього звя’зку нема ні у месенджерах ні на пошті ні тут у повідомленнях.
+
+16
Валерка Котовский
Валерка Котовский
16 вересня 2024, 10:45
#
Напиште пока что в НБУ чтобы у вас в течении месяца был их ответ он важен для суда, а потом можете и подать в суд, без пассивного ответа нбу суд не будет рассматривать дело, только когда нбу ответит что мы пассивные и не влияем на банки тогда суд будет рассматривать.

https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals
+
0
Вікторія Голубєва
Вікторія Голубєва
16 вересня 2024, 22:33
#
Дякую, буду пробувати!
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
23 вересня 2024, 11:48
#
Корисний коментар
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
+
0
Вікторія Голубєва
Вікторія Голубєва
7 жовтня 2024, 20:48
#
Отримала листа від ПУМБ на пошту де вказано що «Банком здійснюються заходи щодо запровадження можливості для перерахування залишків коштів в застосунку ПУМБ». Таким чином проблема не вирішена, а мені повідомлено лише про гіпотетичну можливість вирішення у майбутньому. Хотілося б отримати конкретні сроки щодо вирішення. Адже, я вже отримала офіційну відмову від НБУ, необхідну для подальшого звернення до суду та вже готую позовну заяву. Якщо до кінця місяця я не зможу повернути кошти, то я подам позов, щоб не пропустити строк позовноі давності.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 44.6
PLN 9.8 10.3
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 44.6
PLN 9.8 10.3
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / Заблокувало картку, не можу повернути свої 37 тис грн