Кешбек від партнерів не працює
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.6 |
| PLN | 11.47 | 11.77 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
Банк обіцяє 10% кешбеку, проте не виконує задекларований кешбек. На картку зарахувалось 0,75% як за категорію «Продукти». Замість 94,70 грн зарахувалось 4 грн, різниця відчутна. Звернулась одразу до підтримки банку. Розповіла про ситуацію, надала в чаті скріни оплати, замовлення з сайту, підтверджене і оплачене замовлення в пошті. Зафіксували моє звернення 07.09.
Сьогодні 13.09 — тиша. Ніхто не вирішив моє питанн. Роблю висновок, що партнерський кешбек не працює. Враження негативне.
Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що ми направили запит партнерові для підтвердження інформації, що саме в його мережі було здійснено покупку. Покупки у партнерів ідентифікуються по терміналам, термінал по якому пройшла дана оплата нам партнер не надавав. Очікуємо зворотній зв’язок, у разі підтвердження терміналу, здійснимо донарахування винагороди.
Перепрошуємо за незручності і будемо вдячні за розуміння!