Мінфін - Курси валют України

Встановити

Блокування картки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Сергій Пащенко 1 серпня 2024, 21:13
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 44
Сталася така цікава історія. 02.07.2024 приватний виконавець заблокував мені всі картки в різних банках, в тому числі і в ПУМБ (зарплатний рахунок). Але вже 06.07 мала прийти заробітна плата, і сума перевищувала борг за виконавчим провадженням, тому я подумав що хай приватний виконавець знімає ті гроші, плюс мінус за тиждень закриють провадження і розблокують всі картки і я далі буду жити своє більш менш спокійне життя. Але найцікавіше було попереду. 09.07 я зателефонував в офіс приватного виконавця, секретар відправила платіжну інструкцію на списання коштів. І ось десь за тиждень мені розблокували мою зарплатну картку (тільки її), кошти в розмірі боргу за виконавчим провадженням були списані з мого рахунку. Помітив я це випадково бо в додатку в ПУМБ це ніяк не відображається, ситуація була для мене критичною і я просто через банкомат карткою спробував зняти гроші, вийшло. Але далі нічого. Приватний виконавець направив лист на підприємство де я працюю щоб стягнути борг з моєї заробітної плати. Я подзвонив в офіс приватного виконавця, виявилось що банк проігнорував платіжну інструкцію і за два тижні так і не зміг перевести мої гроші на рахунок судового виконвця. Секретар мені порадила звернутися у відділення банку і взяти справку про те що гроші були переведені на рахунок приватного виконвця. Звісно ніякої справки або іншого документа про стан моїх грошових коштів працівник банку мені не дав, сказав що «на днях» (а це було десь 24.07) гроші переведуть на рахунок приватного виконвця. І ось вчора (31.01.2024) я дзвоню в офіс приватного виконвця, грошей банк ПУМБ так і не перевів, а пройшло вже три тижні. Була відправлена друга платіжна інструкція яка теж ігнорується співробітниками банку. А тим часом майже всі мої рахунки заблоковані (окрім зарплатного рахунку), за місцем роботи відправлений лист на відчуження частини моєї заробітної плати, і все тому що співробітники ПУМБ три тижні ігнорують платіжні інструкції приватного судового виконавця і просто не віддають їм мої гроші як то мало б бути за законом. Ну і вишенька на торті — мені прибрали кредитний ліміт на кредитній карті (ПУМБ). Звісно кредитна картка була заблокована, я все одно не міг користуватися кредитними коштами, але вони там хоч відображалися. А з 1 серпня кредитний ліміт нуль. На фоні того що я описав вище (а саме з вини банку мені досі блокують майже всі рахунки) ця ситуація виглядає дуже цинічно по відношенню до мене. Хоча звісно всі кредитні кошти це власність банку і вони мають право прибирати ліміти. Якщо зі мною тут зв’яжеться співробітник банку то надам свою персональну інформацію для вирішення цієї проблеми, бо не дуже хочеться писати скаргу в НБУ, сподіваюсь цю проблему все-таки вирішать.
ПУМБ
Відповідь банку
2 серпня 2024, 9:37
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 2 серпня 2024, 17:58
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Коментарі - 3

+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
2 серпня 2024, 16:20
#
Если вы знаете что у вас суд и провадження) вам xepнут все банки на такую сумму и будете ждать пока дойдут уведомления в эти структуры + они ещё покрутят ваши бабки ну, а чо лишний ± месяц:) если вы знаете что там долг сразу же зп выводите и ничего не держите на банках) вы не в европе живёте) тут никто спешить не будет, а если уж вы не юрист то это долгая процедура
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
2 серпня 2024, 17:58
#
Корисний коментар
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
+
0
Сергій Пащенко
Сергій Пащенко
20 серпня 2024, 10:43
#
Проблема з блокуванням ще досі існує. 9 серпня закрили виконавче провадження через яке мені заблокували рахунки. В офісі приватного виконавця мені відповіли що ПУМБ розблокує мені рахунок у продовж шести днів (поки лист дійде укрпоштою). На момент 20.08 пішов вже восьмий день але рахунок заблокований. Вчора я дзвонив в офіс приватного виконавця і мені сказали що лист з документами мав би вже прийти. Просто я не знаю на що мені розраховувати, чи розблокують мені рахунок в цьому місяці, чи як. Сподіваюсь що хоч тут ви надасте хоч якусь інформацію, бо з підтримки через банківський додаток ніякого толку немає, вони нічого не знають.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 44.6
PLN 9.8 10.3
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 44.6
PLN 9.8 10.3
USD 41.2 41.7
Всі курси банку