Не можу пройти відеоверифікацію!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Вітаємо!
Ми перевірили ситуацію, що описана Вами у відгуку та хочемо повідомити, що спеціалісти діяли коректно, згідно з вимогами до проведення відеоверифікації у Постанові НБУ № 65. Рекомендуємо звернутись до пенсійного фонду, щоб уточнити коректність документа та відредагувати дані. Також, можемо радити оформити паспорт ID, адже з ним верифікація в мобільному застосунку не потребує наявності пенсійного посвідчення.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Ми перевірили ситуацію, що описана Вами у відгуку та хочемо повідомити, що спеціалісти діяли коректно, згідно з вимогами до проведення відеоверифікації у Постанові НБУ № 65. Рекомендуємо звернутись до пенсійного фонду, щоб уточнити коректність документа та відредагувати дані. Також, можемо радити оформити паспорт ID, адже з ним верифікація в мобільному застосунку не потребує наявності пенсійного посвідчення.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
- +
- 0
- VakulenkoHanna
- 13 червня 2024, 21:28
- #
Консультант не повідомив, що саме з даних у моєму пенсійному посвідченні є некоректним. Для редагування даних у ПФУ мені потрібна конкретна інформація, що саме не влаштовує працвників банку. До того ж, сьогодні бачу, що з мого додатку ПУМБ взагалі зникла можливість відеоверифікації. Тобто, не маючи паспорту нового формату, щоб верифікувати свої дані через Дію, я взагалі тепер не зможу отримувати пенсію? У коментарі банк відправляє мене у ПФУ для корегування даних, але який у цьому сенс, коли у мене забрали можливість відеоверифікації. Повторюся, що я за кордоном, пересуватися мені складно. Мови про те, щоб приїхати в Україну, взагалі не може бути.
Відповідно до правил протидії шахрайству, ми не можемо вказати причину неприйняття документу. Оскільки Ваше пенсійне посвідчення не відповідає вимогам постанови НБУ №65, радимо Вам перезавантажити застосунок ПУМБ Online та пройти переідентифікацію за допомогою цифрових документів у Дії.
- +
- 0
- VakulenkoHanna
- 15 червня 2024, 23:33
- #
Вітаю! Я ознайомилася із ПОСТАНОВОЮ НБУ
від 19.05.2020 № 65.
Згідно з П. 1.5.19. ідентифікаційний документ — паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаний на території України для укладення правочинів; Цей документ під час відеоверифікації я надала.
У Додатку 2 до Положення
про здійснення банками
фінансового моніторингу є перелік ідентифікаційних документів.
П. 9.Банк здійснює верифікацію клієнта — фізичної особи (у тому числі неповнолітньої) / фізичної особи — підприємця, включаючи електронного резидента (е-резидента), або фізичної особи — представника клієнта на підставі ідентифікаційного документа його власника (якщо інше не передбачено в Положенні) щодо таких ідентифікаційних даних:
1)прізвище, ім'я та (за наявності) по батькові;
2)дата народження;
3)серія (за наявності) та номер ідентифікаційного документа, дата видачі та орган, що його видав;
4)громадянство;
5)місце проживання або місце перебування;
6)РНОКПП;
7)унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності).
Усі ці дані представнику банку я надала. Не розумію, чому мені було відмовлено у проходженні верифікації через невідповідність пенсійного посвідчення, адже у переліку його немає. Прошу пояснити цей момент. Дякую.
- +
- 0
- VakulenkoHanna
- 15 червня 2024, 23:36
- #
Я навіть не кажу про те, що я взагалі підпадаю під П. 4.2
Додатку 5 до Положення
«Спрощені заходи належної перевірки клієнта».
Згідно з П. 4.62. Банк, у разі відсутності критеріїв ризику і відсутності підозр, установлює низький ризик стосовно ділових відносин із клієнтами, які користуються послугами банку з низьким рівнем ризику ВК/ФТ (наприклад, фінансові операції стосуються переважно отримання заробітної плати, соціальних виплат, пенсій, стипендій, оплати комунальних послуг, іншої звичайної діяльності населення, ведення законної господарської діяльності), я отримую у банку пенсію, тому завжди була впевнена, що банк вважає мене клієнтом із низьким ризиком. А виявилося, що до мене застосовані додаткові вимоги перевірки моїх документів.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. Ми обов'язково розберемось та надамо Вам зворотний зв'язок після детальної перевірки.
Ми перевірили ситуацію, що описана Вами у відгуку та хочемо повідомити, що спеціалісти діяли коректно, згідно з вимогами до проведення відеоверифікації у Постанові НБУ № 65. Рекомендуємо звернутись до пенсійного фонду, щоб уточнити коректність документа та відредагувати дані. Також, можемо радити оформити паспорт ID, адже з ним верифікація в мобільному застосунку не потребує наявності пенсійного посвідчення.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.