Не можу пройти відеоверифікацію!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Вітаємо!
Ми перевірили ситуацію, що описана Вами у відгуку та хочемо повідомити, що спеціалісти діяли коректно, згідно з вимогами до проведення відеоверифікації у Постанові НБУ № 65. Рекомендуємо звернутись до пенсійного фонду, щоб уточнити коректність документа та відредагувати дані. Також, можемо радити оформити паспорт ID, адже з ним верифікація в мобільному застосунку не потребує наявності пенсійного посвідчення.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Ми перевірили ситуацію, що описана Вами у відгуку та хочемо повідомити, що спеціалісти діяли коректно, згідно з вимогами до проведення відеоверифікації у Постанові НБУ № 65. Рекомендуємо звернутись до пенсійного фонду, щоб уточнити коректність документа та відредагувати дані. Також, можемо радити оформити паспорт ID, адже з ним верифікація в мобільному застосунку не потребує наявності пенсійного посвідчення.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
- +
- 0
- VakulenkoHanna
- 13 червня 2024, 21:28
- #
Консультант не повідомив, що саме з даних у моєму пенсійному посвідченні є некоректним. Для редагування даних у ПФУ мені потрібна конкретна інформація, що саме не влаштовує працвників банку. До того ж, сьогодні бачу, що з мого додатку ПУМБ взагалі зникла можливість відеоверифікації. Тобто, не маючи паспорту нового формату, щоб верифікувати свої дані через Дію, я взагалі тепер не зможу отримувати пенсію? У коментарі банк відправляє мене у ПФУ для корегування даних, але який у цьому сенс, коли у мене забрали можливість відеоверифікації. Повторюся, що я за кордоном, пересуватися мені складно. Мови про те, щоб приїхати в Україну, взагалі не може бути.
Відповідно до правил протидії шахрайству, ми не можемо вказати причину неприйняття документу. Оскільки Ваше пенсійне посвідчення не відповідає вимогам постанови НБУ №65, радимо Вам перезавантажити застосунок ПУМБ Online та пройти переідентифікацію за допомогою цифрових документів у Дії.
- +
- 0
- VakulenkoHanna
- 15 червня 2024, 23:33
- #
Вітаю! Я ознайомилася із ПОСТАНОВОЮ НБУ
від 19.05.2020 № 65.
Згідно з П. 1.5.19. ідентифікаційний документ — паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаний на території України для укладення правочинів; Цей документ під час відеоверифікації я надала.
У Додатку 2 до Положення
про здійснення банками
фінансового моніторингу є перелік ідентифікаційних документів.
П. 9.Банк здійснює верифікацію клієнта — фізичної особи (у тому числі неповнолітньої) / фізичної особи — підприємця, включаючи електронного резидента (е-резидента), або фізичної особи — представника клієнта на підставі ідентифікаційного документа його власника (якщо інше не передбачено в Положенні) щодо таких ідентифікаційних даних:
1)прізвище, ім'я та (за наявності) по батькові;
2)дата народження;
3)серія (за наявності) та номер ідентифікаційного документа, дата видачі та орган, що його видав;
4)громадянство;
5)місце проживання або місце перебування;
6)РНОКПП;
7)унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності).
Усі ці дані представнику банку я надала. Не розумію, чому мені було відмовлено у проходженні верифікації через невідповідність пенсійного посвідчення, адже у переліку його немає. Прошу пояснити цей момент. Дякую.
- +
- 0
- VakulenkoHanna
- 15 червня 2024, 23:36
- #
Я навіть не кажу про те, що я взагалі підпадаю під П. 4.2
Додатку 5 до Положення
«Спрощені заходи належної перевірки клієнта».
Згідно з П. 4.62. Банк, у разі відсутності критеріїв ризику і відсутності підозр, установлює низький ризик стосовно ділових відносин із клієнтами, які користуються послугами банку з низьким рівнем ризику ВК/ФТ (наприклад, фінансові операції стосуються переважно отримання заробітної плати, соціальних виплат, пенсій, стипендій, оплати комунальних послуг, іншої звичайної діяльності населення, ведення законної господарської діяльності), я отримую у банку пенсію, тому завжди була впевнена, що банк вважає мене клієнтом із низьким ризиком. А виявилося, що до мене застосовані додаткові вимоги перевірки моїх документів.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. Ми обов'язково розберемось та надамо Вам зворотний зв'язок після детальної перевірки.
Ми перевірили ситуацію, що описана Вами у відгуку та хочемо повідомити, що спеціалісти діяли коректно, згідно з вимогами до проведення відеоверифікації у Постанові НБУ № 65. Рекомендуємо звернутись до пенсійного фонду, щоб уточнити коректність документа та відредагувати дані. Також, можемо радити оформити паспорт ID, адже з ним верифікація в мобільному застосунку не потребує наявності пенсійного посвідчення.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.