Тричі подумайте перед відкриттям рахунку в цьому банку!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Опять крипта или торговля ?
- +
- 0
- Strelok123
- 4 червня 2024, 16:39
- #
Хотел бы обратить внимание, в отзыве клиент сделал акцент не на том, что ему закрыли счет, а на том, что операторы в отделении работают без бейджика и отказывают в выводе средств) так что крипта или торговля - тут мимо)))
«) так что крипта или торговля — тут мимо)))»
Вы , наверное, вообще не обратили внимание на это
«30.05.24 мені закрили рахунок, та надійшло смс звернутись в банк з приводу виведення залишку коштів,»
То есть это не клиент сам, по своему желанию уходит из банка, а сам банк дает ему под зад пинаря, с процедурой вывода средств в другой банк. Такое происходит только тогда, когда за клиентом нарушение , банк не желает с ним сотрудничать , блочит средства (если бы не блочил, то клиент бы сам за минуту перевел через ПУМБ онлайн деньги куда захотел бы, а не через процедуру написания заявления) .
Так, что ваши рассуждения — тут мимо.
Главный вопрос клиент не раскрыл- за что ему дали пинаря под зад из банка и заблочили. Явно не за то, что у работников банка не было бейджиков)
Вы , наверное, вообще не обратили внимание на это
«30.05.24 мені закрили рахунок, та надійшло смс звернутись в банк з приводу виведення залишку коштів,»
То есть это не клиент сам, по своему желанию уходит из банка, а сам банк дает ему под зад пинаря, с процедурой вывода средств в другой банк. Такое происходит только тогда, когда за клиентом нарушение , банк не желает с ним сотрудничать , блочит средства (если бы не блочил, то клиент бы сам за минуту перевел через ПУМБ онлайн деньги куда захотел бы, а не через процедуру написания заявления) .
Так, что ваши рассуждения — тут мимо.
Главный вопрос клиент не раскрыл- за что ему дали пинаря под зад из банка и заблочили. Явно не за то, что у работников банка не было бейджиков)
Вітаємо!
Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що під час Вашого звернення до відділення, бейджик на консультанті був присутній, та консультація була проведена коректно з боку працівника.
Задля збереження банківської таємниці, ми надіслали деталі щодо встановлення обмежень за Вашими картковими рахунками на Вашу електронну пошту, що зазначена у банківській анкеті.
Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що під час Вашого звернення до відділення, бейджик на консультанті був присутній, та консультація була проведена коректно з боку працівника.
Задля збереження банківської таємниці, ми надіслали деталі щодо встановлення обмежень за Вашими картковими рахунками на Вашу електронну пошту, що зазначена у банківській анкеті.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
30.05.24 мені закрили рахунок, та надійшло смс звернутись в банк з приводу виведення залишку коштів, наразі у відділенні мені відмовляють, оператори відділення працюють без бейджиків, залишити скаргу на конкретного оператора просто неможливо. Також прошу звернути увагу, оператори хамлять клієнтам.
Шкодуємо, що у Вас склалась така ситуація та враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що під час Вашого звернення до відділення, бейджик на консультанті був присутній, та консультація була проведена коректно з боку працівника.
Задля збереження банківської таємниці, ми надіслали деталі щодо встановлення обмежень за Вашими картковими рахунками на Вашу електронну пошту, що зазначена у банківській анкеті.