Не рекомендую бути клієнтом ПУМБ
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
- +
- 0
- Svetlana2024202
- 16 квітня 2024, 11:52
- #
Не розумію чому стоїть Проблема вирішена. ПРОБЛЕМА НЕ ВИРІШЕНА!!! Мої кошти заблоковані, я надала документи з перечня!!! Ви пишете вони не підходять та знову пишите перелік документів, які я вже надала з вашого же перечня документів!!!
- +
- 0
- Svetlana2024202
- 16 квітня 2024, 13:00
- #
2) Податкова декларація з відміткою контролюючого органу України про її отримання (для податкових резидентів України).
Я вам подала декларацію з Квітанцією № 2, а ви пишете мені, що
податкова декларація платника податків за 2023 рік Банком не враховуються, оскільки, такі документи не відповідають затвердженому переліку в Банку документів, які б могли підтвердити фінансовий стан (наведено нижче).
Як це не відповідає???
Я вам подала декларацію з Квітанцією № 2, а ви пишете мені, що
податкова декларація платника податків за 2023 рік Банком не враховуються, оскільки, такі документи не відповідають затвердженому переліку в Банку документів, які б могли підтвердити фінансовий стан (наведено нижче).
Як це не відповідає???
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 44.6 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Нам дуже шкода, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. На жаль за даними, що Ви надали нам до відгуку, ми не знайшли клієнта нашого банку, але хочемо розібратись в даній ситуації. Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації та обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь після проведення перевірки.