Мінфін - Курси валют України

Встановити

Нарахування по кредитній карті

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
SPrudn 29 березня 2024, 11:09
Поділюся з Вами досвідом користування кредитною картою від ПУМБ. Користуюсь нею не перший рік, завжди погашаю її в пільговий період. Часто вношу на неї особисті кошти для користування.
В березні місяці помітив, що при наявності невикористаного кредитного ліміту в застосунку бачу суму до повного погашення. Дуже дивно якось. Звернувся в чат підтримки, мені повідомили, що це відсотки за переказ Р2Р кредитних коштів 08.03.2024р. на 3000 грн. Але тут є одно «але», переказ був зроблений власними коштами і частина їх ще й залишилась на рахунку. В чат підтримки навіть скрін з додатку скинув, де чітко видно залишок на кредитці власних коштів після переказу. Та і чому ж тоді не було комісії за переказ «кредитними коштами»? Фахівець прийняв звернення.
Через 5 днів отримую цікаву відповідь: «Отримали відповідь по вашому запиту.
Інформуємо вас, що вчора 27.03.2024 21:30 помилка була через недоступність з боку постачальника даного сервісу ГЕРЦ на той момент message:«TOO_MANY_REQUESTS»
Рекомендуємо вам спробувати провести оплату ще раз."
Ну якби це відповідь взагалі не на моє запитання. Знову пишу в чат підтримки. Перевірили, вибачились, сказали, що дійсно випадково відправили, моє питання ще в роботі.
Через день отримую нову відповідь: «Доброго ранку! Моє ім'я Наталія.
Олександре, отримала відповідь від кредитного відділу щодо ситуації з нарахування відсотків. Сторнування нарахованих відсотків наразі неможливо провести, оскільки вони були нараховані правомірно. Операції, які списуються в рамках одного дня розподіляються не за порядком їх здійснення. Тому немає можливості виконати сторно в цьому випадку.»
Ну якби я взагалі нічого не розумію з відповіді. Що я зробив не так? На прохання роз`яснити, мені пишуть, що отримали таку відповідь і просто направляють до персонального менеджера.
Сума нарахованих відсотків невелика, бо Р2Р був на 3000 грн. Але щоб якби сума була не 3000 грн., а 300 000 грн.
Був задоволений роботою Банку, але зараз розчарований…
ПУМБ
Відповідь банку
29 березня 2024, 11:45
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація у Вас викликала негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 9 квітня 2024, 12:10
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.

Коментарі - 6

+
+25
Pumbovik
Pumbovik
29 березня 2024, 12:16
#
У них есть проблемы с задвоением платежей, когда где-то что-то виснет или тупит, начинает повторно отправлять запросы на платежи.
у меня в одном из месяцев за отопление с кредитки 2 раза ушел платеж, спасибо «умным» разработчикам пумба я попал на лишние +1300 грн комуналки и которые не знают что в нормальных платежных шлюзах отклоняют дубликаты транзакций, если они приходят в течении короткого времени с одной и той же суммой на того же получателя.
Если в истории операций ваш перевод дублируется в течении нескольких секунд вам нужно доказывать что это их косяк
+
0
SPrudn
SPrudn
29 березня 2024, 15:56
#
Апдейт по зверненню. Отримав ще одну відповідь: «Вітаю! Моє ім'я Наталія.
У відповідь на ваше звернення повідомляємо: опрацювання операцій відбувається не в тій послідовності, що виконує клієнт. Таким чином, переказ може бути виконаний не за власні кошти, а за кредитні. У такому випадку необхідно погашати весь оборот, щоб заборгованість за переказ була точно закрита. Також ви можете спробувати оформити новий продукт, з пільговим періодом на готівкові операції.»
Що значить «необхідно погашати весь оборот, щоб заборгованість за переказ була точно закрита»? Я переказував свої кошти і я маю їх перевести назад? Що за брєд?
При чому Наталія дуже швидко відключилась, навіть не дочевшись від мене відповді.
Це просто жах… Не очікував такого.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
29 березня 2024, 17:03
#
Як показала перевірка, перед переказом не була закрита повна заборгованість. Якщо робите зарахування, то перед переказом ми радимо, щоб пройшла доба, адже за цей час має бути зарахований обов’язковий платіж та списанні відсотки (за наявності).
+
+12
SPrudn
SPrudn
1 квітня 2024, 11:26
#
Все було закрите: зарахування коштів було 05.03.2024 і далі переказ 08.03.2024р. Після переказу 08.03.2024 р. на рахунку залишились власних коштів 298.02 грн. Після цього, було зроблено оплату комунальних послуг з використанням кредитного ліміту (який мав бути без відсотків, так як дана оплата має враховуватися в пільговий період).
Як вияснилось система Банку по завершенню дня рахує операції не за принципом черговості: я спочатку зробив переказ і потім розрахувався, а по типам операцій: спочатку розрахунки, а потім перекази. І тому порахувалось, що я зробив переказ кредитними. Ви вважаєте це нормальним? Звідки клієнт може знати такі нюанси роботи системи?
Виходить, що по кредитній карті краще взагалі не користуватися власними коштами і не поповнювати її в плюс, бо випливають різного роду нюанси. Тут справа не в «сумі» нарахованих відсотків. Банк замість того, щоб йти на зустріч клієнтові і працювати над своїми «слабкими сторонами» — просто відписується, що все працює і так і має бути.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
9 квітня 2024, 12:10
#
Корисний коментар
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
+
0
SPrudn
SPrudn
9 квітня 2024, 12:31
#
Питання закрите, не маю більше бажання щось доказувати.
Ситуація не вирішена, в відповідь отримав звичайну відмазку, що система обробляє операції не в послідовності проведення.
Дякую за приділений час. Висновки я зробив.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 44.6
PLN 9.8 10.3
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 44.6
PLN 9.8 10.3
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / Нарахування по кредитній карті