Нарахування по кредитній карті
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
У них есть проблемы с задвоением платежей, когда где-то что-то виснет или тупит, начинает повторно отправлять запросы на платежи.
у меня в одном из месяцев за отопление с кредитки 2 раза ушел платеж, спасибо «умным» разработчикам пумба я попал на лишние +1300 грн комуналки и которые не знают что в нормальных платежных шлюзах отклоняют дубликаты транзакций, если они приходят в течении короткого времени с одной и той же суммой на того же получателя.
Если в истории операций ваш перевод дублируется в течении нескольких секунд вам нужно доказывать что это их косяк
у меня в одном из месяцев за отопление с кредитки 2 раза ушел платеж, спасибо «умным» разработчикам пумба я попал на лишние +1300 грн комуналки и которые не знают что в нормальных платежных шлюзах отклоняют дубликаты транзакций, если они приходят в течении короткого времени с одной и той же суммой на того же получателя.
Если в истории операций ваш перевод дублируется в течении нескольких секунд вам нужно доказывать что это их косяк
Апдейт по зверненню. Отримав ще одну відповідь: «Вітаю! Моє ім'я Наталія.
У відповідь на ваше звернення повідомляємо: опрацювання операцій відбувається не в тій послідовності, що виконує клієнт. Таким чином, переказ може бути виконаний не за власні кошти, а за кредитні. У такому випадку необхідно погашати весь оборот, щоб заборгованість за переказ була точно закрита. Також ви можете спробувати оформити новий продукт, з пільговим періодом на готівкові операції.»
Що значить «необхідно погашати весь оборот, щоб заборгованість за переказ була точно закрита»? Я переказував свої кошти і я маю їх перевести назад? Що за брєд?
При чому Наталія дуже швидко відключилась, навіть не дочевшись від мене відповді.
Це просто жах… Не очікував такого.
У відповідь на ваше звернення повідомляємо: опрацювання операцій відбувається не в тій послідовності, що виконує клієнт. Таким чином, переказ може бути виконаний не за власні кошти, а за кредитні. У такому випадку необхідно погашати весь оборот, щоб заборгованість за переказ була точно закрита. Також ви можете спробувати оформити новий продукт, з пільговим періодом на готівкові операції.»
Що значить «необхідно погашати весь оборот, щоб заборгованість за переказ була точно закрита»? Я переказував свої кошти і я маю їх перевести назад? Що за брєд?
При чому Наталія дуже швидко відключилась, навіть не дочевшись від мене відповді.
Це просто жах… Не очікував такого.
Все було закрите: зарахування коштів було 05.03.2024 і далі переказ 08.03.2024р. Після переказу 08.03.2024 р. на рахунку залишились власних коштів 298.02 грн. Після цього, було зроблено оплату комунальних послуг з використанням кредитного ліміту (який мав бути без відсотків, так як дана оплата має враховуватися в пільговий період).
Як вияснилось система Банку по завершенню дня рахує операції не за принципом черговості: я спочатку зробив переказ і потім розрахувався, а по типам операцій: спочатку розрахунки, а потім перекази. І тому порахувалось, що я зробив переказ кредитними. Ви вважаєте це нормальним? Звідки клієнт може знати такі нюанси роботи системи?
Виходить, що по кредитній карті краще взагалі не користуватися власними коштами і не поповнювати її в плюс, бо випливають різного роду нюанси. Тут справа не в «сумі» нарахованих відсотків. Банк замість того, щоб йти на зустріч клієнтові і працювати над своїми «слабкими сторонами» — просто відписується, що все працює і так і має бути.
Як вияснилось система Банку по завершенню дня рахує операції не за принципом черговості: я спочатку зробив переказ і потім розрахувався, а по типам операцій: спочатку розрахунки, а потім перекази. І тому порахувалось, що я зробив переказ кредитними. Ви вважаєте це нормальним? Звідки клієнт може знати такі нюанси роботи системи?
Виходить, що по кредитній карті краще взагалі не користуватися власними коштами і не поповнювати її в плюс, бо випливають різного роду нюанси. Тут справа не в «сумі» нарахованих відсотків. Банк замість того, щоб йти на зустріч клієнтові і працювати над своїми «слабкими сторонами» — просто відписується, що все працює і так і має бути.
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 44.6 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
В березні місяці помітив, що при наявності невикористаного кредитного ліміту в застосунку бачу суму до повного погашення. Дуже дивно якось. Звернувся в чат підтримки, мені повідомили, що це відсотки за переказ Р2Р кредитних коштів 08.03.2024р. на 3000 грн. Але тут є одно «але», переказ був зроблений власними коштами і частина їх ще й залишилась на рахунку. В чат підтримки навіть скрін з додатку скинув, де чітко видно залишок на кредитці власних коштів після переказу. Та і чому ж тоді не було комісії за переказ «кредитними коштами»? Фахівець прийняв звернення.
Через 5 днів отримую цікаву відповідь: «Отримали відповідь по вашому запиту.
Інформуємо вас, що вчора 27.03.2024 21:30 помилка була через недоступність з боку постачальника даного сервісу ГЕРЦ на той момент message:«TOO_MANY_REQUESTS»
Рекомендуємо вам спробувати провести оплату ще раз."
Ну якби це відповідь взагалі не на моє запитання. Знову пишу в чат підтримки. Перевірили, вибачились, сказали, що дійсно випадково відправили, моє питання ще в роботі.
Через день отримую нову відповідь: «Доброго ранку! Моє ім'я Наталія.
Олександре, отримала відповідь від кредитного відділу щодо ситуації з нарахування відсотків. Сторнування нарахованих відсотків наразі неможливо провести, оскільки вони були нараховані правомірно. Операції, які списуються в рамках одного дня розподіляються не за порядком їх здійснення. Тому немає можливості виконати сторно в цьому випадку.»
Ну якби я взагалі нічого не розумію з відповіді. Що я зробив не так? На прохання роз`яснити, мені пишуть, що отримали таку відповідь і просто направляють до персонального менеджера.
Сума нарахованих відсотків невелика, бо Р2Р був на 3000 грн. Але щоб якби сума була не 3000 грн., а 300 000 грн.
Був задоволений роботою Банку, але зараз розчарований…
Нам шкода, що дана ситуація у Вас викликала негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок після отримання результатів перевірки.