Нарахування по кредитній карті
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 50 |
| PLN | 11.6 | 11.9 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Всі курси банку | ||
В березні місяці помітив, що при наявності невикористаного кредитного ліміту в застосунку бачу суму до повного погашення. Дуже дивно якось. Звернувся в чат підтримки, мені повідомили, що це відсотки за переказ Р2Р кредитних коштів 08.03.2024р. на 3000 грн. Але тут є одно «але», переказ був зроблений власними коштами і частина їх ще й залишилась на рахунку. В чат підтримки навіть скрін з додатку скинув, де чітко видно залишок на кредитці власних коштів після переказу. Та і чому ж тоді не було комісії за переказ «кредитними коштами»? Фахівець прийняв звернення.
Через 5 днів отримую цікаву відповідь: «Отримали відповідь по вашому запиту.
Інформуємо вас, що вчора 27.03.2024 21:30 помилка була через недоступність з боку постачальника даного сервісу ГЕРЦ на той момент message:«TOO_MANY_REQUESTS»
Рекомендуємо вам спробувати провести оплату ще раз."
Ну якби це відповідь взагалі не на моє запитання. Знову пишу в чат підтримки. Перевірили, вибачились, сказали, що дійсно випадково відправили, моє питання ще в роботі.
Через день отримую нову відповідь: «Доброго ранку! Моє ім'я Наталія.
Олександре, отримала відповідь від кредитного відділу щодо ситуації з нарахування відсотків. Сторнування нарахованих відсотків наразі неможливо провести, оскільки вони були нараховані правомірно. Операції, які списуються в рамках одного дня розподіляються не за порядком їх здійснення. Тому немає можливості виконати сторно в цьому випадку.»
Ну якби я взагалі нічого не розумію з відповіді. Що я зробив не так? На прохання роз`яснити, мені пишуть, що отримали таку відповідь і просто направляють до персонального менеджера.
Сума нарахованих відсотків невелика, бо Р2Р був на 3000 грн. Але щоб якби сума була не 3000 грн., а 300 000 грн.
Був задоволений роботою Банку, але зараз розчарований…
Нам шкода, що дана ситуація у Вас викликала негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок після отримання результатів перевірки.