Відмова в обміні валюти.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Вообще то при сдаче валюты паспорт не нужен.
тут 2 варианта либо страховку продать хотели или настолько плохая купюра что касир искал любой повод чтобы не взять ее…
тут 2 варианта либо страховку продать хотели или настолько плохая купюра что касир искал любой повод чтобы не взять ее…
Вітаємо! Дякуємо за очікування!
Ми провели перевірку та дізналися, що консультація нашим касиром була коректною, адже під час проведення операції касир повідомила Вам, що виконати валютообмін не є можливим, так як Вам необхідно провести процедуру актуалізації особистих даних в системі банку. За для цього, касиром було запропоновано Вам звернутись до фахівця відділення для проведення процедури актуалізації та ще раз звернутись до каси для проведення валютообміну.
Також, маємо зауважити, що Ви маєте можливість проводити операції в касі за допомогою документів в застосунку «Дія».
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Ми провели перевірку та дізналися, що консультація нашим касиром була коректною, адже під час проведення операції касир повідомила Вам, що виконати валютообмін не є можливим, так як Вам необхідно провести процедуру актуалізації особистих даних в системі банку. За для цього, касиром було запропоновано Вам звернутись до фахівця відділення для проведення процедури актуалізації та ще раз звернутись до каси для проведення валютообміну.
Також, маємо зауважити, що Ви маєте можливість проводити операції в касі за допомогою документів в застосунку «Дія».
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
- +
- +2
- Polina2025
- 31 січня 2024, 19:13
- #
Надаль зараз сервіс у банку дуже поганий.
Він таким став не давно.
А з цього року подивиться на скарги.
Банк просто не піклується про свою репутацію.
- +
- +2
- natashaGra
- 9 лютого 2024, 10:10
- #
Т. е. приходишь один раз с паспортом книжечкой- актуализация, потом если по Дии — опять актуализация? И снова очередь в кассу? Похоже на создание препятствий , а не на сервис
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Я є клієнтом банку майже 10 років.
29 січня 2024 року близько 17.15 у відділенні № 5 ПУМБ у м. КРИВІЙ РІГ
(50063, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, Покровський р-н, вул. Едуарда Фукса, 51)
мені відмовили в обміні валюти. Касир мотивувала відмову через відсутність у мене оригіналу паспорта громадянина України. На мою пропозицію підтвердити мою особу через карту ПУМБ, та (або) у додатку «Дія», касир відповіла відмовою.
Хоча на державних сайтах значиться:
«Електронний паспорт у Дії має таку ж юридичну силу, як і ID-картка чи паспорт „книжечкою“. Це нормовано на рівні закону, а тому будь-які установи та організації в Україні зобов’язані приймати такий паспорт як посвідчення особи.»
Прошу пояснити.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Ми провели перевірку та дізналися, що консультація нашим касиром була коректною, адже під час проведення операції касир повідомила Вам, що виконати валютообмін не є можливим, так як Вам необхідно провести процедуру актуалізації особистих даних в системі банку. За для цього, касиром було запропоновано Вам звернутись до фахівця відділення для проведення процедури актуалізації та ще раз звернутись до каси для проведення валютообміну.
Також, маємо зауважити, що Ви маєте можливість проводити операції в касі за допомогою документів в застосунку «Дія».
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.