Фрегат «потонув». Або тричі успішний пшик
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 10
Поповнити рахунок можна через банкомат або термінал , без будь яких комісій
- +
- 0
- SergeyNina
- 28 січня 2024, 0:50
- #
Скорее всего провайдер не поддерживает оплату через пумб из-за нюансов оплаты (персональний платіжний код). На сайте нет оплаты по реквизитам только такие способы https://fregat.com/subscription-and-payment/payments/. И скорее всего нужно ждать пока будет шаблон для оплаты
- +
- 0
- Polina2025
- 29 січня 2024, 15:17
- #
В банку застаріла мобільна версія.
Їм потрібно вкласти в гроші в нову.
Шаблони так нажаль злітають.
- +
- 0
- Martinovska21
- 29 січня 2024, 22:27
- #
У мене теж була така сітуація. Я написала провайдеру і вони сказали, щоку у них нова назва у Пумбі. FREGAT. Я таку назву знайшла і заплатила.Так що вважаю, що банк невинен. До речі служба підтримка дуже добре працює і у банку і Фрегаті.
Дуже дивно, бо у додатку як за словом «фрегат» так і за «fregat» знаходиться ТОВ Фрегат ОТТ з ЄДРПОУ 32729971, а підтримка мого провайдера (та і на сайті fregat.com) вказано платити «ТОВ ФРЕГАТ СП» з ЄДРПОУ 36094444
Ви певні що ваш платіж зараховано?
Ви певні що ваш платіж зараховано?
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали!
Ми провели перевірку та дізналися, що попередній шаблон було відключено у зв’язку зі зміною постачальника даного сервісу. На даний момент, у застосунку ПУМБ Online вказані коректні реквізити для оплати. Звертаємо Вашу увагу, що перевірити та порівняти реквізити Ви можете на сайті інтернет провайдеру: https://fregat.com/subscription-and-payment/payments/portmone/
Ми провели перевірку та дізналися, що попередній шаблон було відключено у зв’язку зі зміною постачальника даного сервісу. На даний момент, у застосунку ПУМБ Online вказані коректні реквізити для оплати. Звертаємо Вашу увагу, що перевірити та порівняти реквізити Ви можете на сайті інтернет провайдеру: https://fregat.com/subscription-and-payment/payments/portmone/
1) Публічний договір https://fregat.com/dogovor/ Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТРА.КОМ» (Підприємство, Провайдер), торгівельна марка Fregat, ЄДРПОУ 36094444
2) підтримка Фрегат щойно повідомила що реквізити вказані на сторінці https://fregat.com/subscription-and-payment/payments/portmone/ стосуються оплати за інтернет-телебачення, а не за доступ до інтернет
3) якщо на головній сторінці ви наведете мишку (не натискати!) на «Підключення та оплата» то вискочить меню де серед іншого буде підменю «Способи оплати >» при наведенні курсора на яке (не натискати!) вискочить меню де серед іншого буде «Оплата за реквізитами» що веде на https://fregat.com/subscription-and-payment/payments/requisites/ де, як і в публічному договорі вказано
Отримувач: ТОВ ІНТРА.КОМ
Рахунок отримувача
UA623005280000026006000035468
Код отримувача
36094444
Надавач платіжних послуг отримувача
АТ «ОТП БАНК»
2) підтримка Фрегат щойно повідомила що реквізити вказані на сторінці https://fregat.com/subscription-and-payment/payments/portmone/ стосуються оплати за інтернет-телебачення, а не за доступ до інтернет
3) якщо на головній сторінці ви наведете мишку (не натискати!) на «Підключення та оплата» то вискочить меню де серед іншого буде підменю «Способи оплати >» при наведенні курсора на яке (не натискати!) вискочить меню де серед іншого буде «Оплата за реквізитами» що веде на https://fregat.com/subscription-and-payment/payments/requisites/ де, як і в публічному договорі вказано
Отримувач: ТОВ ІНТРА.КОМ
Рахунок отримувача
UA623005280000026006000035468
Код отримувача
36094444
Надавач платіжних послуг отримувача
АТ «ОТП БАНК»
4) на настирні вимоги підтримки в електронному листі я особисто через касу ПУМБ сплатив за реквізитами з ЄДРПОУ 36094444 і надав вам фото квитанції. Чому помилковий скріншот на сайті ви вважаєте пріорітетнішим за договір, пряме вказання рекізитів для сплати та реквізити з квитанції каси вашого банка?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Банк аби додати вимагає фото паперового рахунку (в XXI столітті з віртуальними картками та паспортом в Дії !) або квитанцію сплати через касу банка ПУМБ. Провайдер паперові не дає, але вислали реквізити SMS, і їх же можна побачити на їх сайті.
Банку так не підходить — треба «першоджерело».
Іду в касу, сплачую 25 грн комісії за поповнення на 100 грн! Надсилаю в банк. Минає доба — оплата неможлива. Звертаюсь до підтримки. Десь через пів години звітують — все додано.
Вводжу ЄДРПОУ — нема. Скаржусь.
Сьогодні лист — «можете сплачувати». Нема! Видалив і перевстановив додаток — нема такого ЄДРПОУ.
Шукаю за назвою — знаходить іншу юр особу з іншими реквізитами.
Отже питання — 1)нахіба було видаляти те що працювало і не змінювалося?!
2) коли це скінчиться?!
3) хто придумав, що офіційний сайт — не є першоджерелом?
Нам шкода, що дана ситуація склала у Вас негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та після детальної перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми провели перевірку та дізналися, що попередній шаблон було відключено у зв’язку зі зміною постачальника даного сервісу. На даний момент, у застосунку ПУМБ Online вказані коректні реквізити для оплати. Звертаємо Вашу увагу, що перевірити та порівняти реквізити Ви можете на сайті інтернет провайдеру: https://fregat.com/subscription-and-payment/payments/portmone/