Банк ПУМБ та купівля в інтернеті.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Дочитал с трудом только до пятого тома . Увидел, что не одолел и половины . Плюнул — да хрен с ними, с проблемами этого автора. Все равно у него литературный талант -«0»
- +
- 0
- SergeyNina
- 26 січня 2024, 22:44
- #
Такие вопросы решаются намного проще.
Вам нужно от банка информация о том что платёж успешный, дата, время, сумма и техническая информация какая есть для ускорения поиска.
Продавец в ручном режиме ищет ваш платёж по сумме и дате. Если подписывали платёж например «оплата заказа номер» то поиск ещё проще.
Любой человек со стороны продавца с доступом к счету может найти ваш платёж и все это решить
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
на позитивні сподівання все ж таки вдалося вскочити в халепу. Саме в цей
грудневий день мені вдалося знайти на сайті одного продавця те, що так
довго шукав. І ось виходить пощастило! На радощах швиденько розмістив
товар в кошик, заповнив замовлення, вказав форму оплати з банківської
картки і залишилось тільки почути в телефоні голос менеджера від продавця
для підтвердження серйозності моїх намірів. Після отримання необхідних
платіжних реквізитів вибрав для проведення операції банк ПУМБ. До речі,
хочу відмітити, що мені було б набагато зручніше якби цей банк працював у звичайному вебі. Але банк втік в андроїд, тобто у смартфон, який не хоче
сприймати моя душа за маленькі розміри, маленький екран і відсутність
нормальної клавіатури. Ну що зробиш, як кажуть деякі політики смартфон
так смартфон. Цим маленьким незручним гаджетом і доводиться
користуватись за відсутності іншого варіанту. Зайшов в банківський додаток,
заповнив номер картки продавця, необхідну суму. Дуже ретельно все
перевірив, щоб все було бездоганно, без помилок і натиснув кнопку
проплатити. Все чудово! Надіслав продавцю повідомлення на електронну
скриньку, що проплата відбулась. Вказав час проплати з точністю до хвилини, щоб легше було б шукати, якщо щось. Залишилось дочекатись
підтвердження відправки і номер ТТН. Несподівано під кінець робочого дня
пролунав телефонний дзвінок від продавця, з попередженням, що гроші не надійшли з проханням надіслати квитанцію про оплату товару. Якщо щось
пішло трохи не так як має йти, то треба реагувати одразу, це було б логічно.
Але продавець виходить проспав та схаменувся тільки під самісінький
кінець робочого дня. До закриття ПУМБ залишились лічені хвилини і я зрозумів, що в цей день я вже нічого не зможу з’ясувати. Знов захожу в банківський додаток і шукаю історію операцій. Але її там нема. Остання
відмічена операція була тиждень тому. Тільки з моєї картки не забули
списати суму проплати за товар, а куди вона пішла невідомо.
Наступного дня в суботу зранку звоню на гарячу лінію. Після ретельної
перевірки, що я саме той за кого себе видаю, пояснюю суть моєї проблеми.
Приємний чоловічий голос на тому кінці пообіцяв розібратись як найскорше.
Я мав нескромність спитати, чи вдасться з’ясувати до вечора суботи, але у
відповідь отримав, що проблема серйозна і в суботу її точно не вдасться
вирішити. На тому і розійшлися. Я з надією на скоре прояснення ситуації, на тому кінці з розумінням моєї проблеми. До кінця суботи нічого нового не сталося. У неділю біля другої години дня з гарячої лінії надійшло
повідомлення. Цитую повідомлення-
Очікуйте на результати розгляду за зверненням
202312−2003 протягом 3-х робочих днів.
Я зрозумів, що гаряча лінія в реальності виявляється не дуже то й гарячою. Мабуть багато проблем
виникають у громадян, що не вдається швидко їх вирішувати. Треба ще чекати.
В понеділок зранку іду в головний офіс ПУМБ. І що? Не пощастило і цого
разу. Ні, в цей чудовий день банк працював, але злетів вражий літак і звучить
сирена. Реалії — банк працює, відвідувачі стоять біля входу і на щось
сподіваються. Але чого чекати, коли тривога може тривати кілька годин?
Повертаюсь ні з чим. В понеділок о третій годині отримав особисте
повідомлення від ПУМБ. Цитую повідомлення-
Перевірка виявила, що операція від
22.12.2023 р. в розмірі ХХХ грн була успішно виконана. Просимо звернутись
до отримувача коштів для уточнення отримання платежу.
Звернувся до продавця, відправивши повідомлення від ПУМБ. І отримав відповідь. Цитую повідомлення —
Доброго дня, Товар Вам був відправлений як ви і писали — перевізник ХХХ.
Оплати від Вас не побачили тому товар повернули назад.
Пришліть квитанцію про оплату.
У вівторок 26 грудня знову іду в головний офіс ПУМБ. Пощастило — сирена не гуде, банк працює. Що вдалось з’ясувати. Саме в цей злощасний день 22
грудня 2023 року в банку ПУМБ пройшов збій. Глюкнуло програмне
забезпечення. Воно виявилося м’яко кажучи трохи не стійким. Мені завжди
здавалось, що коли йдеться про щось дуже серйозне, то конче необхідна
система дублювання. Система відстежуючи параллельно події дозволяє в разі чого відновити втрачену інформації. Бо йдеться не про якісь пацанячі
забавки, а про гоші людей. Але сталося трохи не так. Вердикт банку —
відновити історію операцій в моєму смартфоні не вдастся. Банк надіслав на мою пошту дві виписка про операцію, щоб я мав якісь аргументи на свою
користь. І це максимум, що можна вижати з моєї ситуації. Чи буде достатньо
такої моєї аргументації для продавця? У виписках вказано куди надійшли
кошти, але тільки останні чотири цифри картки продавця. Банк береже
таємницю вкладника і не надає сторонній особі повний номер картки. По дорозі додому зайшов ще в один відомий банк і спитав як у них пройшла
злощасна п’ятниця 22 грудня. І у відповідь отримав — Чудово як і завжди без
збоїв і прикрих пригод. То тільки ПУМБу так не пощастило в цей
найкоротший день у році.
Відправляю отриману інформацію продавцеві. Цитую повідомлення —
Надсилаю вам квитанцію про оплату. Отримав у відділенні банку ПУМБ.
Стовідсотково переконують, що гроші ви отримали. Перевірте в своїй історії
операцій. Час операції я вам надавав. Якщо нічого не знайдете банк радить
вам звернутись на гарячу лінію і переконатись, що гроші в сумі ХХХ грн. на вашу картку поступили.
І 27 грудня отримав відповідь. Цитую повідомлення —
Доброго дня,
квитанцію про оплату Вашу отримали, оплату — перевіряємо. Ваше
замовлення було відправлено Вам та згодом повернуто у зв’язку з
відсутністю оплати. При підтвердженні Вашої оплати — відправимо Вам
замовлення.
Знову затримка. Менеджер, який займався моїм замовленням пішов у
відгул на три дні. Замінити нема ким. Доведеться чекати коли повернеться.
Нічого не залишилось, як вгамувати нерви, заспокоїтись і зустріти Новий Рік!
4 січня вже нового року пишу продавцеві нове повідомлення. Цитую —
Ось я і питаю — гроші від мене за товар ви отримали? Відповідь, що не надійшли не приймається. Якщо менеджер дивиться в
історію операцій на смартфоні і хоче там побачити надходження від мене
ХХХ грн., розчарую і повторю в черговий раз — 22 грудня в банку ПУМБ був
збій в системі. Програмісти банку не можуть відновити на картках клієнтів
втрачену інформацію. В моєму смартфоні так само немає інформації про рух
грошей за 22 грудня. І вона там не з’явиться, нема чого чекати. Я прийшов в банк і отримав наступну інформацію, яку надсилаю.
Закреслив те, що не обов’язково знати стороннім людям. Червоними
пташками підкреслені дві важливі речі. Це час операції з точністю до секунд і
куди пішли гроші з моєї картки (останні чотири цифри вашої картки).
Враження таке, що ви зовсім не вмієте працювати в нестандартній ситуації,
коли треба докласти певних зусиль, щоб швидко вирішити виникаючі
питання. З 22 грудня ви нічого не зробили окрім очікування чогось.
Констатую — шалено втрачаєте репутацію. Витратіть одну годину, підіть до найближчого відділення банку і отримайте інформацію, про надходження від
мене оплати за товар. Не тягніть гуму, з’ясуйте і без затримок відправляйте
мені товар.
І отримав від продавця люб’язну відповідь. Цитую повідомлення —
Доброго дня!
Завтра буде Ваш менеджер, обов'язково вирішить це питання.
Його звати Ігор — ось його контакт.
Дякуємо
!
Наступного дня Ігор подзвонив. Сказав, що ходив до банку ПУМБ, де йому
підтвердили, що дійсно 22 грудня в банку був збій і гроші які зазвичай
розкладають по поличках внаслідок збою скинули в одну купу. Довелось
продавцю перевірити надходження грошей в цей день по всіх замовленнях, і
пересвідчитись, що гроші від мене отримано. Тут виникає просте запитання, а цю роботу раніше ніяк не можна було зробити? Звичайно, набагато простіше
мордувати покупця і вимагати переконливі докази, замість того щоб і самому
проявити ініціативу спробувати внести ясність в ситуацію.
Замовивши товар ще 22 грудня минулого року, 6 січня вже наступного після
стількох митарств і нервів я все-таки його отримав.
Банк ПУМБ можливо і непоганий банк, але якщо все добре. Але якщо щось,
то можна отримати проблеми на всю голову, як під новий рік і сталося зі
мною. Мені лишається тільки філософськи побажати людям, ЩОБ ВСЕ Ж ТАКИ У ЖИТТІ ЩАСТИЛО!!!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. 22.12.2023р. у нас дійсно були деякі проблеми у роботі застосунку, тому історія платежів могла не відображатися за цей період. Проте, Ваш переказ був успішний, що і було зазначено у виписці по рахунку.
Сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.