Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк який дозволяє собі принижувати гідність клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
14938457 10 січня 2024, 19:03
Я є клієнтом цього недобанку більше 7 років. Вирішив собі відкрити преміум пакет Блек, погодившись з умовами тарифів на умовах щомісячної оплати. Але недобанк мені відмовив мотивуючи тим що «нашою картою потрібно не тільки комуналку оплачувати».
Оскільки економіст у відділенні допустила неточності в своїх висловах — я звернувся до контакт центру, який мені надав остаточну відмову.
Недобанк вважає мою готовність сплачувати щомісячно 500 грн або виконувати умови розрахунків для безкоштовного обсулговуіання пакету недостатнім для відкриття, я маю ще станцювати навколо їхнього банку 3 рази з бубном.
Ну що ж, якщо банком треба не тільки комуналку оплачувати — не буду оплачувати ним більше нічого і закрию рахунки.

Цитую відповідь банку про відмову:
«Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації.
На момент звернення у відділення Вам було погоджено відкриття преміального пакету на тарифі річного обслуговування. Також, було повідомлено, що можливий перегляд рішення через 3 міс, якщо Ви будете використовувати дебетовий рахунок для витрат в торгівельній мережі за цей період. Спеціаліст діяв згідно діючих процедур, порушень не виявлено.»
ПУМБ
Відповідь банку
11 січня 2024, 9:24
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше з'ясувати деталі випадку, який Ви описали. Для цього просимо надати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення та його адресу, а також час звернення на Гарячу лінію. Це дозволить нам розібратися у ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 15 січня 2024, 19:17
Вітаємо!

Зворотній зв’язок відправлено Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.

Коментарі - 7

+
+7
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
10 січня 2024, 20:18
#
Вип картой оплачивать коммуналку собрался?
+
0
SergeyNina
SergeyNina
10 січня 2024, 20:48
#
Этот пакет услуг бессмысленный. Всё тоже что и в «все карте» а остальным воспользоваться невозможно в условиях войны когда летать самолётом не выйдет.
+
0
14938457
14938457
11 січня 2024, 17:34
#
Тарифы немного другие
+
+1
natashaGra
natashaGra
10 січня 2024, 21:59
#
Все равно странно, ну хочет клиент платить за вип — пусть платит. Это ж его деньги. Тут другой банк вечно свой голд как угодно пытается впихнуть, лишь бы взяли
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
10 січня 2024, 23:00
#
А пумб хочет видимо сохранить деньги клиента, хоть немного в грубой форме
+
0
Julchen93
Julchen93
13 січня 2024, 16:46
#
Цікаво, яке рішення має прийняти банк… Невже для отримання картки VIP клієнта тепер потрібно отримати погодження банку?.. Дивна відповідь
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
15 січня 2024, 19:17
#
Корисний коментар
Вітаємо!

Зворотній зв’язок відправлено Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / Банк який дозволяє собі принижувати гідність клієнтів