Банк який дозволяє собі принижувати гідність клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
- +
- +7
- Недорого Отзывы
- 10 січня 2024, 20:18
- #
Вип картой оплачивать коммуналку собрался?
- +
- 0
- SergeyNina
- 10 січня 2024, 20:48
- #
Этот пакет услуг бессмысленный. Всё тоже что и в «все карте» а остальным воспользоваться невозможно в условиях войны когда летать самолётом не выйдет.
- +
- +1
- natashaGra
- 10 січня 2024, 21:59
- #
Все равно странно, ну хочет клиент платить за вип — пусть платит. Это ж его деньги. Тут другой банк вечно свой голд как угодно пытается впихнуть, лишь бы взяли
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 10 січня 2024, 23:00
- #
А пумб хочет видимо сохранить деньги клиента, хоть немного в грубой форме
Цікаво, яке рішення має прийняти банк… Невже для отримання картки VIP клієнта тепер потрібно отримати погодження банку?.. Дивна відповідь
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Оскільки економіст у відділенні допустила неточності в своїх висловах — я звернувся до контакт центру, який мені надав остаточну відмову.
Недобанк вважає мою готовність сплачувати щомісячно 500 грн або виконувати умови розрахунків для безкоштовного обсулговуіання пакету недостатнім для відкриття, я маю ще станцювати навколо їхнього банку 3 рази з бубном.
Ну що ж, якщо банком треба не тільки комуналку оплачувати — не буду оплачувати ним більше нічого і закрию рахунки.
Цитую відповідь банку про відмову:
«Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації.
На момент звернення у відділення Вам було погоджено відкриття преміального пакету на тарифі річного обслуговування. Також, було повідомлено, що можливий перегляд рішення через 3 міс, якщо Ви будете використовувати дебетовий рахунок для витрат в торгівельній мережі за цей період. Спеціаліст діяв згідно діючих процедур, порушень не виявлено.»
Ми бажаємо детальніше з'ясувати деталі випадку, який Ви описали. Для цього просимо надати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення та його адресу, а також час звернення на Гарячу лінію. Це дозволить нам розібратися у ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Зворотній зв’язок відправлено Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.