Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
armunk 21 листопада 2023, 21:02
Користуюсь дебетовою карткою (всеКартка) вже більше трьох років, і за цей час банк не допустив жодної проблемної ситуації.

Тарифи — кращі з усіх банків (безкоштовно майже все), додаток в цілому зручний, обслуговування у відділенні (Мукачево) — тільки позитив. Користувався мабуть всіма послугами, крім кредитних — і зауважень не маю. Майже…

Декілька речей, які можна покращити:

1. Є комісія за квазі-кеш операції по дебетовій картці. Тобто платежі на кшталт OLX-доставки, пром-оплати або наложки в Новій пошті будуть з комісією 0,5%. Зазвичай такі комісії вводять, щоб клієнти не виводили кошти в обхід платного зняття готівки чи платних переказів. В ПУМБі це все і так безкоштовно, але комісія за такі операції чомусь є. Через це доводиться такі платежі проводити з інших банків.

2. Також є комісія, якщо оплата формально проходить за кордоном — навіть у гривні. Наприклад, оплата за таксі Bolt йде через Естонію, тому з картки списується більше, ніж вартість поїздки. В інших банках такого нема.

3. Є комісія за IBAN-платежі, хоча у багатьох конкурентів її вже немає.

4. Замовлення готівкової валюті в додатку наразі є тільки для її купівлі за готівковим курсом. Але НБУ вже досить давно дозволив купляти валюту на картки напряму чи через депозит, і було б непогано мати можливість бронювати необхідну суму. У мене проблем з видачею валюти не було, але краще вже мати можливість замовити її заздалегідь.

5. Треба нарешті доробити додаток — зараз там є дві різні види форми переказу по шаблону. А перекази на приватбанк зазвичай проходять лише з другого разу.

6. Було б непогано мати можливість підтверджувати поповнення картки через термінали в додатку — щоб не вводити код з смс (і заодно так збільшується ліміт суми з 5 до 30 тисяч). У того ж монобанку таке є.

7. Нема можливості випустити віртуальну картку, якщо вже є пластикова. Актуально, наприклад, якщо основна втрачена і її заблоковано.

Це не дуже великі мінусі, загалом банк має хороші умови та зручне обслуговування. Але вирішення таких проблем могло б зробити його ще краще.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 23 листопада 2023, 17:17
Вітаємо!

Дякуємо за відгук та щирі слова! Ми щасливі, що Ви задоволені нашим обслуговуванням, а наші послуги для Вас не тільки зручні, а й вигідні. Дякуємо за Ваші зауваження і пропозиції! Бажаємо надати відповідь на кожне з них:

1. Відповідно до тарифів, дані операції вважаються як «переказ коштів через інший сервіс», тому нараховується комісія 0,5% та є денний ліміт 700 доларів в еквіваленті та 3 операції на день.

2. При розрахунках за послуги в компаніях, що зареєстровані за кордоном, розрахунки за товар/послугу відбувається в іноземній валюті, тому може відбуватися конвертація. У нашому банку конвертація прив'язана до долару та розрахунок йде по комерційному курсу нашого банку (на сьогодні це 37,30).
Наприклад: послуга коштує 2 EUR. Спершу сума конвертується у USD по курсу Міжнародної платіжної системи (Visa, Mastercard), а потім ця сума конвертується у UAH по комерційному курсу нашого банку. Таким чином, сума списання з гривневого рахунку може відрізнятися від заявленої.

3. У нашому банку відсутня комісія при переказах за IBAN на рахунок нашого банку, проте при переказах на рахунок іншого банку нараховується комісія 0,5% (мін. 3 грн, макс. 500 грн)

4. Замовити валюту для зняття з карткового рахунку можливо за допомогою гарячої лінії нашого банку. Номери телефонів для зв'язку:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

5. Просимо надіслати нам скріншоти на електронну пошту smm@fuib.com аби у нас була можливість розібратися детальніше у проблемі.

6. Звертаємо Вашу увагу, що дана функція тимчасово відключена за вимогою НБУ, ми неодмінно повернемо її назад при такій можливості.

7. Ви можете відкрити віртуальну картку до наявного рахунку. В межах одного рахунку може бути відкрита лише одна віртуальна картка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
klient2022 21 листопада 2023, 17:37
Відділення за адресою: Львів, вул. Личаківська, 10
Я не можу поставити додаток Пумб в телефон. Вводжу свій номер телефону, а смс код на телефон — не приходить.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 листопада 2023, 18:49
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Полезный комментарий
PUMB 23 листопада 2023, 13:47
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас необхідно інформації для проведення перевірки. Просимо надіслати її у приватні повідомлення.
klinok 21 листопада 2023, 15:05
Послуга доступна тільки для власників id карти
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 листопада 2023, 16:20
Вітаємо!

Хочемо зазначити, що на даний момент, оформлення послуги «Сплачуйте частинами» можливо лише за наявності документів в Дія (ID-паспорт або закордонний паспорт нового зразку). Таким чином, у нас є можливість безпечно ідентифікувати клієнта та здійснити актуалізацію даних для розрахунку кредитного ліміту. Проте, у найближчих оновленнях застосунку ПУМБ Online буде доступна можливість оформлення за допомогою паперових документів.

Перепрошуємо за незручності та сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Бажаємо Вам гарного дня!
karina11 20 листопада 2023, 18:35
Намагалася увійти у мобільний додаток зі свого робочого телефону. З мого основного телефону в додаток входила, а на робочому видавало помилку. Декілька разів телефонувала в банк, щоб вирішити дане питання. Співробітники спрямували мене у відділення банку, де мені так нічим і не допомогли. У відділенні сказали, що через неправильне введення код паролю служба безпеки з власних міркувань повністю заблокувала рахунок. Я витратила багато часу на поїздку у відділення та спілкування зі співробітниками банку, але питання так і не було вирішено. Тільки даремно витратила час. Вже 2-ий день не маю доступу до моїх коштів.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 20 листопада 2023, 18:42
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо Вас надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість перевірити всі деталі. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 22 листопада 2023, 11:02
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Борис Сват 18 листопада 2023, 10:15
Якщо купити валюту у Пумбі, то чекати треба місяць- календарний, тоєсть хтось і півтора і цілий.
ПУМБ
Відповідь банку
18 листопада 2023, 12:35
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження про роботу нашого банку.

Хочимо зазначити, що відповідно до тарифів дебетової карти «ВсеКАРТА», зняття готівки у касі банка ПУМБ з карткою до 2 разів на місяць без комісії можливо, при умові, що на всіх рахунках для особистих виплат та депозитних рахунках клієнтів USD/EUR, за минулий календарний місяць був щоденний позитивний залишок не менше ніж 500 USD/EUR. В іншому випадку – 1%.

Більш детально ознайомитись з умовами обслуговування пакету послуг «ВсеКАРТА» у валюті Ви можете за посиланням: https://apim.pumb.ua/api/assets/pumb/0aed3d43-62e9-4b7c-b273-b4a562b45a24

Сподіваємося, що Ваша думка про роботу нашого банку зміниться у кращу сторону та Ви будете повністю задоволені нашими послугами.
Andrii01 16 листопада 2023, 22:26
Отримав від банка ПУМБ пропозицію закрити готівковий кредит по програмі прощення. Перед оплатою уточнив відповідну інформацію на гарячій лінії і у відділенні банку, де мені підтвердили, що таку можливість маю. 27 вересня було внесено повну суму, яка була домовлена з банком (8900 грн) на касі відділення банку. Після оплати мені повідомили, що я всі зобов’язання перед банком виконав та протягом 14 днів кредит буде закрито, а документи про закриття будуть відправлені на мою адресу (повну інформацію я вказав у онлайн формі на сайті банку). З моменту оплати пройшло майже 2 місяці а кредит так і не закрили. Неодноразово звертався на гарячу лінію відділу заборгованості, але там окрім «чекайте» та «Ваша справа в аналітичному відділі» більше нічого не почув. Також після оплати з мене додатково було стягнено кошти в рамках виконавчого провадження по даному кредиту (в жовтні та листопаді). Неодноразово звертався на гарячу лінію відділу заборгованості з приводу цього питання, але що я тільки не почув від представників банку.
Спочатку що кошти повернуть, потім що вони не підлягають поверненню, потім що повернути їх мені має виконавець, потім що кошти не повернуть, бо в мене немає карткового рахунку в банку ПУМБ, потім знову що не підлягають поверненню, потім знову що повернуть, але після того як надішлють мені документи про закриття.
Два рази їздив до відділення банку (за 55 км від дому) але там тільки розводять руками, нібито в них немає взагалі інформації про мій кредит і все чим вони можуть допомогти, так це «звоніть у відділ заборгованості».
В аналітичному відділі, як я вияснив, моя справа з 19 жовтня. Написав скаргу, але відповіді не отримав.
Ні скарги, ні звернення, ні дзвінки, ні поїздки до відділення банку нічим не допомогли.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 листопада 2023, 9:41
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації та все перевірити. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Wll4367 16 листопада 2023, 18:47
Зловмисники вкрали з банківської карти майже 13000 грн. провівши незаконні транзакції, оплатили товари моєю картою в Інтернет магазинах. Захист банком ПУМБ своїх клієнтів взагалі відсутній, надійність банка рівна «0». Звернувшись в відділення банку з заявою про незаконні дії списання коштів з моєї карти, працівники відділення мені зауважили, що я сам винен, що тримав велику суму на картці, і таке досить часто трапляється. В даному банку я відкривав депозит, тоді ж мені видали і картку, якою я не користувався, після закінчення терміну депозиту, кошти були перераховані на картку, звідки їх «благополучно» і вкрали. (встиг заблокувати карту, тому вкрали лише 13000, а так би вкрали все) Поспілкувавшись з працівниками і керівником відділення, на повернення коштів надії майже нема, тому що, за їх ствердженнями, я повинен був знову переложити гроші на депозит, оформити страховку, прив’язати sim-карту до паспорта, тоді б їх не вкрали, та і взагалі йди ти «любий друже» до поліції і там пиши заяву, це твої проблеми, а не банка.
О це таке ставлення до клієнтів, банк жодної інформації не надав, що до розгляду моєї справи
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 листопада 2023, 9:06
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше і просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення. Після проведення внутрішнього розслідування ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 27 листопада 2023, 21:13
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали!

Хочемо повідомити, що кошти, які були списані шахрайським шляхом, уже повернуті на Ваш рахунок.

Для запобігання будь-яких спроб шахрайських дій, ми передбачили відключення інтернет-оплати у застосунку ПУМБ Online: у налаштуванні картки вимкніть інтернет оплату, після цього будь-яка оплата в Інтернеті буде неможлива.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Anna Anna 15 листопада 2023, 21:35
Заблокували картку з особистими грошима без жодних пояснень, нібито за шахрайські дії.
Аж смішно.Якби там не були мої власні заощаджені кошти то можна забути про ваш банк але навіть 14000 я нікому не подарую.Відколи це перекази вважаються шахрайство щоб доказувати походження власних коштів.По телефону вирішити питання не можуть, у відділенні м Мукачева простояли сьогодні цілий день, обіцяли передзвонити так ніхто і не зв’язався.Що це за відношення до клієнтів.Не рекомендую нікому даний банк, бо потратите не тільки кошти, час, а і нерви.На прохання розірвати договір і повернути кошти також відмовили, це як взагалі?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 листопада 2023, 21:47
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникла така думка про роботу нашого банку. Просимо Вас надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість перевірити всі деталі. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 17 листопада 2023, 11:12
Вітаємо! Ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення, задля збереження банківської таємниці.
DDR2 15 листопада 2023, 9:02
14.11.2023 поповнював як завжди свою дебетну карту АТ «ПУМБ» на 400 грн. через термінал одного з відділень АТ «ПУМБ» і не зміг перевести кошти за свій вклад «Вільний» в АТ «ПУМБ» на якому в основному зберігаю свої кошти.
В контакт-центрі АТ «ПУМБ» мені повідомили, що блокування моїх рахунків здійснив Департамент фінансового моніторингу АТ «ПУМБ» і щоб дізнатися причини мені необхідно завітати до найближчого відділення АТ «ПУМБ», що я негайно і зробив.
У відділенні мені повідомили, що Департамент фінансового моніторингу АТ «ПУМБ» заблокував мої рахунки та бажає дізнатися походження моїх коштів у сумі 2 899 308 грн. (ДВА МІЛЬЙОНИ ВІСІМСОТ ДЕВ’ЯНОСТО ДЕВ’ЯТЬ ТИСЯЧ ТРИСТА ВІСІМ гривень). Я був шокований даною сумою, адже за все життя стільки не заробив, та ніколи не тримав на рахунках за роки обслуговування в АТ «ПУМБ» подібну суму.
Працівники відділення переглянули рух моїх коштів по рахунках і теж не змогли пояснити вимогу від Департаменту фінансового моніторингу АТ «ПУМБ» до мене щодо пояснення даної астрономічної суми, але пообіцяли впродовж доби з’ясувати і зателефонувати мені.
Я користуюся послугами АТ «ПУМБ» вже багато років. Були періоди, коли тримав депозити, потім їх переоформляв кілька разів, згодом почав користуватися кредитною карткою з лімітом в 10 000 грн. для побутових покупок, а також відкрив вклад «Вільний» для зручного накопичення коштів.
Іноді отримував кошти через АТ «ПУМБ» від ФГВФО із збанкрутілих банків.
Часто використовував дебетну карту АТ «ПУМБ» як інструмент для поповнення свого депозиту «Вільний» в АТ «ПУМБ» на дріб'язкові суми, адже іншого способу поповнення депозиту в банку не існує.
Іноді з дебетної картки оплачував товари на платформі ОЛХ.
Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», відповідно до якого і заблокували мої рахунки, іншої причини не бачу, я періодично проходжу ідентифікацію в АТ «ПУМБ» і жодного разу до мене не було жодних питань, адже походження всіх своїх коштів, які я тримаю на рахунках в АТ «ПУМБ» та/або тримав на рахунках протягом останніх місяців міг завжди пояснити. Жодних підозрілих фінансових операцій не здійснював.

Написав вчора звернення та відправив на пошту ПУМБ, в чаті сказали, що треба чекати відповідь 5 днів, я чекати стільки не буду.
Банк зобов’язаний негайно інформувати клієнтів щодо блокування рахунків, а не 5 днів вигадувати причину.
Я знаю, що представники АТ «ПУМБ» читають ці відгуки, тому прошу негайно до кінця дня розблокувати мої рахунки в АТ «ПУМБ» та надити мені доступ до моїх коштів або чітко пояснити причину відповідно до якої я повинен надати пояснення щодо походження коштів на майже 3 млн грн, яких в мене ніколи не було?!
Якщо жодних дій зі сторони АТ «ПУМБ» (розблокування рахунків, чітких обґрунтований пояснень, тощо) не буде до кінця дня (15.11.2023), я буду звертатися до НБУ і СКМ (Р.Ахметову буде цікаво знати, що відбувається в його банку), а згодом до ЗМІ для розголосу даної ситуації, адже вимагати пояснення у мене як у клієнта банку походження суми коштів, яка в рази перевищує загальну суму коштів за роки обслуговування в АТ «ПУМБ» не тільки порушує мої права як громадянина, але й не відповідає здоровому глузду.
Чекаю, мої координати є в банку
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 листопада 2023, 12:10
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яку Ви описали. Для ідентифікації просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону або ІПН, а також по можливості вказати дату звернення до відділення та його адресу і дату консультації у контакт-центрі. Це дозволить нам ідентифікувати Ваші звернення, детальніше розібратися в ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 16 листопада 2023, 15:25
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас необхідної інформації для проведення перевірки. Просимо надіслати її у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
22220521 14 листопада 2023, 10:33
Відділення за адресою: Київ, вул. Січових Стрільців, 103-105
Останнім часом зачастили проблеми з корпоративним клієнтбанком. Постійні збої призводять до того, що наші підприємства (клієнти банку) не можуть своєчасно опрацювати платежі (вхідні та вихідні). Через це ми постійно несемо матеріальні та репутаційні збитки. Технічна служба банку уникає від дачі будь яких коментарів
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 листопада 2023, 16:23
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження про користування нашими сервісами. Для перевірки просимо надіслати нам в особисті повідомлення назву та ЄДРПОУ юридичної особи, а також дату виникнення збоїв та їхню суть
Полезный комментарий
PUMB 16 листопада 2023, 15:18
Вітаємо!

Хочемо зазначити, що дійсно, вересень та жовтень був складним з точку зору кількості масових інцидентів, які мали різну причину виникнення (збої у зовнішніх системах — оператори, вендори, проведення drp-тестування, яке банк проводив свідомо з розумінням потенційних ризиків нестабільної роботи систем, інших внутрішніх збоїв). На разі команда банку має чіткий стабілізаційний беклог та вжила вже деяких заходів щодо мінімазації кількості таких інцидентів.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
MaxShad137 14 листопада 2023, 5:51
Трапилась ситуація, обмежели у виводі власних коштів, а дозволили лише розрахуватись у магазинах і торгових точках. На карту прийшло до 15к грн взагалом, сказали що потрібно надати докази транзакцій їм на пошту, все відправив, але ігнор продовжується. Шановний ПУМБ, прошу вас розморозити доступ до моїх особистих коштів, інакше я буду змушений звернутись до певних відділів з оскарженням вашої діяльності. Всі потрібні докази я вам надав на пошту, мені потрібно платити за квартиру, вирішіть це питання швидше, не псуйте людям житття. Мені подобається ваш банк, і нічим незаконним я не займаюсь, тому очікую на вашу відповідь. Дякую за розуміння.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 листопада 2023, 16:06
Вітаємо!

Ми зареєстрували Ваше звернення та направили його на розгляд відповідального відділу. Після отримання результатів ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Проблема вирішена
Юрій Лук`янов 13 листопада 2023, 16:27
Відділення за адресою: Харків, пр-т Героїв Харкова, 36
При отриманні коштів з валютних карт, щоб не попасти на комісію, треба щоб кошти пролежали на рахунку місяць в розмірі не менше 500 ($ або Евро). Я так і зробив і заказав валюту для отримання в відділенні. Все було добре, поки я не підійшов до віконця каси… там касир мене повідомила, що з віртуальних карток беруть комісію і треба оформити пластикову карту. Карту мені оформили, але гроші без комісії я так і не отримав, бо карта ця нова і треба щоб кошти пробули на ній цілий місяць (((проблему пообіцяли вирішити … Банк повинен десь казати, що функціонал віртуальних карток відрізняється від пластикових. Бо на ГЛ про це чомусь не бажають згадувати. В результаті змарнував в банку купу часу і не отримав свої гроші.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 13 листопада 2023, 21:48
Вітаємо, Юрію!

Ми бажаємо детальніше розібратися в коректності наданої консультації, тому вже передали в роботу Ваше звернення. Після завершення перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
Полезный комментарий
PUMB 24 листопада 2023, 18:20
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Михаил Ушкалов 13 листопада 2023, 14:09
Відділення за адресою: Суми, вул. Соборна, 32
Заблокировали карту, сказали придти с паспортом в отделение. В отделении сказали что была мошенническая транзакция, я предоставил скриншоты с бинанса, которые банк просил. Моей вины нету. После этого банк каким то образом решил, что я с кем-то в ступил в зговор и являюсь частью этой мошеннической операции, хотя у меня был просто ордер на продажу тезера и я не екстрасенс — не могу проверить покупает у меня мошенник криптовалюту или нет. Теперь они говорят, что деньги не вернут мне. 25000 грн. Оснований конкретных банк мне не предоставил. Мошенники вы. Не рекомендую держать активы в этом банке!
ПУМБ
Відповідь банку
13 листопада 2023, 15:11
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та проведемо перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 16 листопада 2023, 12:34
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Владислав Стриженко 13 листопада 2023, 13:02
Мне заблокировали карту, я пришёл в отделение, я сказал что занимался п2п переводами. на что мне отвечают «У вас жалоба на 18 000 гривен». Мне надали список документов, что нужно предоставить для разблокировки и спросил что будет если в случае я не смогу подтвердить что эти 18 000 были получены за криптовалюту. Мне сказали, в таком случае банк обрывает мое обслуживание и выводит остаток (6800 гривен) на карту другого банка. Я пришёл на следующий день в отделение и сказал что нет доступа к криптобирже, так как прошло около полугода с того момента. На что мне говорят что не могут вывести остаток денежный средств, и не объясняют причину. Банк вроде как и хороший, но не понимаю на каком праве они удерживают мои денежные средства!
ПУМБ
Відповідь банку
13 листопада 2023, 13:54
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в описаній ситуації. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону або ІПН. Це дозволить нам з'ясувати причини та надати Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 21 листопада 2023, 19:43
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Andrey2880 11 листопада 2023, 14:52
Являюсь клиентом банка уже много лет. Со стороны банка доверия к клиентам -1000% Сегодня пытался оформить оплату частями, без id карты не получится. Даже не пытайтесь. В поддержке предложили оформить обычный кредит.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 листопада 2023, 16:02
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас склалося таке враження про роботу нашого банку. Хочемо зазначити, що оформлення послуги «Сплачуйте частинами» можливе при наявності ID-паспорту або закордонного паспорту нового зразку та застосунку Дія. Таким чином, у нас є можливість безпечно ідентифікувати клієнта та здійснити актуалізацію даних для розрахунку кредитного ліміту.

Просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону аби ми мали змогу зареєструвати Вашу пропозицію щодо спрощення процедури оформлення продукту.

Сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Полезный комментарий
PUMB 15 листопада 2023, 17:00
Вітаємо!

Ми розглянули Вашу пропозицію та хочемо повідомити, що на даний момент, оформлення послуги «Сплачуйте частинами» можливо лише за наявності документів в Дія (ID-паспорт або закордонний паспорт нового зразку). Проте, у найближчих оновленнях застосунку ПУМБ Online буде доступна можливість оформлення за допомогою паперових документів. Бажаємо Вам гарного вечора!
Проблема вирішена
Irina19900306 9 листопада 2023, 9:17
Доброго дня. Скажіть будь ласка, як карта єпідтримка може піти в мінус? Це не кредитка! З пустої карти були списані кошти, а тепер банк просить їх погасити, щоб користуватись кредиткою. Який зв’язок між кредиткою та картою підтримка?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 листопада 2023, 11:28
Вітаємо! Ми зареєстрували Ваше звернення та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після отримання результатів перевірки списання.
Полезный комментарий
PUMB 9 листопада 2023, 21:31
Вітаємо! Ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
vitali21 3 листопада 2023, 19:14
Відділення за адресою: Суми, вул. Соборна, 32
В мобільному додатку надається інформація про борг і там зазначено «сума до повного погашення» 17000 грн та «Платіж пільгового періоду» 12000, при цьому було вказано «Щоб не сплачувати відсотки сплатіть цю суму до 18−00 30.10.2023. я 29.10.2023 сплачую 12000. І в мене вже зазначається «сума до повного погашення» 5000 грн та «Платіж пільгового періоду» 5000 і вже зазначено «Щоб не сплачувати відсотки сплатіть цю суму до 18−00 30.11.2023. На наступний деньсума до повного погашення починається збільшуватись. В бесіді з оператором з’ясовується, що якщо я хоча б 100 грн зняв з кредитної картки то щоб не нараховувались відсотки мені потрібно погасити весь борг в 5000 тисяч. При цьому в мобільному додатку не видно розділень, в історії обігу коштів зняття відсотків не видно, в інформації зазначено що загальний борг та пільговий борг 5000. Тобто ця інформація повністю не співпадає з словами оператора так як він повідомив, що сума пільгового періоду це лише кошти за які було оплачено товар чи послугу, а решта коштів не входять до пільгового періоду (в моєму випадку це близько 600 грн). Одже візуально в додатку я бачу, що вся сума боргу це «платіж пільгового періоду» з ствердженням, що якщо я оплачу цю суму з мене не буде стягнуто відсотків, а насправді це не так.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 3 листопада 2023, 20:28
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та проведемо перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 8 листопада 2023, 16:50
Вітаємо! Ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
MykhailoB 3 листопада 2023, 15:01
У звіті УБКІ фігурують дані про старий кредит. Кредит на даний момент має бути у статусі закритий, а він там у статусі — списаний. Це негативно впливає на мій кредитний рейтинг і висить як не закритий кредит. Звернувся на підтримку ПУМБ телефоном. Оператор не зміг допомогти та перевів на відділ проблемної заборгованості. Там мені теж не змогли допомогти, сказали, що не бачать рахунки. Знову переключили на першу лінію підтримки. Втретє пояснив ситуація, дали адресу пошти (borg) куди потрібно написати для вирішення проблеми. Отримав стандартну відписку:
Добрий день. Наразі Ви звертаєтесь у відділ простроченої заборгованості. На 03.10.23 у Вас відсутня прострочена заборгованість.
Рекомендуємо Вам звернутися на офіційну електронну адресу Банку info@fuib.com
Жодної адекватної реакції та бажання допомогти клієнту виправити помилку, яку припустився банк немає
Це, якщо я правильно зрозумів, номер, під яким зареєстровано звернення #823904
Прошу допомогти вирішити проблему, дати в УБКІ актуальну інформацію, що кредит закритий, а не списаний
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 3 листопада 2023, 16:26
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми неодмінно розберемося у ситуації та після отримання результатів перевірки надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 24 листопада 2023, 18:31
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Danilich 1 листопада 2023, 18:26
Решил заиметь тут кредитку, т.к. всекартой пользуюсь много лет, онлайн открытие не работает для тех, у кого паспорт книжкой, какая-то дискриминация, Абанк и Глобус без проблем берут фото такого паспорта.
Ответил на обычный опросник в отделении для кредитки — квартира, машина, жена, дети, работа, доход и дошло, что от меня потребовали назвать 2 номера телефона кого-то из знакомых, чтоб их записали поручителями. Естественно банк был отшит, т.к. у меня есть кредитки привата с лимитом 100к и абанка 80к и никто там не требовал номера родственников. Нигде в рекламных листовках всеможу это не указано.
В общем по всекарте у пумба получилось хорошо. Кр. рейтинг в УБКИ 506.
всеможу — провальный бесполезный продукт
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 листопада 2023, 22:16
Вітаємо!

Шкодуємо, що процедура оформлення кредиту залишила у Вас негативні враження про наш банк.

Власники ID-картки можуть оформити продукт дистанційно з використанням додатку «Дія», тоді як власники паперового паспорта мають надати оригінал паспорта та ІПН у точці оформлення кредиту.

Ми бажаємо врахувати Ваш досвід для того, щоб зробити наші процедури комфортнішими для кожного з наших клієнтів. Для цього просимо Вас надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону, аби ми мали змогу зареєструвати Вашу пропозицію.
Проблема вирішена
Наталя Волкова 1 листопада 2023, 7:31
Добрый день. Без предупреждения, без сообщения — просто так (даже не знаю когда) у меня заблокировали счет. Узнала об этом случайно 19.10.2023 при попытке платежа с карты. Была в шоке.
Писала в техподдержку, звонила на горячую линию, писала на info@fuib.com. Никакого результата и НИКАКОЙ информации за две недели. Операторы вежливы, но помощи никакой — все из серии «ждите подключения, ваша заявка наверно рассматривается, ответ наверно вот-вот будет.»
За что заблокировали — неизвестно.
Когда я получу доступ к своим деньгам — тоже неизвестно. В отделение приехать не могу — мои часы работы и выходные полностью совпадают с графиком работы отделений. Да и по словам операторов чатов и горячей линии смысл минимален — те же «напишите заявления, ответ через 30 дней»
Это зарплатная карта! Мне кушать хочется!
ПУМБ
Відповідь банку
1 листопада 2023, 11:23
Вітаємо!

Ми шкодуємо, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю з нами. Саме тому, ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Після отримання вичерпної інформації щодо рахунку ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 8 листопада 2023, 16:26
Вітаємо! Ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝