ПУМБ — гарне упакування при поганій начинці
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
- +
- +1
- Валерка Котовский
- 23 грудня 2023, 9:42
- #
Не знаю я точно так же делал карту, ни разу не был в отделении банка, ни каких блоков никогда не было, видимо вы просто не полезный клиент для банка, он с вас ничего не имеет…
Я всегда всем говорил и говорю, если банк не имеет с вас ничего, он всегда будет искать причину вас скосить.
Потому что оформление и использование у нас бесплатное, когда в той же РФ, ежегодная абонплата на гос банк сбер, порядка 1800-2500р за переводы без комиссий на такие же банки сбер :D
Я всегда всем говорил и говорю, если банк не имеет с вас ничего, он всегда будет искать причину вас скосить.
Потому что оформление и использование у нас бесплатное, когда в той же РФ, ежегодная абонплата на гос банк сбер, порядка 1800-2500р за переводы без комиссий на такие же банки сбер :D
- +
- 0
- Ванда Красівська
- 23 грудня 2023, 16:43
- #
Ви праві, я не корисний для банку клієнт. Рахунок відкритий 3 дні назад.
- +
- 0
- natashaGra
- 24 грудня 2023, 12:15
- #
Но по факту сервис никакой- заказать карту, чтобы сэкономить время и все равно идти в отделение. А потом операторы Пумба , которые звонят мне и предлагают новые услуги очень удивляются, что не хочу. Та после таких отзывов и не хочу связываться
- +
- 0
- Ванда Красівська
- 24 грудня 2023, 19:04
- #
Сервіс взагалі препаскудний.
Відсутність інформації щодо того, що карта заблокована, по- друге спосіб в який банк її заблокував: встановив від'ємний баланс, тому при спробі зняти і перевести кошти мені видавало «недостатньо коштів». Тобто за 150 грн я отримала квест: поклади кошти на карту- отримай стрес-виріши проблему зі зняттям коштів з карти.
Категорично не раджу ПУМБ
- +
- 0
- Андрій Клементьєв
- 25 грудня 2023, 21:39
- #
У вас ще й тільки самі ризикові операції з обналу на самому початку користування карткою. Скоріше за все, вам скоро відмовлять в обслуговуванні.
- +
- 0
- natashaGra
- 25 грудня 2023, 9:48
- #
Странно, что в других банках без танцев с бубном по bank id
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Виглядало дуже спокусливо: встановити онлайн кабінет, замовляєш Новою поштою картою, активізуєш в додатку і вуаля — ти щасливий володар карти без їзди по відділеннях, стояння в чергах, витрачання часу…
Вартість послуги 150 грн (разом з доставкою), але я вирішити зекономити час, і замовила.
Карта прийшла дуже оперативно, активізація відбулась також швидко…я навіть отримала на неї кошти (на щастя невеликі). І ось сьогодні стала питання зняття коштів. І тут сюрприз — карта ЗАБЛОКОВАНА. Після спілкування з оператором, виявилось, що потрібно пройти ідентифікацію у відділенні.
Тобто я потратила 150 грн, щоб зекономити час, а в результаті не зекономила ні часу, ні нервів, натомість отримала проблему, як зняти кошти.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Хочемо звернути Вашу увагу, що так як Ваша реєстрація відбувалась у застосунку ПУМБ Online за допомогою BankID, то згідно вимог Національного банку України, така ідентифікація не є повноцінною та не надає банку достатньо інформації, тому рахунки мають обмеження щодо лімітів на внесення коштів на рахунок. Саме тому, Ваші рахунки були заблоковані у зв'язку з перелімітом. Для розблокування рахунків необхідно пройти переідентифікацію у відділенні нашого банку ПУМБ.
На жаль, на сьогодні, провести переідентифікацію дистанційно немає можливості.