Шахрайські дії із кредитною картою!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Пишіть скаргу в НБУ , заходите на сайт , там нічого складного . Але розгляд до 30 днів .
Банк знімає із себе відповідальність, буду писати далі та добюсь справедливості, як я зрозумів вони перекладають відповідальність на компанію Google
- +
- 0
- SergeyNina
- 20 грудня 2023, 23:46
- #
Не выйдет ничего. Если платили Google pay оспорить такую оплату технически нереально. Это правила платёжной системы. Увы и очень обидно. Это во всех банках. Платёжная система считает так
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Даний відгук я вже пишу в третє тому що банк не вирішив мою проблему, а повісив на мене борг якого я не брав!
В першому відгуку 08.12.2023 описана ситуація на сайті та присвоєна заявка з номером 72842 — в якій все максимально детально як на мене описано!
Розповідаю більш детальніше що відбувалося за цей час з моменту подання заяви — 12 днів
З боку Поліції по заяві яку я писав — відкрито кримінальне провадження присвоєний номер, маю витяг, призначена слідча по справі, сьогодні мене проінформовано що близько 30 днів буде глибша по справі.
З боку банку мною була описана ситуація, подана заява про розслідування та оскарження на відділенні найближчого банку від мого дому. Буквально через тиждень була надана відповідь не листом не дзвінком, а звичайним смс на телефон цитую: відмовляємо в даній заявці у зв’язку із тим що дані прив’язані до електронного гаманця Google Pay в моєму випадку — тобто я так розумію ми не маємо права підв'язувати картки до Google Pay всесвітньої програми яку придумали для зручності розрахунків телефоном через NFC дивно де це прописано при відкриті карткового рахунку це вказано не було … компанія Google теж напевно не в курсі за ПУМБ.(інноваційність)
Тобто люди які користуються Apple/Google Pay знайте якщо вас пограбують то ви будете винні через те що користуєтесь технологіями 21 століття. Дивно? — дуже дивно!
На мою думку це не відповідь висококваліфікованого банку та заступника начальника управління! Є можливість для роздумів…як думаєте
Сьогодні я прибув до відділення та мені вже надали таку ж відповідь але на офіційному фірмовому бланку, в якому констатація фактів та знову за те що відмовлено в зв’язку із прикріпленням до електронного гаманця… можливо представники подумали що я гляну на бланк і погоджусь бо гарно написано ну ні не аргумент не вирішено проблему. не пройшло. Керівник відділення відразу дала відповідь що ми за тебе борг не закриємо ми тобі розіб'ємо на розстрочку плати… тобто плати за кого за шахраїв!..
Скажіть мені будь ласка це ж шахраї придумали схему списання через електронний гаманець, не я, звідки я знав яка в них схема звідки цеж шахраї. тим паче як підтвердилось списання без підтвердження отп чи смс пароля, питання до безпеки та верефікації?.. як могли списатись кошти через Google Pay якщо це відбувалося із 5:57 до 6:02 телефон був зі мною та я відпочивав рано? І взагалі мій номер телефону підкріплений до паспорта та інн його не зламаєш, питань багато відповідей мало.
Керівник ще додала що перед цим за декілька днів я із даної карти поповнював ігровий рахунок на космолот, можливо і поповнював але заборгованості по даній картці не було в день шахрайства!
Та і сам по собі космолот це велика компанія Юридична особа яка працює офіційно та сплачує всі податки, ми бачимо рекламу цього сайту скрізь погодьтесь, це не якийсь не зрозумілий сайт. Додала мов що політикою банку це заборонено. стоп якщо це так тоді є декілька запитань:
1. Чому банк не зробив будь яке інформування для клієнтів по типу мене, що заборонено із їхніх карт поповнювати рахунок на космолоті?? чи ми це собі знаємо, а людям не скажемо — нехай здогадаються ідеотизм!
2. Чому банк на даний чи схожі сайти не заблокував — заборонив можливість поповнення — внесення коштів як це зробили інші нормальні банки теж питання?
3. Чому можливість поповнити із карти та вивести кошти на карту є, чому вона не заборонена?
Клієнти самостійно мають за це все здогадатись???
Проінформувати про це задньою датою так не піде це не вихід, це проблему не вирішує.
Тому я надіюсь що я пишу в останнє відгук і дуже вірю в те що банк піде на зустріч та врегулює дану проблему, знайде разом
із поліцією винних та анулює борг! Тому що я впевнений що я не перший і не останній в Пумбі із такою ситуацією!
Прошу Міністерства Фінансів як високий орган повпливати на це.
Згідно з правилами Міжнародної платіжної системи та Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб не підлягають оскарженню операції, здійснені із застосуванням платіжної картки, прив’язаної до електронного гаманця.
Враховуючи вищенаведене, Банк не має підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні.