Постоянные проблемы
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- 0
- Роберт Нєщадін-Шевцов
- 16 грудня 2023, 18:01
- #
На данный момент ситуация не разрешена. Есть счёт в банке, на нем находятся принадлежащие мне средства (не кредитные). Благодаря банку ПУМБ, воспользоваться ими не могу. Вынужден использовать кредитные средства и нести совсем незапланированные траты.
Банк ПУМБ никак не решает эту ситуацию.
Сегодня пять раз звонил по телефону поддержки. Итог, четыре раза бросили трубку, в пятый раз услышал что-то невразумительное и тоже бросили трубку.
Мое мнение, услуги и сервис банка ПУМБ отвратительные, только уверился, что такой «сервис» мне не нужен.
Отношения с ПУМБ разрываю. Ещё бы наконец забрать свои деньги у них.
- +
- 0
- Роберт Нєщадін-Шевцов
- 19 грудня 2023, 15:30
- #
Проблема не решена. Решенной проблема будет считаться только тогда, когда я получу доступ к своим деньгам. А этого пока не произошло.
ак что отметка ПУМБА о якобы решенной проблеме, не соответствует действительности.
Писать, звонить в службу поддержки, после последнего опыта общения, больше не хочу, как и пользоваться услугами этого банка. Об этом тоже уже писал.
Повторяю свою просьбу, напишите официальный почтовый и эллектронный адреса, для направления письма о разрыве взаимоотношений и о переводе моих денег в другой, надежный банк.
Спасибо
ак что отметка ПУМБА о якобы решенной проблеме, не соответствует действительности.
Писать, звонить в службу поддержки, после последнего опыта общения, больше не хочу, как и пользоваться услугами этого банка. Об этом тоже уже писал.
Повторяю свою просьбу, напишите официальный почтовый и эллектронный адреса, для направления письма о разрыве взаимоотношений и о переводе моих денег в другой, надежный банк.
Спасибо
Вітаємо!
Для розблокування особистого кабінету ПУМБ Online радимо зателефонувати на гарячу лінію нашого банку.
Відповідно до пп. 4.1.5 п. 4.1 Розділу ІІ ДКБО, ініціювати закриття Карткового рахунку та/ або інших рахунків, відкритих відповідно до цього Договору, шляхом звернення до відділення Банку та подання письмової заяви про закриття рахунку за встановленою Банком формою. В день подання заяви про закриття рахунку Клієнт повертає у Банк усі Картки/додаткові картки, емітовані до Карткового рахунку, а також сплачує Заборгованість за Договором (за наявності).
Для розблокування особистого кабінету ПУМБ Online радимо зателефонувати на гарячу лінію нашого банку.
Відповідно до пп. 4.1.5 п. 4.1 Розділу ІІ ДКБО, ініціювати закриття Карткового рахунку та/ або інших рахунків, відкритих відповідно до цього Договору, шляхом звернення до відділення Банку та подання письмової заяви про закриття рахунку за встановленою Банком формою. В день подання заяви про закриття рахунку Клієнт повертає у Банк усі Картки/додаткові картки, емітовані до Карткового рахунку, а також сплачує Заборгованість за Договором (за наявності).
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
В итоге, «благодаря» ПУМБу не имею возможности использовать свои же деньги.
Вынужден использовать карточки других банков, платя из-за ПУМБа незапланированную комиссию. А иногда и вовсе не имею возможности совершить платеж.
Когда окажусь в пределах досягаемости отделения банка, переведу деньги в другой банк и закрою счёт. Такие «услуги» не нужны, надоело.
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження від користування нашими послугами. Ми бажаємо з'ясувати причини блокування, про яке Ви повідомили, тому просимо Вас надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН, щоб ми могли ідентифікувати Вас та провести перевірку. Після з'ясування причин ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.