Не выплачивают кешбек за покупки. Поддержка пишет отписки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- somemnfnlogin12
- 7 грудня 2023, 18:53
- #
- Корисний коментар
Проблема решена. Кешбек таки зачислили. Спустя четыре дня.
Вітаємо! Додатково бажаємо сповістити, що нарахування партнерського кешбеку відбувається після ідентифікації термінала по якому пройшла оплата. На жаль, партнер MAUDAU не сповістив нас вчасно про зміну терміналу, тому кешбек не було нараховано. На даний момент, ми оновили інформацію у нашій системі і всі подальші оплати будуть коректно враховуватися при нарахуванні кешбеку.
Перепрошуємо за дану ситуацію! Дякуємо, що сповістили нас про дану проблему! Бажаємо Вам гарного вечора!
Перепрошуємо за дану ситуацію! Дякуємо, що сповістили нас про дану проблему! Бажаємо Вам гарного вечора!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Ранее оплачивал покупки с Пумба — всё было ок.
В этом месяце оплатил две покупки по 800 грн — ни за одну не получил кешбек.
В поддержке, как обычно, ничего не знают и маринуют три дня одним и тем же ответом, самой стандартной отпиской по типу: «Передали в соответствующий отдел, ждите»
По факту, просто нарушили условия.
(Нет, мне, конечно, на третье обращение написали, мол «Кешбек может выплачиваться 10 дней», но это такая чушь, боже. В том плане — кто-то когда-нибудь видел, чтобы кешбек выплачивался 10 дней? Если покупка сделана и соблюдены условия — деньги зачисляются. Всё)
Учитывая, какой банк колхозный и как любят в поддержке уже даже после того, как с ними попрощаешься, начать навязывать тебе миллиард ненужного тебе мусора, не удивлюсь, если это просто мошенничество
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі та розібратися у ситуації детальніше. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.