Мінфін - Курси валют України

Встановити

Вимагають пояснити походження майже 3 млн грн, яких в мене ніколи не було!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
DDR2 15 листопада 2023, 9:02
14.11.2023 поповнював як завжди свою дебетну карту АТ «ПУМБ» на 400 грн. через термінал одного з відділень АТ «ПУМБ» і не зміг перевести кошти за свій вклад «Вільний» в АТ «ПУМБ» на якому в основному зберігаю свої кошти.
В контакт-центрі АТ «ПУМБ» мені повідомили, що блокування моїх рахунків здійснив Департамент фінансового моніторингу АТ «ПУМБ» і щоб дізнатися причини мені необхідно завітати до найближчого відділення АТ «ПУМБ», що я негайно і зробив.
У відділенні мені повідомили, що Департамент фінансового моніторингу АТ «ПУМБ» заблокував мої рахунки та бажає дізнатися походження моїх коштів у сумі 2 899 308 грн. (ДВА МІЛЬЙОНИ ВІСІМСОТ ДЕВ’ЯНОСТО ДЕВ’ЯТЬ ТИСЯЧ ТРИСТА ВІСІМ гривень). Я був шокований даною сумою, адже за все життя стільки не заробив, та ніколи не тримав на рахунках за роки обслуговування в АТ «ПУМБ» подібну суму.
Працівники відділення переглянули рух моїх коштів по рахунках і теж не змогли пояснити вимогу від Департаменту фінансового моніторингу АТ «ПУМБ» до мене щодо пояснення даної астрономічної суми, але пообіцяли впродовж доби з’ясувати і зателефонувати мені.
Я користуюся послугами АТ «ПУМБ» вже багато років. Були періоди, коли тримав депозити, потім їх переоформляв кілька разів, згодом почав користуватися кредитною карткою з лімітом в 10 000 грн. для побутових покупок, а також відкрив вклад «Вільний» для зручного накопичення коштів.
Іноді отримував кошти через АТ «ПУМБ» від ФГВФО із збанкрутілих банків.
Часто використовував дебетну карту АТ «ПУМБ» як інструмент для поповнення свого депозиту «Вільний» в АТ «ПУМБ» на дріб'язкові суми, адже іншого способу поповнення депозиту в банку не існує.
Іноді з дебетної картки оплачував товари на платформі ОЛХ.
Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», відповідно до якого і заблокували мої рахунки, іншої причини не бачу, я періодично проходжу ідентифікацію в АТ «ПУМБ» і жодного разу до мене не було жодних питань, адже походження всіх своїх коштів, які я тримаю на рахунках в АТ «ПУМБ» та/або тримав на рахунках протягом останніх місяців міг завжди пояснити. Жодних підозрілих фінансових операцій не здійснював.

Написав вчора звернення та відправив на пошту ПУМБ, в чаті сказали, що треба чекати відповідь 5 днів, я чекати стільки не буду.
Банк зобов’язаний негайно інформувати клієнтів щодо блокування рахунків, а не 5 днів вигадувати причину.
Я знаю, що представники АТ «ПУМБ» читають ці відгуки, тому прошу негайно до кінця дня розблокувати мої рахунки в АТ «ПУМБ» та надити мені доступ до моїх коштів або чітко пояснити причину відповідно до якої я повинен надати пояснення щодо походження коштів на майже 3 млн грн, яких в мене ніколи не було?!
Якщо жодних дій зі сторони АТ «ПУМБ» (розблокування рахунків, чітких обґрунтований пояснень, тощо) не буде до кінця дня (15.11.2023), я буду звертатися до НБУ і СКМ (Р.Ахметову буде цікаво знати, що відбувається в його банку), а згодом до ЗМІ для розголосу даної ситуації, адже вимагати пояснення у мене як у клієнта банку походження суми коштів, яка в рази перевищує загальну суму коштів за роки обслуговування в АТ «ПУМБ» не тільки порушує мої права як громадянина, але й не відповідає здоровому глузду.
Чекаю, мої координати є в банку
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 листопада 2023, 12:10
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яку Ви описали. Для ідентифікації просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону або ІПН, а також по можливості вказати дату звернення до відділення та його адресу і дату консультації у контакт-центрі. Це дозволить нам ідентифікувати Ваші звернення, детальніше розібратися в ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 16 листопада 2023, 15:25
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас необхідної інформації для проведення перевірки. Просимо надіслати її у приватні повідомлення.

Коментарі - 3

+
0
Pumbovik
Pumbovik
15 листопада 2023, 11:58
#
Лучше обращаться в центральные отделения, там более продвинутый персонал находится
+
0
SergeyNina
SergeyNina
15 листопада 2023, 22:27
#
Если здесь на этом сайте не помогут идите в центральное отделене в вашем городе. Если у вас не было этой суммы, а банк требует подтвердить источник доходов несуществующей транзакции то произошёл сбой. Возможно его быстро пофиксят и все будет нормально Вам нужен компетентный специалист банка пумб который сможет правильно сформулировать в чем проблема и передать нужным спецам в пумб. Сми вам не помогут. А вот если банк не сможет ничего сделать то придётся обращаться в нбу
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
16 листопада 2023, 15:25
#
Корисний коментар
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас необхідної інформації для проведення перевірки. Просимо надіслати її у приватні повідомлення.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / Вимагають пояснити походження майже 3 млн грн, яких в мене ніколи не було!