проблеми з корпоративним клієнтбанком
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 8
Вітаємо!
Хочемо зазначити, що дійсно, вересень та жовтень був складним з точку зору кількості масових інцидентів, які мали різну причину виникнення (збої у зовнішніх системах — оператори, вендори, проведення drp-тестування, яке банк проводив свідомо з розумінням потенційних ризиків нестабільної роботи систем, інших внутрішніх збоїв). На разі команда банку має чіткий стабілізаційний беклог та вжила вже деяких заходів щодо мінімазації кількості таких інцидентів.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Хочемо зазначити, що дійсно, вересень та жовтень був складним з точку зору кількості масових інцидентів, які мали різну причину виникнення (збої у зовнішніх системах — оператори, вендори, проведення drp-тестування, яке банк проводив свідомо з розумінням потенційних ризиків нестабільної роботи систем, інших внутрішніх збоїв). На разі команда банку має чіткий стабілізаційний беклог та вжила вже деяких заходів щодо мінімазації кількості таких інцидентів.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Ви пишете про вересень і жовтень, проте хочу закцентувати увагу на тому, що дана проблема повторилася у мене уже й 13 листопада
і зараз Ви просто лишаєте банальні відписки, як і по телефону відмовки, і навіть ніяким чином не пропонуєте вирішення питання!!!
мабудь, потрібно задуматися над роботою з іншим банку для нашого корпоративного бізнесу
і зараз Ви просто лишаєте банальні відписки, як і по телефону відмовки, і навіть ніяким чином не пропонуєте вирішення питання!!!
мабудь, потрібно задуматися над роботою з іншим банку для нашого корпоративного бізнесу
Вітаємо!
Так, дійсно 13.11.2023 був зафіксований збій у провайдера при відправленні СМС клієнтам (в тому числі СМС з ОТП-паролем). З свого боку ми максимально оперативно виконали переключення на резервний канал та поновили відправку СМС повідомлень. На жаль, ми не можемо прямо впливати на стабільність роботи операторів мобільного зв’язку та провайдерів таких послуг, проте вже працюємо над зниженням такої залежності - в дистанційних каналах для корпоративних клієнтів будуть додані нові (альтернативні) канали для отримання ОТП-паролю, а саме — пуш повідомлення в мобільний застосунок, відправка ОТП-паролю в Viber. Орієнтовний строк виконання цих робіт — кінець грудня — січень 2024 року. Ці доробки допоможуть уникнути подібних інцидентів в майбутньому.
Ми ще раз перепрошуємо за незручності та сподіваємося на Ваше розуміння!
Так, дійсно 13.11.2023 був зафіксований збій у провайдера при відправленні СМС клієнтам (в тому числі СМС з ОТП-паролем). З свого боку ми максимально оперативно виконали переключення на резервний канал та поновили відправку СМС повідомлень. На жаль, ми не можемо прямо впливати на стабільність роботи операторів мобільного зв’язку та провайдерів таких послуг, проте вже працюємо над зниженням такої залежності - в дистанційних каналах для корпоративних клієнтів будуть додані нові (альтернативні) канали для отримання ОТП-паролю, а саме — пуш повідомлення в мобільний застосунок, відправка ОТП-паролю в Viber. Орієнтовний строк виконання цих робіт — кінець грудня — січень 2024 року. Ці доробки допоможуть уникнути подібних інцидентів в майбутньому.
Ми ще раз перепрошуємо за незручності та сподіваємося на Ваше розуміння!
Проблема абсолюно не в провайдері!!! оскільки не працює навіть і відправка у вайбері кодів підтвердження, і тим більше в той самий час, коли система не присилає повідомлення з кодом підтвердження платежу, але повідомлення від мобільного оператора про зарахування коштів на рахунок приходить, тому не уводьте в сторону користувачів від особистої проблеми клієнт-банку!!!
Вітаємо! На Ваше запитання додатково хочемо зазначити, що для відправки повідомлень в Viber банк так само використовує провайдерів для такого типу комунікацій (як і для SMS). Причини та типи збоїв бувають різні, інколи є проблема у конкретного оператора мобільного зв’язку, інколи — у провайдера, який відправляє ці SMS на різних операторів, інколи — проблема в конкретному каналі (відправка повідомлення в Viber). Дистанційні канали обслуговування (Інтернет-банкінг, мобільний застосунок) є користувачами таких сервісів, а не власниками. При реалізації таких збоїв або інцидентів банк завжди вживає всіх необхідних заходів для мінімізації наслідків збою для наших клієнтів, а саме:
1) Переключення на резервний канал відправки повідомлень
2) Оперативний зв’язок з зовнішніми компаніями (провайдери послуг)
3) Інформування ліній підтримки (контакт-центр банку, мережа відділень і т.д.)
Додатково наші дистанційні канали обслуговування мають опцію зміни каналу для відправки OTP-паролей, а саме:
1) Є можливість отримувати паролі в форматі SMS
2) Є можливість отримувати паролі в форматі повідомлення у Viber
3) Є можливість переключення між цими каналами, що можна зробити в будь який момент
(Продовження у наступному коментарі)
1) Переключення на резервний канал відправки повідомлень
2) Оперативний зв’язок з зовнішніми компаніями (провайдери послуг)
3) Інформування ліній підтримки (контакт-центр банку, мережа відділень і т.д.)
Додатково наші дистанційні канали обслуговування мають опцію зміни каналу для відправки OTP-паролей, а саме:
1) Є можливість отримувати паролі в форматі SMS
2) Є можливість отримувати паролі в форматі повідомлення у Viber
3) Є можливість переключення між цими каналами, що можна зробити в будь який момент
(Продовження у наступному коментарі)
(Продовження)
Для того, щоб мінімізувати залежності від зовнішніх систем в процесі відправки клієнтам OTP-паролей команда розробки дистанційних каналів обслуговування проводить ряд заходів:
1) Реалізація підписання більшої частині операцій взагалі без OTP-паролей (заміна на більш сучасні механізми визначення ризикованості операції на підставі аналізу накопичених або наявних даних під час її проведення)
2) Реалізація методу відправки OTP-паролей через Push-повідомлення в мобільний застосунок
Впевнені, що всі ці заходи допоможуть покращити взаємодію наших клієнтів з дистанційними каналами обслуговування та дадуть можливість здійснювати операційну діяльність без впливу зовнішніх негативних факторів.
Дякуємо за зворотній зв’язок!
Для того, щоб мінімізувати залежності від зовнішніх систем в процесі відправки клієнтам OTP-паролей команда розробки дистанційних каналів обслуговування проводить ряд заходів:
1) Реалізація підписання більшої частині операцій взагалі без OTP-паролей (заміна на більш сучасні механізми визначення ризикованості операції на підставі аналізу накопичених або наявних даних під час її проведення)
2) Реалізація методу відправки OTP-паролей через Push-повідомлення в мобільний застосунок
Впевнені, що всі ці заходи допоможуть покращити взаємодію наших клієнтів з дистанційними каналами обслуговування та дадуть можливість здійснювати операційну діяльність без впливу зовнішніх негативних факторів.
Дякуємо за зворотній зв’язок!
Чим мені Ваші коментарі допоможуть в оперативності проведення та отримання платежів? Я сподіваюся, що Ви не думаєте, що я цілий день сиджу за КБ, щоб відправити чи перевірити платіж? У мене на це відведений певний час, і, якщо за цей час я не встигаю зробити певні дії, то несу фінансові та репутаційні втрати, саме це і відбувалося протягом усіх попередніх збоїв Вашої системи. А Ви мені все відписики пишете…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження про користування нашими сервісами. Для перевірки просимо надіслати нам в особисті повідомлення назву та ЄДРПОУ юридичної особи, а також дату виникнення збоїв та їхню суть
Хочемо зазначити, що дійсно, вересень та жовтень був складним з точку зору кількості масових інцидентів, які мали різну причину виникнення (збої у зовнішніх системах — оператори, вендори, проведення drp-тестування, яке банк проводив свідомо з розумінням потенційних ризиків нестабільної роботи систем, інших внутрішніх збоїв). На разі команда банку має чіткий стабілізаційний беклог та вжила вже деяких заходів щодо мінімазації кількості таких інцидентів.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.