Заблокували бізнес аккаунт
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- ninzyabatya
- 5 жовтня 2023, 17:11
- #
Проблема вирішилась на наступний день.
Причина блокування це борг у 35 грн за обслуговування. Попередження про нестачу такої сумми на рахунку не приходило ні по одному з каналів зв’язку (email, sms), тобто причина була мені невідома.
Проблема відсутності коммунікації з менеджером виявилась в тому що людина більше не працює, і контакт був недійсним.
Ситуація була не критичною, і був час на очікування, але причини настільки банальні, що могли б вирішитися просто на етапі сповіщення мене як клієнта про наслідки заздалегідь, наприклад як це роблять оператори мобільного звязку.
Причина блокування це борг у 35 грн за обслуговування. Попередження про нестачу такої сумми на рахунку не приходило ні по одному з каналів зв’язку (email, sms), тобто причина була мені невідома.
Проблема відсутності коммунікації з менеджером виявилась в тому що людина більше не працює, і контакт був недійсним.
Ситуація була не критичною, і був час на очікування, але причини настільки банальні, що могли б вирішитися просто на етапі сповіщення мене як клієнта про наслідки заздалегідь, наприклад як це роблять оператори мобільного звязку.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.4 |
PLN | 9.9 | 10.4 |
USD | 42 | 42.7 |
Всі курси банку |
При спробі дозвонитись до персонального менеджера по декількам телефонам отримував то зайняту лінію, то відсутність відповіді, або ще краще — скидання мого виклику. Вся ця ситуація в спробі дозвонитись до менеджера тривала півтори години безрезультатно.
Являюсь клієнтом банку з 2017 року і вперше зіштовхнувся з проблемою і необхідністю звернутись до служби підтримки. При цьому отримую повне ігнорування.
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного департаменту банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.