Забрали личные и требуют ещо
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
У меня произошла точно такая же ситуация именно 27.09.23.
На мою карту было двойное зачисление и как потом я увидел в истории тоже была отображена только одна входящая транзакция.
Рассчитываясь на Новой Почте и магазинах я обнаруживаю что карта загнана в минусовой баланс.
И НЕЗАМЕДЛИТЕЛЬНО я звоню родственнику что бы мне срочно закинули денег на карту и вывели ее в плюсовой баланс! В итоге карта сразу вышла из минуса и баланс стал 28грн личных средств.
А сегодня добрым утром 28.09.23 в приложении ПУМБ на экране смартфона появляется непонятная абракадамбра (что-то там сумма в минус и ошибка)… и при попытке зайти в приложение меня поздравили что ваша учетная запись заблокирована.
Звонок в банк дал очень положительный результат и мне смогли только пробурчать что не знают причину и звоните завтра))
Это нормальная практика когда из-за своих косяков страдают клиенты?
Сколько дней и недель ждать решения?
На мою карту было двойное зачисление и как потом я увидел в истории тоже была отображена только одна входящая транзакция.
Рассчитываясь на Новой Почте и магазинах я обнаруживаю что карта загнана в минусовой баланс.
И НЕЗАМЕДЛИТЕЛЬНО я звоню родственнику что бы мне срочно закинули денег на карту и вывели ее в плюсовой баланс! В итоге карта сразу вышла из минуса и баланс стал 28грн личных средств.
А сегодня добрым утром 28.09.23 в приложении ПУМБ на экране смартфона появляется непонятная абракадамбра (что-то там сумма в минус и ошибка)… и при попытке зайти в приложение меня поздравили что ваша учетная запись заблокирована.
Звонок в банк дал очень положительный результат и мне смогли только пробурчать что не знают причину и звоните завтра))
Это нормальная практика когда из-за своих косяков страдают клиенты?
Сколько дней и недель ждать решения?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
В результаті технічного збою 27.09. на Ваш рахунок були помилково зараховані кошти. Після врегулювання проблеми, ми здійснили корегування у вигляді списання сум, які дорівнюють сумам помилкового зарахування. Залишок коштів на Вашому рахунку, при цьому, є коректним.
Такі операції не відображаються в Історії операції по рахунку в мобільному застосунку. Для того щоб переглянуту відображення помилково зарахованих та відповідно списаних коштів, необхідно у мобільному застосунку перейти до картки та натиснути «І», в меню обрати «Сформувати виписку» та обрати вересень 2023.
Суми помилкових зарахувань будуть відображені з призначенням платежу- andromeda's transaction
Суми списань будуть відображені з призначенням платежу — Корегув.помил.зарахув….(корегування помилкових зарахувань)
Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення, щоб у нас була можливість перевірити деталі по рахунку. Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного вечора!