Заблокировали карту, не возвращают средства.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Вітаємо! Дякуємо за очікування!
Після детальної перевірки ми виявили, що для розблокування рахунку Вам необхідно надати наступні документи:
— Документи підтверджуючі реєстрацію на криптобіржі (Необхідно аби було вказано Ваші ПІБ, номер телефону. е-майл тощо);
— Ордери про проведення продажу криптовалюти;
— Звернення на криптобіржу щодо шахрайства з боку покупця криптовалюти.
Нажаль серед тих документів, які Ви надали нам раніше, відсутній жоден, який би міг ідентифікувати Вас, як продавця криптовалюти.
Надати документи та отримати уточння інформації Ви можете у відділенні банку.
Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного дня!
Після детальної перевірки ми виявили, що для розблокування рахунку Вам необхідно надати наступні документи:
— Документи підтверджуючі реєстрацію на криптобіржі (Необхідно аби було вказано Ваші ПІБ, номер телефону. е-майл тощо);
— Ордери про проведення продажу криптовалюти;
— Звернення на криптобіржу щодо шахрайства з боку покупця криптовалюти.
Нажаль серед тих документів, які Ви надали нам раніше, відсутній жоден, який би міг ідентифікувати Вас, як продавця криптовалюти.
Надати документи та отримати уточння інформації Ви можете у відділенні банку.
Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного дня!
- +
- 0
- Діана Мель
- 5 жовтня 2023, 17:49
- #
Прошло 5 рабочих дней, банк так и не удосужился не связаться не предоставить хоть кто-то ответ) оценка банка -100
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Месяц назад я не смогла зайти в свое приложение, я сразу обратилась отделение банка, узнать причину и мне говорят ваша карта бала заблокирована, причину мы ещё не знаем, прийдите на следущий день мы всем выясним и скажем вам, нормально так, сотрудники отделение банка не знают причину, на следущий день меня попросили предоставить документы по платежу в 7800 грн, (это была продажа феатного актива на биржи куна) я предоставила все скрины с покупателям, по итогу банк принял и сказал обратиться через неделю, пошла неделя, я бегом в банк, и как вы думаете что банк попросил? Предоставить скрины моего баржевого акаунта, ну конечно же я приставила, сказали ожидайте ещё 3 дня, через три дня я снова в банк, и тут самое интересное, сотрудник банка заявляет что все придрставеные мной документы не подходят и они хотят какой-то файл сделки, на вопрос где его мне взять если на этой биржи такого нету сотрудница просто развела руками, по другому мы вам не чем не поможем. Я обратилась к покупателю и попросила чтоб он обратился в банк видь от него было минимум 2 перевода в один и тот же день, моно банк по которому пришёл возврат сказал, что не кого возврата нету. И вот вывод банк просто не хочет возвращать мои средства, как вам такое?)
А то что нужно бегать в отделение четы бы не каждый день я уже молчу, видь где это видано что сотрудники банка не знают не причин не регламента!
По итогу банк не хочет не закрывать мой счёт не объяснять ту причину почему возврат пришёл только по одной сумме из двух, хотя моно говорит что не кого возврата они не делали.
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше та перевірити коректність обслуговування у відділенні нашого банку. Після перевірки інформації ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Після детальної перевірки ми виявили, що для розблокування рахунку Вам необхідно надати наступні документи:
— Документи підтверджуючі реєстрацію на криптобіржі (Необхідно аби було вказано Ваші ПІБ, номер телефону. е-майл тощо);
— Ордери про проведення продажу криптовалюти;
— Звернення на криптобіржу щодо шахрайства з боку покупця криптовалюти.
Нажаль серед тих документів, які Ви надали нам раніше, відсутній жоден, який би міг ідентифікувати Вас, як продавця криптовалюти.
Надати документи та отримати уточння інформації Ви можете у відділенні банку.
Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного дня!