Мінфін - Курси валют України

Встановити

Проблема з переказами

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Валерій Антюхов 4 вересня 2023, 22:42
Майже 2 роки користуюся послугами банку ПУМБ і мене все влаштовувало до недавнього часу. Проблема виникла 1 вересня під час спроби переказу власних коштів з карти ВСЕ карта на власну карту іншого банку. Після декількох вдалих спроб переказів залишився невеликий залишок, який я теж вирішив переказати на карту іншого банку, яка використовується для покупок в супермаркетах та продуктових магазинах бо там більший кешбек. І ось тут все й розпочалося. Під час формування переказу сума не перевищувала тієї, що фактично була на рахункуч але після спроби переказу з’явилося повідомлення про те що недостатньо коштів на рахунку. Сума була не велика і я запитав у підтримки про мінімальну суму переказу чи наявність якоїсь комісії, що могла б зашкодити переказу вказаної суми. Підтримка обох банків, ПУМБ насамперед відкинула цей варіант мовляв комісії немає і сума більша за мінімально можливу. Було прийняте звернення для вирішення цієї проблеми. Річ в тому, що ці кошти можна покласти на депозит вільний і можна їх зняти на карту, але переказати на карту іншого банку неможливо. Після 1твересня до сьогодні було 2 оновлення додатку, було декілька спроб знову переказати кошти з картия але всі вони невдалі. Сьогодні 4 вересня, через годину настане 5, а проблема досі не вирішена. Карта активнач але виходу коштів з неї немає. Також дізнався, що проблема не системна, але й вирішення їх досі немає. Для мене ПУМБ це дійсно розчарування 2023 року.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 5 вересня 2023, 9:23
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Хочемо зауважити, що Ваш запит ще знаходиться у роботі відповідального підрозділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки, ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 15 вересня 2023, 16:46
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали!

Після детальної перевірки ми виявили технічну помилку при переказі коштів за допомогою нашого застосунку ПУМБ Online. На даний момент помилка виправлена та Ви можете вільно переказувати кошти.

Дякуємо, що звернули нашу увагу, адже саме так ми зможемо покращувати наші послуги та робити їх ще комфортнішими для користування. Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного дня!

Коментарі - 9

+
0
Три літри
Три літри
5 вересня 2023, 6:41
#
Підтримка обох банків

А до чого тут інший банк?

можна їх зняти на карту

Зняти на карту? Так вони вже на карті.

Сума була не велика

Якщо сума невелика то можна було її і озвучити. Щоб розуміти масштаб проблеми та ступінь розчарування року.
+
+15
Валерій Антюхов
Валерій Антюхов
5 вересня 2023, 7:39
#
До чого тут інший банк?
- До вашого відома деякі банки беруть комісію за поповнення карткових рахунків і якщо ви переказуєте суму наявну без урахування тієї комісії, то переказ не буде здійснено з причини недостатності коштів. Такі «розумні», а в елементарних речах не розумієтесь.
Зняти на карту? Так вони вже не карті.
- Читає між строк. Написано, що кошти з карти можна покласти на депозит і зняти з депозиту, тобто рух коштів в середині банку можливий, переказати в інший — НІ. Знов таки елементарна річ на яку ви просто не звернули увагу.
Якщо сума не велика то можна було її і озвучити. Щоб розуміти масштаб проблем та ступінь розчарування року.
- Спеціально не виправляв помилки, а залишив в оригінальному вигляді. Враховуючи кількість орфографічних помилок в одному запитанні навіть відповідати на нього нема сенсу.
+
0
Три літри
Три літри
5 вересня 2023, 8:27
#
— До вашого відома деякі банки беруть комісію за поповнення карткових рахунків

Краще за вас з цим знайомий. Однак ця комісія ніколи не показується в застосунку іншого банку (є лише одне виключення, але це не та пара банків).

і якщо ви переказуєте суму наявну без урахування тієї комісії, то переказ не буде здійснено з причини недостатності коштів

Ця комісія ЗАВЖДИ стягується з суми переказу в момент зарахування, а не нараховується додатково. Тож вона ніяк не може вплинути на спробу переказати гроші.
Виключенням може бути випадок коли переказ робиться з застосунку ІНШОГО банку. Але тоді і у ПУМБа буде власна комісія 0,5% про що прямо написано в тарифах ВСЕКАРТИ, і навіть якщо другий банк не має комісії то через комісію ПУМБа переказ не відбудеться.

Знов таки елементарна річ на яку ви просто не звернули увагу.

Про депозит цілком зрозуміло, про «на карту» сформульовано коряво що і викликало питання. З другої спроби у вас вийшло пояснити що ви мали на увазі.
+
0
Три літри
Три літри
5 вересня 2023, 8:34
#
Спеціально не виправляв помилки, а залишив в оригінальному вигляді

Враховуючи те як ви коряво перемішали мої цитати та власний текст не зробивши елементарні пропуски — не вам про помилки казати.
+
0
Валерій Антюхов
Валерій Антюхов
5 вересня 2023, 9:42
#
Дякую за надану інформацію. Вона для мене неоціненна. Гарного дня
+
0
Три літри
Три літри
5 вересня 2023, 12:53
#
Якби не ваша пихатість та зарозумілість від відгуку могла бути користь: пересічний читач знав би чи то ви прогледіли 2.1.10.1.3, чи в ПУМБ дійсно є якісь косяки с переказами. Але не склалося.
+
0
Валерій Антюхов
Валерій Антюхов
6 вересня 2023, 22:18
#
Мені подобається хід ваших думок, але ні. Цей пункт не стосується мого питання бо переказ здійснювався саме в додатку ПУМБ на карту іншого банку тому ніякі комісії тут не мають місця. Це справді косяк ПУМБ і він досі не вирішений. Переказ неможливо здійснити через те, що дійсно банк з якоїсь невідомої причини не може ідентифікувати цей переказ як власний з власного додатку та ще й карти все карта з якої апріорі немає жодних комісій. Банк отримувач платежу також не стягує комісій за поповнення карток. Ось такий збій не зрозумілий та ще й не системний
+
0
Валерій Антюхов
Валерій Антюхов
8 вересня 2023, 18:50
#
Після повторного звернення до служби підтримки з приводу цієї проблеми пройшло 5 робочих днів і банк повинен був надати відповідь про причини та розв’язання цієї проблеми. На жаль я досі не отримав такої відповіді та не маю можливості користуватися продуктами банку повною мірою.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
15 вересня 2023, 16:46
#
Корисний коментар
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали!

Після детальної перевірки ми виявили технічну помилку при переказі коштів за допомогою нашого застосунку ПУМБ Online. На даний момент помилка виправлена та Ви можете вільно переказувати кошти.

Дякуємо, що звернули нашу увагу, адже саме так ми зможемо покращувати наші послуги та робити їх ще комфортнішими для користування. Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного дня!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку