Техническая поддержка
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
В принципе , согласился бы с автором, если бы он написал этот отзыв полгода — год назад. У самого были проблемы с оплатой и обновлениями счетов ЖКХ через ПУМБ.
Но сейчас баги и неполадки исправили и вообще нареканий с этой стороны к ПУМБу нет. Молодцы ребята. Пусть не очень оперативно , но неполадки с коммунальными исправили. Плюс еще и кешбек за оплату ЖКХ. Чуть не единственный банк где есть такой кеш бек .
Автор, скорее всего, у вас какой то разовый сбой . В плане коммунальных ПУМБ сейчас молодцы
Но сейчас баги и неполадки исправили и вообще нареканий с этой стороны к ПУМБу нет. Молодцы ребята. Пусть не очень оперативно , но неполадки с коммунальными исправили. Плюс еще и кешбек за оплату ЖКХ. Чуть не единственный банк где есть такой кеш бек .
Автор, скорее всего, у вас какой то разовый сбой . В плане коммунальных ПУМБ сейчас молодцы
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас додаткову інформацію. Просимо відправити її у приватні повідомлення, щоб у нас була можливість провести перевірку.
Вітаємо, Дмитре!
Перепрошуємо за очікування, ми уточнили інформацію по Вашому зверненню.
Постачальник віддає інформацію на Партнерів у період з 10 до 13 числа кожного місяця. Оскільки ми працюємо не на пряму з постачальником, а через агрегатора ми зіштовхуємося з затягуванням актуалізації платежів для нас. Прохання дочекатися 10−13 числа для виставлення рахунків.
Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного дня!
Перепрошуємо за очікування, ми уточнили інформацію по Вашому зверненню.
Постачальник віддає інформацію на Партнерів у період з 10 до 13 числа кожного місяця. Оскільки ми працюємо не на пряму з постачальником, а через агрегатора ми зіштовхуємося з затягуванням актуалізації платежів для нас. Прохання дочекатися 10−13 числа для виставлення рахунків.
Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного дня!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у проблемі та перевірити коректність роботи наших фахівців. Просимо надіслати нам в особисті повідомлення назву шаблону, номер рахунку, дату звернення та канал комунікації, через який Ви спілкувалися з підтримкою. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Перепрошуємо за очікування, ми уточнили інформацію по Вашому зверненню.
Постачальник віддає інформацію на Партнерів у період з 10 до 13 числа кожного місяця. Оскільки ми працюємо не на пряму з постачальником, а через агрегатора ми зіштовхуємося з затягуванням актуалізації платежів для нас. Прохання дочекатися 10−13 числа для виставлення рахунків.
Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного дня!