Блокування додатка
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
А у вас случайно не с криптой проблемы от клиента ? Если да — то все абсолютно справедливо. Украинские банки блочат мутняков с криптосхемами.
И ПУМБ здесь абсолютно не причем
И ПУМБ здесь абсолютно не причем
- +
- 0
- Андрій Клементьєв
- 3 серпня 2023, 2:29
- #
Это не банки. Это хитро*** дропы.
- +
- 0
- SergeyNina
- 4 серпня 2023, 0:51
- #
Если это была крипта готовьтесь к отказу в обслуживании со стороны банка.
По личному опыту банк обработает максимум пару жалоб на вас на третей — пятой вам откажут в обслуживании. Любой банк так сделает, у банков нет кучи персонала чтобы разбираться с подобными случаям
До чого тут крипта? Коли вам переказують кошти за послугу, потім кидають скаргу в банк, то банк не розбираючись, без доказів, без суда та слідства, блокує додаток. Потім просить надати інформацію що до доходів в чат бот. А в чат бот ви не можете надати, бо додаток заблокований. Працівники у відділені просто ноунейм люди які радять те саме бо нічого не знають, не їх компетенція. Замкнуте коло. Тому єдине що залишаеться це писати сюди, про цей дібілізм.
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Я надав послугу, отримав квитанцію, а через певний час клієнт подав скаргу, що я ніби шахрай та не надав послугу.
В мене всі докази є, але я не можу їх надіслати через те що додаток заблокований).
У відділені розвели руками, нічим не допомогли, нічого не знають, порадили написать в чат бот, в який я не можу написать, бо додаток заблокований (фейспалм).
Якийсь трешовий банк. За телефонами додзвонився: «їдіть у відділення»… (рукалицо).
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яку Ви описали. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН, а також дату і суму переказу та дату звернення до відділення. Ми розглянемо ситуацію та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після отримання результатів.