Мінфін - Курси валют України

Встановити

Абсолютно хамське відношення до клієнтів!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Biradied93 23 липня 2023, 22:19
Просто жахливий банк, в мене вчора доставка їжі з Великої Британії зняла 110 фунтів за доставку яку я не замовляла і взагалі вперше чую про той сервіс, та і в Британії я ні разу не була, сиділа вдома коли прийшов OTP я відразу ж подзвонила в банк, як банк погодив операцію без OTP?!
Коли розмовляла з відділом шахрайств, різні оператори говорили то до 5го робочих днів то до 9ти займає розслідування, взагалі абсолютно хамське відношення до клієнтів які довірили свої кошти!!!
Намагались ще мене винною виставити, начеб то я сама замовила щось або по якихось ссилках переходила, абсурд після блокування карти ще 7 разів намагались списати кошти!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 липня 2023, 10:40
Вітаємо!

Списання коштів без введення коду підтвердження можливе, якщо клієнт оформив підписку або регулярні платежі з картки. Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу та надамо зворотній зв'язок після отримання відповіді.
Полезный комментарий
PUMB 26 липня 2023, 13:53
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали!

Після детальної перевірки ми дізналися, що шахраями був здійснений підбір реквізитів платіжної картки. На жаль, сервіс, на якому була здійснена покупка не перевіряє 3DS та CVV код. Хочемо звернути Вашу увагу, що на вказаному сервісі, ця покупка підлягає оскарженню та вже запущено даний процес.

Для запобігання будь-яких спроб шахрайських дій, ми передбачили відключення інтернет-оплати у застосунку ПУМБ Online: у налаштуванні картки вимкніть інтернет оплату, після цього будь-яка оплата в Інтернеті буде неможлива.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Також після повного вирішення ситуації ми додатково Вас повідомимо.
Полезный комментарий
PUMB 26 липня 2023, 17:11
Добрий вечір!

Раді сповістити, що кошти, які були списані шахрайським шляхом, уже повернуті на Ваш рахунок. Бажаємо Вам гарного вечора!

Коментарі - 4

+
0
SergeyNina
SergeyNina
24 липня 2023, 1:01
#
Догадываюсь это было что-то типа убер еды с дырками в безопасности где при оплате даже все равно верный или неверный CVV код и подтверждение в приложении нет. Почему не отключили оплату в интернете в настройках карты? Да, пытаться списывать деньги с карты они ещё будут. Заведите виртуалку и платите в интернете только виртуальной картой на какой минимум денег
+
0
SergeyNina
SergeyNina
24 липня 2023, 1:04
#
Если вам пришёл отп пароль, но вы его никуда не вводили, но деньги типа снялись возможно это «холд» (блокировка) суммы и деньги могли не сняты, а просто заблокированы и в таком случае шансы на возврат очень большие
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
26 липня 2023, 13:53
#
Корисний коментар
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали!

Після детальної перевірки ми дізналися, що шахраями був здійснений підбір реквізитів платіжної картки. На жаль, сервіс, на якому була здійснена покупка не перевіряє 3DS та CVV код. Хочемо звернути Вашу увагу, що на вказаному сервісі, ця покупка підлягає оскарженню та вже запущено даний процес.

Для запобігання будь-яких спроб шахрайських дій, ми передбачили відключення інтернет-оплати у застосунку ПУМБ Online: у налаштуванні картки вимкніть інтернет оплату, після цього будь-яка оплата в Інтернеті буде неможлива.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Також після повного вирішення ситуації ми додатково Вас повідомимо.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
26 липня 2023, 17:11
#
Корисний коментар
Добрий вечір!

Раді сповістити, що кошти, які були списані шахрайським шляхом, уже повернуті на Ваш рахунок. Бажаємо Вам гарного вечора!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / Абсолютно хамське відношення до клієнтів!