Як зарегулювати зарегульованості
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Всі курси банку | ||
Так от, після звернення до НБУ та передачі інформації про те, що Банк має відображати реальні транзакції у режимі реального часу проведення транзакцій у НБУ підтвердили дану інформацію. І оскільки сам банк ПУМБ начебто транзакцію «перевертыш» не проводив, а насправді кошти, які були списані першими ПРОЙШЛИ по факту на ІНШОМУ рахунку в ТОМУ ж ПУМБі і були ЗАРАХОВАНІ в рахунок погашення іншого платежу в межах ТРЕТЬОЇ транзакції — виникає питання — а які ж кошти «проводив» Банк по рахунках?
Ця інформація зацікавила НБУ.
Як «цікаво» працює банк.
Отже історія має несподіване продовження — не тільки відсотки, але і технічні умови проведення платежів — закриття зобов’язань при «фактичній"(за позицією Банку) відсутності «фізичних» коштів на момент проведення платежів.
Отже, чекаємо як Банк ПУМБ пояснення надасть — тепер вже не тільки Клієнту, але і відповість на запитання НБУ — відповідні звернення-скарги та запити оформлено.
Як там? Сподівалися що не вплине зайва гривня нарахованих відсотків, воно он як.
Доречі про гривню — це добре що ціна технічної помилки була тільки 100 грн. А якби транзакція була на значно більшу суму?
Окреме питання до ПУМБу — ХТО би компенсації витрат платив.
Сподівання Банк ПУМБ не виправдовує передовсім САМ.
З якого дива, при укладанні договору кредитування, через технічні проблеми Банк змушує Клієнта переглядати фінансовий календар?
Це називається партнерські відносини?
Чи збирається Банк переглядати підходи у вивченні та вирішенні технічних накладок і їх не повторення у майбутньому чи зарегулювати зарегулювали так, що і самі розплутати не зможете?
Ми бажаємо розібратися в описаній ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, а також дату, час та суму проведеної операції. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.