Дурять. Масовано. Обіцянка-цяцянка, а дурневі радість ©
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Всі курси банку | ||
Пролог.
За пару років за моїм посиланням завантажили мобільний додаток ПУМБ 6(мінімум) людей. У додатку показує 4. Оформили картки банку 6. У додатку показує 1.
Активували картку банка 4(вже користуються від двох місяців до майже двох років), ще 2 картки у відділеннях знайомі не отримали одразу через їх відсутність під час звернення (миттеві ВсеКарта, Одеса, відділення 11, Ізмаїл, відділення 1). Мають отримати згодом. У додатку показує 1.
Тепер щодо обіцянок-цяцянок)
Перша картка. Знайомий (паспорт старого зразка) перейшов за моїм посиланням, ввів потрібні данні, майже одразу йому зателефонували з банку, відповів на кілька питань, у той-же день: був у відділенні, отримав картку, зробив першу оплату покупки. Минув тиждень і нарахували нам обом обіцяні подарунки. Дякую.
Друга картка. Знайомий завантажив, оформив, отримав, користувався, — якось так. Мабуть зробив усе як треба, бо винагороди нарахували. Через майже півтора місяця. (Після дзвінка у банк через місяць з’ясувалося, що винагороду нарахують через 30 РОБОЧИХ днів після…)
Третя картка. Знайомий (паспорт старого зразка, через ДІЮ оформити карту неможливо) перейшов за моїм посиланням, завантажив мобільний додаток. Згодом у відділенні банку пройшов веріфікацію, оформив документи. Карток у відділенні не було, він отримав згодом. Розраховувався за покупки за допомогою смартфона з NFC майже з першого дня, згодом і карткою. Коли пройшло майже два місяці, а винагороду по акції не було нараховано, — довелось телефонувати у банк. Пояснив, що зроблено все як треба: перехід за посиланням, встановлення додатку, «відвідини» банку, — все відбувалося у моїй присутності, ТАКІ ДА :) Прийняли заявку на розгляд. Термін- до п’яти діб. Майже одразу мені зателефонували, та запитали номер телефону нового клієнта. Я назвав.
(ПАЛКЕ ПРИВІТАННЯ блогерам, рекламующим усе й усюди. Ви завжди можете розраховувати на ЧИЮСЬ «чесність та порядність»)
У той-же день мені зателефонували ще раз і знову уточнювали номер телефону нового клієнта. Після цього майже одразу нарахували винагороду. Швидко розібрались. Дякую
Четверта картка. Алгоритм звичайний. Сестра завантажила додаток за моїм посиланням, у відділенні отримала картку, вже більше двох місяців користується. Обіцяних винагород не було. Зателефонував у банк. Розповів алгоритм дій (був поруч та допомагав, тому впевнений що зроблено як сказано), та відсутність обіцяного. Спочатку оператор пояснила, що винагороди немає, тому-що не через Дію оформлено, потім — я почув якусь маячню, що обов’язково треба було відкрити у додатку Віртуальну Картку. Цирк. Сказав їй до побачення, щоб не почути ще якусь вигадку.
Щодо п’ятої та шостої карток писати зарано, але вже є впевненість, що зможу порадити знайомим інші картки під їх потреби. Без обіцянок-цяцянок від ПУМБ
Нам прикро, що у Вас залишилися негативні враження. Ми бажаємо розібратися у ситуації та просимо надіслати у приватні повідомлення номери телефонів запрошених осіб, щоб ми могли розібратися в дотриманні ними правил акції. Ми надамо зворотній зв'язок після отримання остаточних результатів перевірки.
Ми провели перевірку за номером телефону, який був наданий Вами у приватних повідомленнях, та дізналися, що винагорода за участь у акції «Запроси друга» не була нарахована за технічних причин. Перепрошуємо за дану ситуацію та раді сповістити, що виплата була проведена 17.07.2023р.
Приносимо вибачення за дані незручності та сподіваємося, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції від користування нашими послугами. Бажаємо Вам гарного вечора!