Мінфін - Курси валют України

Встановити

вирішуй свої проблеми сама

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
olga111222 28 червня 2023, 13:54
Звернулася на службу підтримки для з’ясування статусу платежу, тому що кошти одержувач не отримав, а за випискою бачу списання зі свого рахунку, або квитанцію про проведення, якщо платіж пройшов вдало, але отримала відповідь: «В даний момент сума знаходиться в холді. Якщо протягом 30 днів з дати здійснення операції сервіс через який була здійснена оплата не виставить списання, сума буде автоматично розблокована і кошти повернуться. Ми зможемо зняти холд раніше тільки у випадку якщо Ви надасте чек/квитанцію про неуспішність операції.
Рекомендуємо звернутися у службу підтримки сервісу, через який здійснювався переказ». Цю відповідь я чекала у чат-боте 4 години, и одразу відключилися. Яку квитанцію, де іі отримати. У яку службу підтримки звернутися? Листування з цього питання я вела два дні, але так зрозуміла що відповіді так і не отримаю
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 28 червня 2023, 18:18
Вітаємо, Ольго!

Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення дату та суму платежу, а також дату і час звернення на лінію підтримки. Ми розберемося в ситуації детальніше та повернемося зі зворотнім зв'язком.

Коментарі - 3

+
0
olga111222
olga111222
29 червня 2023, 8:56
#
Операція 22.06.2023 сума 659,60. Звернення на лінію підтримки 27.06.2023 11:49, та 28.06.2023 9:14
+
+1
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
29 червня 2023, 12:14
#
Это как бы не личные сообщения, напишите код из трёх цифр, который находится на обратной стороне карты. Для отмены платежа
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
7 липня 2023, 12:42
#
Вітаємо, Ольго! Ми провели перевірку описаної Вами ситуації та надали зворотній зв’язок у приватних повідомленнях.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися