Мінфін - Курси валют України

Встановити

Заблоковані кошти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
MaksimCoX 26 травня 2023, 18:29
Відділення за адресою: Львів, вул. Любінська, 102
Доброго дня! Маю жахливу ситуацію з даним банком. 11.04.2023 року продавав автомобіль через компанію і компанія мені оплатила кошти на мій картковий рахунок відкритий у банку ПУМБ. Продаж був офіційний з вказанням призначення платежу (за продаж авто згідно ДКП…). Як тільки кошти поступили мені на рахунок від компанії, мені одразу заблокували карту. Я звичайно одразу передзвонив на гарячу лінію банку, сказали що це фінмон заблокував кошти і що потрібно надати документи про походження коштів. На наступний день я надав у відділенні банку всі необхідні документи які просили (договір, платіжку від компанії і т.д). Документи прийняли на розгляд і сказали очікувати відповіді. Пройшов тиждень, другий відповіді не було. Я знову звернувся у відділення, конкретики знову ж ніякої не отримав. Кожен все по різному говорить. Пройшло ще трохи часу, мені прийшов лист я так зрозумів з відділу фінансового моніторингу що статус мені присвоять протягом 30 днів від моменту коли я надав документи (12.04.2023). Станом на сьогодні вже пройшло 1,5 місяці і я в черговий раз відвідав відділення, де мене просто приголомшили, сказавши що їм відповіли з відділу фін моніторингу, що моя заявка в черзі і регламенту ніякого немає. Тобто вони спокійно користуються моїми коштами, а сума не маленька, і годують мене чеканнями ((((. Просто у мене знайомий у Хмельницькому мав подібну ситуацію, при чому у нього це сталось пізніше ніж у мене, то його питання закрилось через 4 дні. А я дальше в черзі… я щось не до кінця розумію їхню чергу.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 27 травня 2023, 9:14
Вітаємо!

Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми обов'язково проведемо внутрішнє розслідування, перевіримо всі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.

Коментарі - 4

+
+7
mariupol2023
mariupol2023
28 травня 2023, 17:24
#
Всем попавшим в такую ситуацию с ПУМБом советую писать жалобы вот сюда https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals, а также вот сюда https://fiu.gov.ua/pages/gromadjanam/zvernennya/podati-elektronne-zvernennya.html
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
1 червня 2023, 13:32
#
Вітаємо, Романе!

Ми провели внутрішнє розслідкування та з’ясували, що видаткові операції за Вашими рахунками були обмежені у зв’язку з необхідністю виконання Банком п. 4 частини другої ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» щодо виконання зобов’язань здійснювати належну перевірку клієнтів, яка включає проведення на постійній основі моніторингу ділових відносин та фінансових операцій клієнтів, що здійснюються у процесі таких відносин.

Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою правління НБУ від 19.05.2020 № 65 (далі - Постанова № 65), також передбачена необхідність здійснювати на постійній основі моніторинг ділових відносин та фінансових операцій клієнта, що здійснюються у процесі таких відносин, щодо відповідності таких фінансових операцій наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик (у тому числі, за потреби, про джерело коштів, повʼязаних із фінансовими операціями), включаючи посилені заходи належної перевірки (далі - ПЗНП).

Відповідно до Додатку 6 до Постанови № 65, під час здійснення ПЗНП, банк обирає вид необхідного до вжиття заходу залежно від виявлених ризиків, притаманних діловим відносинам із клієнтом, що є пропорційним таким ризикам.
(продовження у наступному коментарі)

+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
1 червня 2023, 13:33
#
(продовження)
Такими заходами, можуть бути, зокрема, встановлення певних обмежень/лімітів на використання клієнтом послуги/продукту.

Таким чином, відповідно до чинного законодавства, наразі Банком вживаються ПЗНП та зняття обмежень щодо проведення видаткових операцій за Вашими рахунками, може бути можливим після остаточного завершення ПЗНП.
+
0
mariupol2023
mariupol2023
6 червня 2023, 19:00
#
Это стандартный ответ. ПУМБ всем подряд пишет про ПЗНП вне зависимости от ситуации. Вы лучше расскажите как вы проводите ПЗНП не задавая клиенту никаких вопросов и какой максимальный срок проведение ПЗНП ? 50 лет ? до смерти клиента ?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.5
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.5
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку