Мінфін - Курси валют України

Встановити

Кредитная карта

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Kasyanov 21 квітня 2023, 16:56
20.04.23 Сотрудники банка приехали прям в офис нашей фирмы, для выдачи карт для ЗП. При получении карты, мне впарили, именно впарили кредитную карту. Я несколько раз сказал сотруднику банка, что мне она не нужна. На что мне сотрудник банка ответил, что это комплект, и только с кредитной картой может выдать мне карту для ЗП (кредитная карта это дополнительная услуга). Так же сотрудник банка сказал, что кредитная карта, потом сама закроется при не использовании (а вот онлайн тех.поддержка сказала что закрыть ее можно, только написав заявление в отделении банка).
Потом были не понятные манипуляции сотрудником банка, мол для активации карт (в том числе кредитная, от которой я отказывался с самого начала, а мне все приговаривали «вам это ничего не стоит и она потом сама закроется»), закинуть на карту деньги, с кредитной перекинуть на карту ЗП и потом обратно. А сегодня пришло оповещение что по этой кредитке какое-то списание и я должен уже по кредитке.

Почему я должен тратить свое время на то, от чего отказывался? Как так получается, что ваши сотрудники обманным путём впаривают услуги. Что это за манипуляции с финансами при активации карты?

День как получил карту, а уже разочарования и отсутствие сотрудничать с банком.
ПУМБ
Відповідь банку
22 квітня 2023, 9:31
Вітаємо!

Ми бажаємо детально розібратися у ситуації та провести внутрішнє розслідування, про результати перевірки ми обов'язково надамо зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 31 травня 2023, 18:49
Євгенію, дякуємо, що знайшли час і повідомили про ситуацію, що склалася!

Банком було проведено перевірку за описаною Вами ситуацією зі співробітником, який Вас обслуговував, проведено роз’яснювальну бесіду, а також додаткове опрацювання в частині дотримання стандартів обслуговування клієнтів.

Як правило, під час обслуговування таких ситуацій не відбувається. Сподіваємося, співпраця з нашим Банком надалі залишатиме лише позитивні враження.

Дякуємо, що звернули на це увагу. Просимо вибачення за завдані незручності!

У разі виникнення додаткових запитань звертайтеся будь ласка на гарячу лінію в телефонному режимі або іншим зручним для Вас способом — email, сайт, через форму зворотнього зв’язку в ПУМБ online. В рамках постійного моніторингу якості обслуговування, що проводиться в банку, всі пропозиції та зауваження клієнтів приймаються, аналізуються і доводяться до відома керівництва.

Коментарі - 4

+
0
zig4free
zig4free
21 квітня 2023, 17:13
#
Опять принуждают к картам конкретного банка под предлогом зарплатного проекта?

Как называется фирма?

Может претензии нужно предъявлять к своей фирме — которая принуждает пользоваться услугами конкретного банка?
+
0
StarFighter27
StarFighter27
22 квітня 2023, 11:48
#
Вы можете взять эту кредитку для отвода глаз, но активировать ее не нужно было.

По поводу сотрудников банка. Поймите у них есть планы по впариванию этих кредитных карт и страховок. Можно на утро отпросится с работы (работаете удаленно или нет?) и вернуть кредитку
+
+30
SergeyNina
SergeyNina
22 квітня 2023, 21:34
#
Да, закрытие только через отделение банка к сожалению. Но лучше уточните сразу не навязали ли вам с кредиткой страховку
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
31 травня 2023, 18:49
#
Корисний коментар
Євгенію, дякуємо, що знайшли час і повідомили про ситуацію, що склалася!

Банком було проведено перевірку за описаною Вами ситуацією зі співробітником, який Вас обслуговував, проведено роз’яснювальну бесіду, а також додаткове опрацювання в частині дотримання стандартів обслуговування клієнтів.

Як правило, під час обслуговування таких ситуацій не відбувається. Сподіваємося, співпраця з нашим Банком надалі залишатиме лише позитивні враження.

Дякуємо, що звернули на це увагу. Просимо вибачення за завдані незручності!

У разі виникнення додаткових запитань звертайтеся будь ласка на гарячу лінію в телефонному режимі або іншим зручним для Вас способом — email, сайт, через форму зворотнього зв’язку в ПУМБ online. В рамках постійного моніторингу якості обслуговування, що проводиться в банку, всі пропозиції та зауваження клієнтів приймаються, аналізуються і доводяться до відома керівництва.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку