Кредитная карта
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Всі курси банку | ||
Потом были не понятные манипуляции сотрудником банка, мол для активации карт (в том числе кредитная, от которой я отказывался с самого начала, а мне все приговаривали «вам это ничего не стоит и она потом сама закроется»), закинуть на карту деньги, с кредитной перекинуть на карту ЗП и потом обратно. А сегодня пришло оповещение что по этой кредитке какое-то списание и я должен уже по кредитке.
Почему я должен тратить свое время на то, от чего отказывался? Как так получается, что ваши сотрудники обманным путём впаривают услуги. Что это за манипуляции с финансами при активации карты?
День как получил карту, а уже разочарования и отсутствие сотрудничать с банком.
Ми бажаємо детально розібратися у ситуації та провести внутрішнє розслідування, про результати перевірки ми обов'язково надамо зворотній зв'язок.
Банком було проведено перевірку за описаною Вами ситуацією зі співробітником, який Вас обслуговував, проведено роз’яснювальну бесіду, а також додаткове опрацювання в частині дотримання стандартів обслуговування клієнтів.
Як правило, під час обслуговування таких ситуацій не відбувається. Сподіваємося, співпраця з нашим Банком надалі залишатиме лише позитивні враження.
Дякуємо, що звернули на це увагу. Просимо вибачення за завдані незручності!
У разі виникнення додаткових запитань звертайтеся будь ласка на гарячу лінію в телефонному режимі або іншим зручним для Вас способом — email, сайт, через форму зворотнього зв’язку в ПУМБ online. В рамках постійного моніторингу якості обслуговування, що проводиться в банку, всі пропозиції та зауваження клієнтів приймаються, аналізуються і доводяться до відома керівництва.