Неадекватний банк. Блокує рахунки.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
Я пояснив, що знаходжуся за кордоном, прийти у відділення не можу, мені сказали написати на e-mail info@fuib.com і пояснити ситуацію для розблокування.
Я написав, навіть у форматі офіційного листа на ім'я голови правління, пояснив, сказав, що це я, що готовий пройти ідентифікацію любим каналом зв’язку (відеочат, тощо), а мені у відповідь прийшло питання про причини зарахування на мою дебетову карту 32000 грн у минулому місяці у рамках погашення заборгованості у пільговому періоді моєї кредитки.
Я також направив пояснення і по цьому зарахуванню, хоча я не розумію яким боком тут воно?
Через деякий час прийшло повідомлення, що мені знову треба звернутись у відділення.
Тобто я розумію таким чином мені банк відмовив в обслуговуванні?
Агов, ПУМБе, ви в якому віці і в який час живете? На дворі 21 сторіччя, люди з космосу відеозвязок налагодили і вирішують набагато більш глобальні питання таким чином.
А ви не можете з одним клієнтом зв’язатися у відеочаті і підтвердити особистість в умовах воєнного стану?
Це ви рахуєте нормальна поведінка банку?
Це привід блокувати рахунки?
Це реально неадекватна поведінка банку, дуже низький рівень підтримки, наявність якої взагалі треба поставити під сумнів, вона просто не потрібна. Всі питання у них вирішуються через відділення.
Нам прикро, що користування нашими послугами залишило у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та після детальної перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Перш за все хочемо зазначити, що Банк керується правилами Договору комплексного банківського обслуговування, в якому зазначені умови та порядок надання банком послуг за продуктами банку.
Ваш рахунок та особистий кабінет ПУМБ Online тимчасово заблоковані у зв’язку з необхідністю підтвердження походження коштів за 30.03.2023 року на суму 32000 грн.
Щоб зняти блокування просимо Вас відправити електронний лист з такою інформацією про переказ:
1) ПІБ відправника
2) Контактний номер телефону відправника
3) Суть зарахування коштів
Це можна зробити без відвідування відділення, листом на пошту info@fuib.com