Платиш за кредит з-за кордону, вони не приймають, накручують %, запитуєш чому — не відповідають по суті
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- +15
- SergeyNina
- 10 березня 2023, 16:17
- #
Платили картой иностранного банка? Если да то есть нюансы работы пумб онлайн. Скорее всего банк по какой то причине не смог принять платёж и суппорт не видит ошибки.
Надеюсь здесь вам помогут спецы пумб.
- +
- +15
- SergeyNina
- 10 березня 2023, 16:19
- #
Ещё спросите суппорт банка картой которого вы платили может что-то поймут в чем причина и чем-то помогут
Вітаємо!
Нам дуже прикро, що в Вас сталась така ситуація. Можливо відбувся технічний збій під час оплати, а у такому випадку кошти повертаються протягом 10 днів.
Ми рекомендуємо здійснювати погашення в мобільному додатку інтернет-банкінгу «ПУМБ-Online» карткою іншого банку, так як це швидко і суму погашення Ви можете бачить одразу.
Нам дуже прикро, що в Вас сталась така ситуація. Можливо відбувся технічний збій під час оплати, а у такому випадку кошти повертаються протягом 10 днів.
Ми рекомендуємо здійснювати погашення в мобільному додатку інтернет-банкінгу «ПУМБ-Online» карткою іншого банку, так як це швидко і суму погашення Ви можете бачить одразу.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Банк 14 лютого їх прийняв, вони списались з моєї картки.
Потім проходить тиждень другий, а коштів все немає.
Я звертаюсь до підтримки, вони не відповідають по суті — лише формальні відписки, запит прийнято, розглядаємо…
У кінці лютого кошти несподіванно повертаються на карту,
я пишу електронний лист 2 березня з запитом, «чому та що робити?»
9 березня приходить формальна відповідь, що кошти не зараховані.
На мої питання чому банк не зараховує кошти — нічого не відповідають по суті.
Що робити далі теж не говорять — лише очікуйте.
Скарги з сайту не допомагають — банк не реагує, посилаючись на проблеми PayHub та їх причини. Але ж хвилинку, я не маю жодного відношення до PayHub, бо платив на сайті PUMB, а не PayHub (!).
При цьому на даний момент проценти по кредиту продовжують набігати вже як місяць, а жодних варіантів вирішення проблеми з оплатою не надано
Дякуємо за надану інформацію. Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми розберемося в ситуації та повернемося зі зворотнім зв'язком.
Ми надали зворотній зв’язок по Вашому зверненню у особистих повідомленнях, просимо перевірити дірект.