Блокують транзакції PayPal. Є баги і суттєві обмеження по історії в мобільному додатку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Ось ця сама проблема із банком — https://minfin.com.ua/ua/company/pumb/review/311157/
Сказали, що
«Ми хочемо розібратися в ситуації напишіть нам в приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.»
І виходить з Грудня розбираються.
Сказали, що
«Ми хочемо розібратися в ситуації напишіть нам в приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.»
І виходить з Грудня розбираються.
- +
- +31
- Qwerty1999
- 5 березня 2023, 19:01
- #
Відкрий карту в іншому банку.
Перекинь з картки ПУМБ гроші
та працюй далі с PayPal
Перекинь з картки ПУМБ гроші
та працюй далі с PayPal
Це просто позорна і не професійна відповідь від банка.
Якість відповіді - найнижча.
«Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України…У такому разі рахунки клієнта можуть бути обмежені до надання клієнтом офіційних документів, необхідних для здійснення належної перевірки.«
По-перше — мені в кол-центрі не сказали, що від мене очікується і за яких умов відповідна транзакція буде допущена. По-друге.
Ну, як? Транзакція на 1.95$. Перевірили? Велика корупція, чи відмивання коштів? Така якість відповіді банка — перетворює весь іміжд провідного банку на посміховисько. Це була операція валідації картки.
Банк:
«У мобільному додатку ПУМБ Online доступні квитанції за останні 6 місяців. Квитанції по операціях, виконаних впродовж останнього року, можна замовити в чаті підтримки, обравши «Більше» в нижньому правому кутку екрану та «Написати в чат». Квитанції по операціях, виконаних більше 1 року тому, слід замовляти у відділенні.»
Ви самі не знаєте, що доступно, а що ні у додатку. Виходить Банк зовсім не приділяє час на підготовку. Квитанції доступні за більший період, а ніж 6 міс. Ще раз повторю-у вас у додатку (системи) є баги. Вірогідно у вас є зайві обмеження на запити в БД — і якісь квитанції доступні, а якісь ні. Ви не бережете час клієнтів. І я не буду витрачати свій час на допомогу у фіксі ваших багів.
Ваш стиль відповіді - відірваний від життя, а-ля «щось вєщаю, і не дуже знаю».
Якість відповіді - найнижча.
«Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України…У такому разі рахунки клієнта можуть бути обмежені до надання клієнтом офіційних документів, необхідних для здійснення належної перевірки.«
По-перше — мені в кол-центрі не сказали, що від мене очікується і за яких умов відповідна транзакція буде допущена. По-друге.
Ну, як? Транзакція на 1.95$. Перевірили? Велика корупція, чи відмивання коштів? Така якість відповіді банка — перетворює весь іміжд провідного банку на посміховисько. Це була операція валідації картки.
Банк:
«У мобільному додатку ПУМБ Online доступні квитанції за останні 6 місяців. Квитанції по операціях, виконаних впродовж останнього року, можна замовити в чаті підтримки, обравши «Більше» в нижньому правому кутку екрану та «Написати в чат». Квитанції по операціях, виконаних більше 1 року тому, слід замовляти у відділенні.»
Ви самі не знаєте, що доступно, а що ні у додатку. Виходить Банк зовсім не приділяє час на підготовку. Квитанції доступні за більший період, а ніж 6 міс. Ще раз повторю-у вас у додатку (системи) є баги. Вірогідно у вас є зайві обмеження на запити в БД — і якісь квитанції доступні, а якісь ні. Ви не бережете час клієнтів. І я не буду витрачати свій час на допомогу у фіксі ваших багів.
Ваш стиль відповіді - відірваний від життя, а-ля «щось вєщаю, і не дуже знаю».
Співробітник Банку, який готував відповідь — звертаюся до Вас. Якщо до Вас ваші керівники будуть мати якісь претензії - то знайте. Це не Ви організовували й приймали рішення про блокування Пейпалу, і це не ви відповідаєте за те, що завчасно поінформувати клієнтів про введені обмеження, і це не ви будуєте і керуєте процесами…
Це щось в Банку «поламалося» — у прийнятті рішень і в організації процесів, чи розвитку й утриманні професіоналів.
Це щось в Банку «поламалося» — у прийнятті рішень і в організації процесів, чи розвитку й утриманні професіоналів.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
— В службі підтримки кажуть, що через пейпал купують криптовалюту — тому блокують
— Розблоковувати відмовилися.
По мобільному додатку
— По історії — лише видно 6 місяців
— Є баги, коли не видно платежі і відповідно не можна отримати квитанції
— Є баг, коли флоу екранів спутується. Був перший флоу. Потім виконується якась інша транзакція… І ось ця транзакція потім має екрани з першого флоу.
— За історією, що перевищує пів року — можна отримати тільки pdf і тільки по запиту в банк
— Є нав’язування кредитів через мобільний додаток.
Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" № 361 — IX від 06.12.2019р., банк зобов'язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик, включаючи інформацію про джерела коштів, пов'язаних з фінансовими операціями. У такому разі рахунки клієнта можуть бути обмежені до надання клієнтом офіційних документів, необхідних для здійснення належної перевірки.
У мобільному додатку ПУМБ Online доступні квитанції за останні 6 місяців. Квитанції по операціях, виконаних впродовж останнього року, можна замовити в чаті підтримки, обравши «Більше» в нижньому правому кутку екрану та «Написати в чат». Квитанції по операціях, виконаних більше 1 року тому, слід замовляти у відділенні.
В разі виникнення помилок відображення чи роботи додатку, Ви можете надіслати звіт до технічної підтримки. Для цього власникам телефонів на IOS достатньо просто злегка потрусити телефон, а власникам пристроїв на Android – «тапнути» по екрану 5 разів. Після цього автоматично буде сформований лист для відправки в службу підтримки. Після завершення розгляду Ви отримаєте листа з результатами на Вашу електронну адресу.
Мобільний додаток ПУМБ Online лише інформує про індивідуальні кредитні пропозиції. Оформлення будь-яких кредитних продуктів добровільне і відбувається лише з ініціативи та за згодою клієнта.