ПУМБ банк мошенник № 1
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
Вот это Шерлок Холмс, по легче. Ты кроме фантазий своих что-то еще путевое можешь написать? Ты в полиции заявление написал? Полиция провела расследование? Есть решение суда? Ах да, какой там суд) максимум справка 7Б от врача и лечение в психушке
Ігоре, добрий день!
Щиро дякуємо за очікування. Нам дуже шкода, що користування нашим Банком залишило у Вас негативні враження.
Щоб розібратися у ситуації, що Ви описали, ми провели внутрішню перевірку.
Як показали результати перевірки працівники Банку діяли відповідно до внутрішніх інструкції та норм законодавства України.
Адже, згідно ст. 51 Закону України «Про платіжні послуги» (далі- Закон) Банк зобов’язаний здійснювати моніторинг платіжних операцій користувачів, а також ідентифікувати неналежні платіжні операції, суб'єктів таких операцій та забезпечувати вжиття заходів для запобігання або припинення таких операцій.
Крім того, Банк, як суб`єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний здійснювати належну перевірку своїх клієнтів відповідно до законодавства в сфері фінансового моніторингу. Належна перевірка включає в себе заходи з проведення на постійній основі моніторингу ділових відносин та фінансових операцій клієнта, що здійснюються у процесі таких відносин, щодо відповідності таких фінансових операцій наявній у суб'єкта первинного фінансового моніторингу інформації про клієнта, його діяльність та ризик (у тому числі, в разі необхідності, про джерело коштів, пов’язаних з фінансовими операціями).
(продовження в наступному коментарі)
Щиро дякуємо за очікування. Нам дуже шкода, що користування нашим Банком залишило у Вас негативні враження.
Щоб розібратися у ситуації, що Ви описали, ми провели внутрішню перевірку.
Як показали результати перевірки працівники Банку діяли відповідно до внутрішніх інструкції та норм законодавства України.
Адже, згідно ст. 51 Закону України «Про платіжні послуги» (далі- Закон) Банк зобов’язаний здійснювати моніторинг платіжних операцій користувачів, а також ідентифікувати неналежні платіжні операції, суб'єктів таких операцій та забезпечувати вжиття заходів для запобігання або припинення таких операцій.
Крім того, Банк, як суб`єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний здійснювати належну перевірку своїх клієнтів відповідно до законодавства в сфері фінансового моніторингу. Належна перевірка включає в себе заходи з проведення на постійній основі моніторингу ділових відносин та фінансових операцій клієнта, що здійснюються у процесі таких відносин, щодо відповідності таких фінансових операцій наявній у суб'єкта первинного фінансового моніторингу інформації про клієнта, його діяльність та ризик (у тому числі, в разі необхідності, про джерело коштів, пов’язаних з фінансовими операціями).
(продовження в наступному коментарі)
(продовження)
Між Вами та Банком укладено Договір комплексного банківського обслуговування фізичних осіб (далі - ДКБО, текст публічної частини договору розміщено на сайті Банку: https://www.pumb.ua/).
Відповідно до п. 4.2.5 Розділу І ДКБО Банк має право вимагати від Клієнта пред’явлення/надання документів/відомостей, необхідних, зокрема, для: з’ясування його особи, мети та характеру ділових відносин та розміру доходів /соціального стану, додаткової інформації щодо Клієнта, ділових відносин з ним; здійснення заходів щодо належної перевірки/ актуалізації даних про Клієнта; вжиття Банком заходів для з’ясування джерел коштів Клієнта, пов’язаних із фінансовими операціями, та обґрунтованих фінансових можливостей для здійснення таких фінансових операцій; аналізу його фінансових операцій.Зі свого боку, Ви, як клієнт Банку, відповідно до 5.1.1 Розділу І ДКБО зобов’язаний на першу вимогу Банку відвідати Банк, за місцем де була оформлена Заява на приєднання до Договору, та/або надати достовірні документи та/або відомості, необхідні з метою: здійснення Банком процедур належної перевірки Клієнта і моніторингу ділових відносин / фінансових операцій.
(продовження в наступному коментарі)
Між Вами та Банком укладено Договір комплексного банківського обслуговування фізичних осіб (далі - ДКБО, текст публічної частини договору розміщено на сайті Банку: https://www.pumb.ua/).
Відповідно до п. 4.2.5 Розділу І ДКБО Банк має право вимагати від Клієнта пред’явлення/надання документів/відомостей, необхідних, зокрема, для: з’ясування його особи, мети та характеру ділових відносин та розміру доходів /соціального стану, додаткової інформації щодо Клієнта, ділових відносин з ним; здійснення заходів щодо належної перевірки/ актуалізації даних про Клієнта; вжиття Банком заходів для з’ясування джерел коштів Клієнта, пов’язаних із фінансовими операціями, та обґрунтованих фінансових можливостей для здійснення таких фінансових операцій; аналізу його фінансових операцій.Зі свого боку, Ви, як клієнт Банку, відповідно до 5.1.1 Розділу І ДКБО зобов’язаний на першу вимогу Банку відвідати Банк, за місцем де була оформлена Заява на приєднання до Договору, та/або надати достовірні документи та/або відомості, необхідні з метою: здійснення Банком процедур належної перевірки Клієнта і моніторингу ділових відносин / фінансових операцій.
(продовження в наступному коментарі)
(продовження)
Зокрема, надати документи і відомості, необхідні для з’ясування особи, суті діяльності, фінансового стану, джерел походження коштів, пов’язаних з фінансовими операціями, мети та підстави здійснення фінансових операцій, відповідності фінансових операцій клієнта наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик / актуалізації інформації щодо клієнта та інші документи/відомості, необхідні для виконання Банком функцій суб'єкту первинного фінансового моніторингу у відповідності до законодавства України з питань запобігання легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та/або інформацію і документи на виконання вимог FATCA.
Банк, відповідно до п. 1.1.21 Розділу ІІ ДКБО, має право призупинити здійснення операцій за картковим рахунком за допомогою картки, тобто зупинити (блокувати) дію Картки, зокрема, у разі ненадання клієнтом документів або нез’явлення у Банк, в тому числі згідно із п. 5.1.1. Розділу І цього Договору.
Банком неодноразово проводилася комунікація з Вами відповідно до якої, згідно вимог законодавства та п.п. 4.2.5, 5.1.1 Розділу І «ДКБО», Вам запропоновано надати документи необхідні для з’ясування джерел коштів, пов’язаних із фінансовими операціями, та обґрунтування фінансових можливостей для здійснення таких фінансових операцій.
(продовження в наступному коментарі)
Зокрема, надати документи і відомості, необхідні для з’ясування особи, суті діяльності, фінансового стану, джерел походження коштів, пов’язаних з фінансовими операціями, мети та підстави здійснення фінансових операцій, відповідності фінансових операцій клієнта наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик / актуалізації інформації щодо клієнта та інші документи/відомості, необхідні для виконання Банком функцій суб'єкту первинного фінансового моніторингу у відповідності до законодавства України з питань запобігання легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та/або інформацію і документи на виконання вимог FATCA.
Банк, відповідно до п. 1.1.21 Розділу ІІ ДКБО, має право призупинити здійснення операцій за картковим рахунком за допомогою картки, тобто зупинити (блокувати) дію Картки, зокрема, у разі ненадання клієнтом документів або нез’явлення у Банк, в тому числі згідно із п. 5.1.1. Розділу І цього Договору.
Банком неодноразово проводилася комунікація з Вами відповідно до якої, згідно вимог законодавства та п.п. 4.2.5, 5.1.1 Розділу І «ДКБО», Вам запропоновано надати документи необхідні для з’ясування джерел коштів, пов’язаних із фінансовими операціями, та обґрунтування фінансових можливостей для здійснення таких фінансових операцій.
(продовження в наступному коментарі)
Что вы тут выписываете шаблонами???
Всё давно решено в течении трёх дней, расписывают мне тут про мониторинг платежей, где мои транзакции даже близко не попадали под мониторинг.
За то что мне менеджер озвучил в банке что я должен для разблокировки счёта перевести деньги на указанный счёт который ему в чате пишет *** СБ банка, это что написано такое в правилах? Надо было видео снимать как менеджер исполняла и краснела озвучивая мне этот бред. Ещё должен клиент банка несколько раз бегать в банк для идентификации своей личности и слушать бред *** котоыре занимаются разводом своих клиентов…
Всё давно решено в течении трёх дней, расписывают мне тут про мониторинг платежей, где мои транзакции даже близко не попадали под мониторинг.
За то что мне менеджер озвучил в банке что я должен для разблокировки счёта перевести деньги на указанный счёт который ему в чате пишет *** СБ банка, это что написано такое в правилах? Надо было видео снимать как менеджер исполняла и краснела озвучивая мне этот бред. Ещё должен клиент банка несколько раз бегать в банк для идентификации своей личности и слушать бред *** котоыре занимаются разводом своих клиентов…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
2022−11−11 относительно транзакции 5000грн.полученной 2022−11−09 23:10:51 была блокировка моего счёта.
где в отделении банка засранцем СБ было написано сообщение менеджеру, предложить мне два варианта разблокировки,
вернуть сумму 5000грн.на указанный им счёт, если такой вариант мне не подходит, предоставить квитанцию от кого был
перевод. Квитанция транзакции с биржи Binance была предоставлена и счёт заблокирован.
При повторной оперативной проверке, была выялена причина вторичной блокировки моего счёта 02−02−2023
вновь относительно транзакции 5000грн.полученной 2022−11−09 23:10:51
«Засранецы» СБ банка, а точнее уполномоченное лицо которое имеет влияние на СБ банка, торговало
на бирже Binance от третьего лица.
Третье лицо умудрилось «опрокинуть» по деньгам «засранца-ку», что в дальнейшем ОНО
не может самостоятельно обратиться в службу поддержки Binance с жалобой и заявлением
в прав.органы для возбуждения уголовного производства.
Теперь маразм недоумков: для разблокировки моего счёта, через менеджера в отделении банка требует чтобы я обращался с жалобой
в полицию для идентификации третьего лица которое «кинуло» по деньгам «засранца»
Факт спланировнных действий банка ПУМБ и Кибер-полиции как это было сформулированно при первой
оперативной проверке, подтверждает мошенничество банка.
Ми передали Ваш запит на розгляд нашим спеціалістам. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після отримання результатів перевірки.