Оплата частицами як інструмент діскредитаціі банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Просто для порівняння як це робиться в Монобанку.
В Монобанку оформлення можливо як в магазині під час покупки так і при онлайн-покупці — в ПУМБ оформлення лише в магазині.
В Монобанку після підтвердження запиту від магазину можеш вибрати кількість місяців після чого просто підтверджуєш саму оплату частинами — в ПУМБі треба вводити купу інформації, потрібно мати Дію, потрібно мати в Діі так званий Дія.підпис.
Як каже класик процедура «по-дебільному» прописана.
В Монобанку оформлення можливо як в магазині під час покупки так і при онлайн-покупці — в ПУМБ оформлення лише в магазині.
В Монобанку після підтвердження запиту від магазину можеш вибрати кількість місяців після чого просто підтверджуєш саму оплату частинами — в ПУМБі треба вводити купу інформації, потрібно мати Дію, потрібно мати в Діі так званий Дія.підпис.
Як каже класик процедура «по-дебільному» прописана.
Навздогін доповнення по моєму грудневому відгуку — ПУМБ так і не навкився відправляти та отримувати перекази поза відрізком 9−17 в робочі дні.
При оформленні «Сплачуйте частинами» по кредитній картці, анкетування відбувається, якщо клієнт раніше не користувався кредитними продуктами ПУМБ або його поточні анкетні дані вже втратили актуальність. У такому разі заповнення анкети в додатку ПУМБ Online супроводжується передачею документів з ДіЯ.
Ну то може треба було запропонувати прийти у відділення? Бо пройти цей квест не будучі підготовленим, тобто не маючи всієї цієї купи папірців, мені здається нереальним.
Але банк мені цього не пропонував. Продавці порадили підійти у відділення, але я не став цього робити бо саме від банку ніяких запрошень не було, а на моє розуміння йти і клянчити кредит — без сенсу. Тим більш що ви самі пишете що наступна спроба може бути не раніше ніж через 30 днів.
Ну то може треба було запропонувати прийти у відділення? Бо пройти цей квест не будучі підготовленим, тобто не маючи всієї цієї купи папірців, мені здається нереальним.
Але банк мені цього не пропонував. Продавці порадили підійти у відділення, але я не став цього робити бо саме від банку ніяких запрошень не було, а на моє розуміння йти і клянчити кредит — без сенсу. Тим більш що ви самі пишете що наступна спроба може бути не раніше ніж через 30 днів.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Він і раніше був не дуже зручний. Я кілька раз користувався ним і к недолікам відношу те що:
* оформлення кредиту робилось через сторонній інструмент (вайбер),
* також відсутність інформації про те коли і скільки треба платити,
* неможливість достроково закрити окремий кредит бо закрити можно було тільки повні заборгованість по кредитній картці.
Не знаю як з цим в Приваті чи А-банку, але в Монобанку і оформлення в самому застосунку і там же є інформація по кожній оплаті частинами з датою та сумою. Також можливе закриття окремого кредита.
Швидкість оформлення оплати частинами в ПУМБ і Монобанку була приблизно однаковою з тією різницею що в ПУМБ це робилось вже після покупки через вайбер: приблизно так як це в Монобанку робиться перевод трати у розстрочку.
Не знаю як давно, але ПУМБ зробив мабуть висновки і переніс оформлення кредиту в застосунок. Але як же дурачків він це реалізував.
Я вирішив купити у оплату частинами смартфон в Алло. Прийшов в магазин і почав це оформлювати. Перший сюрприз це те що була потрібна Дія для підтвердження особистості та підпису. Те що я вже є клієнтом банку і в мене вже стоїть застосунок — ПУМБ-у чомусь не достатньо. Таке враження що це зробили тільки щоб якось оправдати присутність підпису в Дії.
Але далі почався просто жах: в застосунку запустився майстер з великою кількістю кроків та ідіотськими запитами інформації:
* ідентифікаційни код та дата коли він був отриманий;
* паспорт та дата коли він був отриманий;
* для ФОП номер в реєстрі та дата запису в реєстрі — тут я взагалі офігів бо це вперше в житті коли в мене питали цю дату.
Головне що ніде немає попередження що застосунок буде це запитувати, а коли ти вже знаходиться в магазині взяти паперові документи ніде. Нагадаю що попередній крок був запитом підпису в Дії з якої як раз можна було отримати все що потім треба було заповнювати вручну.
Оскільки паперових документів в мене не було, а в Дії немає дати видачі ідентифікаційного кода (паспорта мого там взагалі не має, але дату видачі я пам‘ятаю) отця дата була вказана випадкова. Дані по ФОП я гуглив стоячи біла прилавку: все це є в ПУБЛІЧНОМУ доступі тож незрозуміло нащо взагалі це в мене запитувати якщо в банка вже є мій ідентифікаційний код який дозволяє цю інформацію відшукати.
Ітог: в оформленні оплати частинами мені відмовлено. Чи то через неправильну дату видачі ідентифікаційного номера, чи то через якісь інші параметри бо після дострокового закриття кредиту на автомобіль при відсутності прострочених кредитів УБКІ чомусь обвалило мій кредитний рейтинг на дно — банк звісно не повідомив. Але навіть якби я отримав цей кредит то все одно негативний відгук довелось би писати.
При оформленні «Сплачуйте частинами» анкетування пропонується для клієнтів, що раніше не користувалися кредитними продуктами ПУМБ, або чиї поточні анкетні дані вже втратили актуальність. В такому випадку, після підтвердження передачі документів з ДіЯ, ПУМБ Online перенаправляє клієнта на сторінку заповнення даних.
Послуга «Сплачуйте частинами» підключається на підставі аналізу даних клієнта комп'ютерним алгоритмом, що враховує багато чинників. У разі відмови Ви можете подати нову заявку через 30 календарних днів.