Мінфін - Курси валют України

Встановити

Жахливе ставлення до клієнтів та шахрайство з блокуванням коштів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Glavpost 13 січня 2023, 13:55
З 25 грудня намагаюся повернути власні кошти з даного банку. Банк заблокував рахунок, як з’ясувалося згодом, під виглядом фінмоніторингу. Однак жодного сповіщення чи комунікації з приводу блокування рахунку не було. 29 січня я сам звернувся у відділення банку, де мені надали лист про блокування з переліком можливих документів для підтвердження походження коштів. 30 числа я надав усі документи і банк мав би розглянути їх впродовж 30 хвилин, як зазначено в їх же правилах. Та якби не так. Кошти не можу повернути й досі, бо банк не відповідає ні на звернення на гарячу лінію, ні на заяви у відділенні. Вважаю, що співробітники банку шахрайським шляхом утримують мої кошти на рахунках банку. В жодному разі нікому не раджу користуватися їх послугами.
ПУМБ
Відповідь банку
13 січня 2023, 16:58
Вітаємо!

Наразі Ваші документи знаходяться на розгляді у відповідному підрозділі Банку.
Зараз розблокування рахунків у роботі.
Якщо Вам необхідно надіслати додаткові документи або надіслати запит про стан вирішення питання — Ви можете зробити це дистанційно, на пошту Банку info@fuib.com.
Дякуємо за розуміння

Коментарі - 3

+
0
Три літри
Три літри
13 січня 2023, 14:43
#
Хто там казав що фінмон є лише в Моно?
+
0
Glavpost
Glavpost
13 січня 2023, 20:28
#
Щодо фінмону — в моно він є, але всі питання вирішувалися дуже швидко, принаймні так було раніше.
+
0
Glavpost
Glavpost
13 січня 2023, 20:26
#
Знову суцільна брехня! Вже місяць у себе утримують кошти. Жодного зворотнього зв’язку ні по зверненням, ні з вказаної пошти. Абсолютно всі документи та пояснення було надано у відділення банку та на вказану вище пошту, однак співробітники банку або некомпетентні, або їм не хочеться розбиратися у суті створеної ними проблеми. В результаті через місяць дебатів банк вирішив потримати у себе гроші ще пару місяців, взяти кошти за свіфт і в подальшому відмовити у співпраці. Наголошую, що при цьому всьому, жодної комунікації, окрім як сам дзвониш керівнику відділення. Якщо ви заробляють гроші в сфері ІТ або отримуєте дохід від авторського права в жодному разі не заходьте свої гроші в цей шарлатанський банк!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / Жахливе ставлення до клієнтів та шахрайство з блокуванням коштів