Жахливе ставлення до клієнтів та шахрайство з блокуванням коштів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Хто там казав що фінмон є лише в Моно?
Знову суцільна брехня! Вже місяць у себе утримують кошти. Жодного зворотнього зв’язку ні по зверненням, ні з вказаної пошти. Абсолютно всі документи та пояснення було надано у відділення банку та на вказану вище пошту, однак співробітники банку або некомпетентні, або їм не хочеться розбиратися у суті створеної ними проблеми. В результаті через місяць дебатів банк вирішив потримати у себе гроші ще пару місяців, взяти кошти за свіфт і в подальшому відмовити у співпраці. Наголошую, що при цьому всьому, жодної комунікації, окрім як сам дзвониш керівнику відділення.
Якщо ви заробляють гроші в сфері ІТ або отримуєте дохід від авторського права в жодному разі не заходьте свої гроші в цей шарлатанський банк!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Наразі Ваші документи знаходяться на розгляді у відповідному підрозділі Банку.
Зараз розблокування рахунків у роботі.
Якщо Вам необхідно надіслати додаткові документи або надіслати запит про стан вирішення питання — Ви можете зробити це дистанційно, на пошту Банку info@fuib.com.
Дякуємо за розуміння